En altijd die Marokkanen die zichzelf weer in de slachtofferrol zetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom accepteer je Makster's excuus wel en die van ons niet?
Jij benne gewoon viesj racist !!
Huh ?quote:
Heb je nog afgebelt of was je in een bepaalde extase?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
Zie edit.
En ja ze is wel lekker.
Ik was echt 100 % van plan te gaan rijden, was aan het haasten met aankleden. alles lag klaar, rugzak gevuld .. wilde met 5 minuten vertrokken zijn.
Maar als ze iets in haar hoofd heeft dan breng je' r echter niet meer vanaf.Goedschiks.
Voordeel van de twijfel zullen we maar zeggen over die afspraak.![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:11 schreef Youssef het volgende:![]()
??
Dan zitten ze daar dus met z'n drieën nu
Groepssms'je aan Didiot en Riet, van OPM heb ik alleen het nummer van zijn vriendin.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:16 schreef Youssef het volgende:
Heb je nog afgebelt of was je in een bepaalde extase?
Nu ophalen en gelijk een stukje rijden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:19 schreef Youssef het volgende:
Ok, ik wilde bijna een double D sms verzenden, wij gaan er ook vandaar. Lekker rijden
Hoob ik
Duh. Incl. kleding etc halenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nu ophalen en gelijk een stukje rijden?![]()
![]()
Kon zijn dat je al was wezen ophalen, ti 's alweer bijna 1 uur.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:23 schreef Youssef het volgende:
Duh. Incl. kleding etc halen
Wat denk jij dan, voor de deur laten staan?
Hicham treuzelt + gewerktquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kon zijn dat je al was wezen ophalen, ti 's alweer bijna 1 uur.![]()
Of heb je nog een deel gewerkt s' ochtends zoals je zei geloof ik.
Wij gaan straks fotoshootenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:37 schreef ondeugend het volgende:
Succes broertjes en we willen foto's zien he. !
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:01 schreef hicham het volgende:
Lekker geluidje komt er uit de uitlaat
[knip] dat geluid van Youssef's motor
Mocht je weer even achter internet?quote:
Bling blingquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:39 schreef MewBie het volgende:
Ik ben zojuist bij Hans Verwijk (Zoetermeer) geweest en daar stond een metallic oranje motor met goudkleurige uitlaatpijpen voor de deur, damn dat ding wasweet alleen niet wat voor 1 het was
toen ik naar buiten liep richting de auto en toch nog ff een fotootje wou maken was tie al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |