jah jah jah , ik heb er al een naam bij gezetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:11 schreef marleenhoofd- het volgende:
ja en wie is dat dan?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Conflict![]()
[afbeelding]
On line ga ik door voor Conflict maar in het echte leven zal ik alles proberen om confilicten uit de weg te gaan.
Wie?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:12 schreef Xlarge het volgende:
[afbeelding]
Bioslock
huhuhu , online ga ik door voor Bioslock , ik doe net of dat ik heel veel bier kan drinken , in werkelijkheid heb ik het 1 keer van mijn vader mogen ruiken , tijdens een orale sessie , waarschijnlijk ga ik het wel eens drinken en misschien ook lekker vinden , tot die tijd blijf ik gewoon als Hendrik uit Heerhugowaard door het leven gaan
Je kunt er niet meer naast zitten. Zowel de foto als de tekst. Echt, verder kan niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:34 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik probeerde ook maar wat te verzinnen lieverd![]()
nog een mijlpaal in de mislukkelingen van mijn levenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Je kunt er niet meer naast zitten. Zowel de foto als de tekst. Echt, verder kan niet.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Je kunt er niet meer naast zitten. Zowel de foto als de tekst. Echt, verder kan niet.
Je heb een conflict met je routerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Conflict![]()
[afbeelding]
On line ga ik door voor Conflict maar in het echte leven zal ik alles proberen om confilicten uit de weg te gaan.
toch ben je 1 , "zoals alle bovengenoemde " favoriete usersquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:36 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Toch leuk geprobeerd.
Ohnee. Toch niet.
Met zo'n spastische verdediging moet de omschrijving haast wel kloppen...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
mwhaw , misschien Tessje nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:46 schreef Xlarge het volgende:
[..]
toch ben je 1 , "zoals alle bovengenoemde " favoriete users
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:47 schreef Intxaurraga het volgende:
Xlarge
[afbeelding]
Ik lang? Welnee, ik ben eigenlijk maar een dwerg. Ik ben wel al heel lang geregistreerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |