Ik denk New Order - Temptation. Tenzij er een ander nummer met die tekst bestaat (die is tenslotte weinig specifiek).quote:Op zondag 20 maart 2005 03:53 schreef Gambolputty het volgende:
Net met hangen en wurgen weer zo'n fijne MS SQL database aan de praat gekregen dus tijd voor:
welk nummer?
[..]
Wacht niet op mij, ik slaap uit.![]()
Wat een snelheidquote:
Niet The Sparks, en zeker niet Edward Fox.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:19 schreef Berkery het volgende:
Mijn eerste ingeving is The Sparks, maar klopt volgens mij niet. Toch even zeggen![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 10:37 schreef dolle_hond het volgende:
the style council
Ik dacht bij 'dezelfde tijd als the sparks' meer aan de jaren 70. Style Council is van midden jaren '80 toch?quote:Op zondag 20 maart 2005 10:38 schreef dolle_hond het volgende:
dat je paul weller niet herkent berkery
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje schrok van die foto.quote:
Ja, '83 tot '90...quote:Op zondag 20 maart 2005 10:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik dacht bij 'dezelfde tijd als the sparks' meer aan de jaren 70. Style Council is van midden jaren '80 toch?
GLO +1quote:Op zondag 20 maart 2005 04:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik denk New Order - Temptation. Tenzij er een ander nummer met die tekst bestaat (die is tenslotte weinig specifiek).
Wacht niet op mij als het goed is, ik slaap ook uit - net terug van de popquiz in België (achtste geworden van de 36 verder inheemse ploegen, gestruikeld op 15 Belgische clips zonder geluid...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |