jah jah jah , ik heb er al een naam bij gezetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:11 schreef marleenhoofd- het volgende:
ja en wie is dat dan?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Conflict![]()
[afbeelding]
On line ga ik door voor Conflict maar in het echte leven zal ik alles proberen om confilicten uit de weg te gaan.
Wie?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:12 schreef Xlarge het volgende:
[afbeelding]
Bioslock
huhuhu , online ga ik door voor Bioslock , ik doe net of dat ik heel veel bier kan drinken , in werkelijkheid heb ik het 1 keer van mijn vader mogen ruiken , tijdens een orale sessie , waarschijnlijk ga ik het wel eens drinken en misschien ook lekker vinden , tot die tijd blijf ik gewoon als Hendrik uit Heerhugowaard door het leven gaan
Je kunt er niet meer naast zitten. Zowel de foto als de tekst. Echt, verder kan niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:34 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik probeerde ook maar wat te verzinnen lieverd![]()
nog een mijlpaal in de mislukkelingen van mijn levenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Je kunt er niet meer naast zitten. Zowel de foto als de tekst. Echt, verder kan niet.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Je kunt er niet meer naast zitten. Zowel de foto als de tekst. Echt, verder kan niet.
Je heb een conflict met je routerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Conflict![]()
[afbeelding]
On line ga ik door voor Conflict maar in het echte leven zal ik alles proberen om confilicten uit de weg te gaan.
toch ben je 1 , "zoals alle bovengenoemde " favoriete usersquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:36 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Toch leuk geprobeerd.
Ohnee. Toch niet.
Met zo'n spastische verdediging moet de omschrijving haast wel kloppen...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
mwhaw , misschien Tessje nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:46 schreef Xlarge het volgende:
[..]
toch ben je 1 , "zoals alle bovengenoemde " favoriete users
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:47 schreef Intxaurraga het volgende:
Xlarge
[afbeelding]
Ik lang? Welnee, ik ben eigenlijk maar een dwerg. Ik ben wel al heel lang geregistreerd.
That's so true!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:59 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]
De waarheid achter Nagz:
Amper enkele jaren na zijn grote doorbraak in de Top40 besloot Guus M. dat gitaarmuziek toch niet zo zijn ding is, en besluit om piep-bliep-muziek te gaan maken. Ver weg, van al die enge mensen in het publiek die hem vroeger meerdere malen van het podium hebben weggejaagd.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:12 schreef Xlarge het volgende:
[afbeelding]
Bioslock
huhuhu , online ga ik door voor Bioslock , ik doe net of dat ik heel veel bier kan drinken , in werkelijkheid heb ik het 1 keer van mijn vader mogen ruiken , tijdens een orale sessie , waarschijnlijk ga ik het wel eens drinken en misschien ook lekker vinden , tot die tijd blijf ik gewoon als Hendrik uit Heerhugowaard door het leven gaan
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 04:53 schreef Oversight het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sazzefras
hoewel het jeukt en kriebelt, geeft ze niets om de verbaasde blikken van voorbijgangers die lijken te zeggen: kan ie ook praten?
Die doet me aan een andere user denken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:06 schreef Nagz het volgende:
[afbeelding]
De waarheid achter nitespeed:
Alhoewel hij een steenheette vriendin heeft is deze god niet te stoppen.
Zijn charme en adonis aandoenbaar lijf hebben altijd kracht op het vrouwelijk en evt. mannelijk volk.
Hoewel MTM hier maar mee moet leven zal ns heerschen over bar en discotheek met zijn goddelijke verschijning.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:12 schreef Xlarge het volgende:
[afbeelding]
Bioslock
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 05:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die doet me aan een andere user denken..
Dêm, ze hebben me door.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:14 schreef Angst het volgende:
[afbeelding]
dead-doll
Is in het echte leven een lekkere gothic slet, die al lang haar intrekje hebt genomen in het playboy-huis. Haar echte leeftijd is 21 en dat is gelijk aan het aantal liefdesbrieven dat ze per dag krijgt
okey lame maar ik kon er nix meer van maken
ga is op jezelf geilenquote:
ik wist nixquote:
Dat is gewoon ronduit gemeen man, wat heb ik jou ooit aangedaan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:20 schreef Xlarge het volgende:
croupouque
[afbeelding]
mja , wat zal ik zeggen , het gehele gegeven is dat ik me graag wou voordoen als een jong en energiek jeugdig persoon , maar alleen maar uit eigenbelang.
Het feit is , dat ik wou ................................neuken , ja u leest het goed , het woord is neuken .
Sinds de dood van mijn vrouw in 1976 heb ik niets anders gepenetreerd als het ganzanverenkussen wat op mijn Aupingspiralendekbed ligt , zodoende laat ik mij graag adoreren door 18jarige meisjes of jongetjes die mij gewillig verwennen
sorryquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is gewoon ronduit gemeen man, wat heb ik jou ooit aangedaan?
matigquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:08 schreef Beach het volgende:
Kastanova
[afbeelding]
Deze user doet zich voor als een stoer iemand die niks om vrouwen geeft en ze beschouwt als gebruiksvoorwerpen.
Ondanks zijn neppe foto's van zichzelf in boxershorts weet Kastanova dat hij lelijk is en niet neukt.
Ook drinkt hij geen bier, maar alleen appelsap.
Jouw mening teltquote:
Ja neuspeuterende pisnewbiequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Jouw mening telt
Ik moet toch wat met mijn vrije tijd.
Sluit ik me bij aanquote:
Geweldig!!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:09 schreef Heatseeker het volgende:
RealKnuckels en JMB (de neger)
[afbeelding]
[insert bagger]
En ze leefden nog lang en gelukkig.
![]()
ik wist het!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:43 schreef tommy4487 het volgende:
ik ben eigenlijk een homofiele neger
Hmz, hij is idd ook lelijk maar komt daar aardig mee weg blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:08 schreef Beach het volgende:
Kastanova
[afbeelding]
Deze user doet zich voor als een stoer iemand die niks om vrouwen geeft en ze beschouwt als gebruiksvoorwerpen.
Ondanks zijn neppe foto's van zichzelf in boxershorts weet Kastanova dat hij lelijk is en niet neukt.
Ook drinkt hij geen bier, maar alleen appelsap.
BrauNquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:09 schreef Xlarge het volgende:
..waarbij iedereen mijn grapjes waardeert..
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:09 schreef Xlarge het volgende:
[..]
BrauN
[afbeelding]
Nadat ik de eerste 17 jaar van mijn leven in stilzwijgen heb doorgebracht in een Tibetaans klooster , had ik het wel gezien daar .
Ik wou mijn leven verruimen , en ik wou vooral praten en humor maken , aangezien dat niet toegestaan was daar mijn medemonniken dan niet het grote verlichte konden bereiken.
Nadat mijn rechterarm was afgezet als straf voor het verlaten van het klooster vertrok ik naar het grote Nederland om mij daar de taal meester te maken voor 1 ding , zoveel mogelijk grapjes te maken .
Nu schijnt mijn humor moerlijk in de smaak te vallen bij deze nuchtere mensen , maar ik heb mijn heil gevonden.
Op een internetforum genaamd Fok , waarbij iedereen mijn grapjes waardeerd en ik in hoog aanzien van de mensen daar staat
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wel sneu dat ie daar nu zo een maand moet zitten![]()
ik dacht dat ie aan het posten was onder Adriaanje oidquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wel sneu dat ie daar nu zo een maand moet zitten![]()
Je wou dat je mee mocht doen, kutgothicquote:Op maandag 21 maart 2005 21:09 schreef Heatseeker het volgende:
RealKnuckels en JMB (de neger)
[afbeelding]
[insert bagger]
En ze leefden nog lang en gelukkig.
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:00 schreef Xlarge het volgende:
SaraRaats
[afbeelding]
De waarheid achter de mysterieuze Sararaats is makkelijk en simplel, Sararaats is Ingeborg Marx.
Na de zoveelste testosteroninjectie voelde Ingeborg zichzelf op haar top , elke dag voor de spiegel bewonderde zij haar afgetrainde lichaam , die heel wat kilootjes kon liften.
Er was echter een probleem ...
Ze kon de liefde van haar leven niet vinden , mede doordat alle anabolen haar clitoris zo groot als een Unox knakworstje was geworden , en dat schrok de meeste mannen of vrouwen nogal af.
In een laatste wanhoopspoging creerde zij Sararaats , een personage die het sexy imago van Ingeborg weer een beetje omhoog moest krikken , door op verschillende fora in Nederland te melden dat zij verliefd op haar was.
Jammer dat het zo doorzichtig is gebeurt Ingeborg, bij deze ben je ontmaskerd ...
Dat is zeker niet waar !! , ik sleep je voor de rechter omdat je mijn goede naam door het slijk haalt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:00 schreef Xlarge het volgende:
SaraRaats
[afbeelding]
De waarheid achter de mysterieuze Sararaats is makkelijk en simpel, Sararaats is Ingeborg Marx.
Na de zoveelste testosteroninjectie voelde Ingeborg zichzelf op haar top , elke dag voor de spiegel bewonderde zij haar afgetrainde lichaam , die heel wat kilootjes kon liften.
Er was echter een probleem ...
Ze kon de liefde van haar leven niet vinden , mede doordat alle anabolen haar clitoris zo groot als een Unox knakworstje was geworden , en dat schrok de meeste mannen of vrouwen nogal af.
In een laatste wanhoopspoging creerde zij Sararaats , een personage die het sexy imago van Ingeborg weer een beetje omhoog moest krikken , door op verschillende fora in Nederland te melden dat zij verliefd op haar was.
Jammer dat het zo doorzichtig is gebeurt Ingeborg, bij deze ben je ontmaskerd ...
Een bifworstje danquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:05 schreef Ingeborg_Marx het volgende:
[..]
Dat is zeker niet waar !! , ik sleep je voor de rechter omdat je mijn goede naam door het slijk haalt.
En mijn clitoris is nog lang niet zo groot als een Unox knakworstje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |