quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:22 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Vind het wel een geil dingetje![]()
Verveel je je ofzo dat je een beetje in je eentje het forum zit vol te spammen ?![]()
Ik stond compleet klaar, en was aan het haasten om te vertrekken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo hee, echt harde kern jij hoor Pepijn
Geen fooi gehad?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:09 schreef ondeugend het volgende:
En weg zijn ze alweer. RB en een vriend kwamen elkaar onderweg tegen.
2 x senseo en 2 gevulde koek.
Café ondeugend
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hebt wat gemist pepijn...in Geldermalsen motregentoch maar besloten om naar de Bosweg
te gaan. We waren niet de enige die op dat idee waren gekomen...
het was super![]()
die power/road is wmb
ben erg benieuwd naar de pics
Leistung: 72 kW (98 PS) oder mehrquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:22 schreef Romius het volgende:
Die Muz ziet er wel cool uit, maar de specs.. nee
Ja laat maar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen fooi gehad?![]()
![]()
Deze wilde ik net posten over dat niets. Maar laat maar.![]()
![]()
het was te lang geleden, de laatste meet...deze 1e was een goed begin voor 2005quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef Patrick281 het volgende:
Leuk dat jullie genoten hebben. Er waren inderdaad best veel motoren op de weg.
![]()
het rijdt wel heel anders, dat merk je meteen maar je went er ook zo snel aanquote:En je motor reed dus lekker met die Power voor.
wat zat er eigenlijk op daar?
waren alleen banden te zienquote:Was er bij Sabra nog wat te zien qua werkplaats / goodie's of is het gewoon een saaie bandenvoer?
bergen met Powers en Roadsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk dat jullie genoten hebben. Er waren inderdaad best veel motoren op de weg.
![]()
![]()
En je motor reed dus lekker met die Power voor.
wat zat er eigenlijk op daar?
Was er bij Sabra nog wat te zien qua werkplaats / goodie's of is het gewoon een saaie bandenvoer?
We doen toch altijd al die 25 kw' er vooraan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
schiet me net de vele tips op M-F binnen.
om de onervaren rijders vooraan in de colonne ipv achteraan.
als je achteraan rijd moet je veel harder rijden en werken om mee te komen,
Ik gisteravond om 21:00, was ook aardig koud maar het is maar wat voor een motor je hebt dat het echt irritant is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef tommytheman het volgende:
Heb net 100 km gereden, maar tis mij nog te koud![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |