Brrrrrrrrrrrrrr dat maakt het wel lekker engquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:33 schreef DemonRage het volgende:
Om er eens even een foto uit te lichten, die waar de tekst bij staat: "Onheilspellende duisternis bij het onweer op 17 juli 2004 (foto: H. Kamphuis Oldenzaal). Volgens oud-weerman Hans de Jong uit Gorredijk was de duisternis bij deze bui de ergste sinds de tornado van Borculo in 1925. (Bron: Trouw). "
[afbeelding]
Wie ziet het schedel ook?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:33 schreef DemonRage het volgende:
Om er eens even een foto uit te lichten, die waar de tekst bij staat: "Onheilspellende duisternis bij het onweer op 17 juli 2004 (foto: H. Kamphuis Oldenzaal). Volgens oud-weerman Hans de Jong uit Gorredijk was de duisternis bij deze bui de ergste sinds de tornado van Borculo in 1925. (Bron: Trouw). "
[afbeelding]
Wie ziet het schedel ook?
Dan heb je teminste nog wat gezien...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:42 schreef star_gazer het volgende:
Poehee! Dat onweer bij de Brabantse Biesbosch was flink zwaar! Ik zat zelf in de Dordtse Biesbosch en heb van de zijlijn mogen meegenieten. Wat een klappers!
Ik zat vlakbij en heb niet zoveel gehoordquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:42 schreef star_gazer het volgende:
Poehee! Dat onweer bij de Brabantse Biesbosch was flink zwaar! Ik zat zelf in de Dordtse Biesbosch en heb van de zijlijn mogen meegenieten. Wat een klappers!
Ik had stapel wolken... en 1 onweer knal maar wist pas na 2 uur dat dat het was omdat mensen er over sproken. Ik dacht toen dat de tractor van 60 jaar oud gewoon ff iets raars deedquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan heb je teminste nog wat gezien...
Hier was vandaag alleen wat stapelbewolking
en verder niks.
quote:
Uploadûh!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:32 schreef Againzender het volgende:
...
Overigens blijft 17 juli 2004 wel één van de spectaculairste weergebeurtenissen van de laatste jaren. Ik heb nog ergens een .avi liggen van het binnentrekken van die rolwolk. Niet van mijzelf overigens.
Ik had die link via het KNMI gekregen, was van een cam die altijd aanstond. Misschien staat 'ie nog op hun site, zal even zoeken.quote:
niet zo toevalligquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:36 schreef DemonRage het volgende:
Deze toevallig
http://www.knmi.nl/samenw/bbc2/video/
Best onverwacht, eigenlijk verwachte ik dat het na zessen al wel in zou zakken, maar dat bleek dus totaal niet te kloppen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:40 schreef Weerman het volgende:
Buien nemen weer langzaam toe. Best grappig.
het is inderdaad een vaag gebeuren in de atmosfeer. er ligt dan ook wel het nodige aan storingen in de buurt, best leuk eigenlijkquote:
Nope die gaan naar het westen, alhoewel dat en enorm langzaam gaat.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:57 schreef Againzender het volgende:
Hm, op de Noordzee ontwikkelt zich nu weer onweer. Dat zal de kust wel niet bereiken denk ik.
Ja, die herrinner ik me nog, ik was jarig, vond god niet leuk ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Altijd weer mooi wat je in wolken kan zien. Bij 9-11 zag men ook van alles in de stofwolken.
Overigens blijft 17 juli 2004 wel één van de spectaculairste weergebeurtenissen van de laatste jaren. Ik heb nog ergens een .avi liggen van het binnentrekken van die rolwolk. Niet van mijzelf overigens.
Zeker.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is inderdaad een vaag gebeuren in de atmosfeer. er ligt dan ook wel het nodige aan storingen in de buurt, best leuk eigenlijk
Nou, dan mag het hard knallen, want ik ga nu enorm pittenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope die gaan naar het westen, alhoewel dat en enorm langzaam gaat.
Als de wind 1maal naar het westen draaid dan heb je die zo binnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |