Ja zag het, bleef vanaf 5 uur vanmorgen aan een stuk doorregenen vanuit een stilhangende bui. Die kans zit er op meer plaatsen in vandaag.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Trouwens: Flevoland heeft vanacht en vanmorgen flink wat water te verwerken gehad
Offtopic: Open een topicquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:05 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Dank u again oom ageent
Hier in Arnhem zuid schijnt de zon af en toe en warmt het lekker op en beginnen de wolken alweer te borrelen.
Offtopic: Ik heb een baan gevonden!! yeeeeeeeeeeehaaaaa!!
Voornamelijk in het midden en zuiden van het landquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:07 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja zag het, bleef vanaf 5 uur vanmorgen aan een stuk doorregenen vanuit een stilhangende bui. Die kans zit er op meer plaatsen in vandaag.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:05 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Dank u again oom ageent
Hier in Arnhem zuid schijnt de zon af en toe en warmt het lekker op en beginnen de wolken alweer te borrelen.
Offtopic: Ik heb een baan gevonden!! yeeeeeeeeeeehaaaaa!!
Die Upper Level Low beweegt nauwelijks van z'n plaats (meteosat beelden):quote:Actuele weeritems
Wind
Volg HiRLAM
Temperatuur
Tx in bewolkte gebieden 12 graden, waar de zon er bij komt 15-16
graden.
Mist
Boven zee. Vannacht vooral in het zuidwesten van het land. De rest van
het land te veel (geo)wind
Opmerkingen
Na een mistige start is het nu vrijwel overal onstabiel van opbouw. Cu
kunnen uitgroeien tot geisoleerde buien, later vanmiddag ook
lijnvorming en kans op onweer.
======================================================================
Satrep guidance:
ULL: [5302E] Rond de ULL ontstaan steeds meer buienlijnen op deze
kaart zijn er al drie die duidelijk in ontwikkeling zijn en
lijnvorming vertonen.
Ja inderdaad, veel towering cumulus die kanten op ! Bolt goed op allemaal....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:54 schreef Againzender het volgende:
Ik zie trouwens dat er bij het Ruhrgebied onweer zit, misschien zie je daar wel de uitlopers van Oom_Agent?
Deze lijkt me iets beterquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:57 schreef Againzender het volgende:
blikseminslagen.com doet het trouwens nog steeds niet
alternatief
Die vind ik wat warrig, maar is in principe ook goed bruikbaar iddquote:
Maar dies wel sneller met updatequote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die vind ik wat warrig, maar is in principe ook goed bruikbaar idd
Die bui zie ik ook vanuit me raamquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:30 schreef Oom_Agent het volgende:
En de eerste bui is ontstaan ten oosten van Nijmegen !! Ik heb deze bui zelf besteld
Live fotootje
[[url=image[/url]]
En hier had ik het over (5 minuten samengevat tot ±7 seconden):quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:08 schreef DemonRage het volgende:
Woeiii... grote stapelwolk ontwikkelt zich hier (Eindhoven)... beeldmateriaal komt eraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |