Volgende keer maak ik ook wat caps van Sawyer, Jack en natuurlijk Hurley voor je!quote:
Staat denk ik niet met elkaar in verband..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:43 schreef Absinth het volgende:
Komen ze er nog op terug wat die zwarte vrouw zei?
Dat haar man niet dood is, vlak daarna zag je die man in het pak
Must have struck a nerve there, frecklesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik maak een opmerking over het uiterlijk van de acteurs en meteen deduceer jij me tot een oppervlakkige soapkijkende kip?
Echt belachelijk.
zeker.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:01 schreef phileine het volgende:
Ik vind het wel knap dat ze -zoals eerder bij Kate- het alwéér voor elkaar hebben door zo'n flashback je beeld van iemand helemaal op zijn kop te zetten.
hij heeft iets heel speciaals meegemaakt met wat het dan ook is ofzo.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:31 schreef Cici het volgende:
Jammer ook dat hij niet verteld heeft aan de rest wat het monster nu was.
Blijkbaar was het niet zo'n kwade, anders was locke hap slik weg.
Ja..je moet nou eenmaal prioriteiten stellen !quote:Op zondag 27 maart 2005 01:19 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren Lost gemist, ik denk dan neem ik 'm vandaag op want heb ene verjaardag..... heeft de videorecorder een videoband opgevreten... rennen naar de slaapkamer (het was al 5 voor 8) en snel de recorder daar pakken en hups naar benee.... was ie al ana de gang... toen maar een uur later de verjaardag gedaan
Jouw veronderstelling zo nog niet eens zo raar kunnen zijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Naja, 'kritisch zijn'. Je weet nog helemaal niet wat er aan de hand is met dat eiland/passagiers etc..
Misschien zijn ze stiekem wel allemaal dood ofzo, en lopen ze daar een beetje als geesten rond te huppelen. Locke die als geest weer kan lopen, een dooie dino-geest etc..
![]()
In een film mis ik het ook altijd. Ik heb echt een blinde vlek voor aanwijzingen.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hehe naja, dat heb ik ook hoor. Dat is het nadeel van een serie, in een film is dat te herkennen en te onthouden enzo. Maargoed, daarom bekijk ik de afleveringen nog maar eens.
Dat zou ik wel flauw vinden. Het moet wel geloofwaardig blijven. Dit doet me een beetje denken aan die Kerstaflevering van GTST van jaren terug, waarin alle dooien ineens op een Kerstfeestje kwamen.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:40 schreef NvM het volgende:
Jouw veronderstelling zo nog niet eens zo raar kunnen zijn?![]()
Ohh, op die manier. Dan bergeep ik je verkeerdquote:Op zondag 27 maart 2005 18:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Realistisch en geloofwaardig zijn twee verschillende dingen. Zo is bijvoorbeeld Tolkien volstrekt niet realistisch, maar wel erg geloofwaardig.
Ik denk steeds dat dat monster misschien iets mechanisch is. Je hoort steeds metalige geluiden als 'het' eraan komt.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Maargoed, dat wat ik speculeerde is ook geloofwaardig te brengen. Naja, hoop op iets niet voor de hand liggends, en dat is dat wel.
Dat zou ik pas een tegenvaller vinden!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat dat monster misschien iets mechanisch is. Je hoort steeds metalige geluiden als 'het' eraan komt.
Ja, ik ook, maar het klinkt wel zo... Misschien hebben ze dat ding uit The Incredibles gejat!quote:
En Locke heeft dat 'ding' gezien...Mysterieus!quote:Op zondag 27 maart 2005 19:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar hij rolde! Volgens mij maait een T-rex niet zo keurig en gelijkmatig boompjes weg.
Omdat het niet leuk is om het zo makkelijk te verklarenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:46 schreef Luuksor het volgende:
De verlamming-niet verlamming van Locke is opzich nog best te verklaren. Zes procent van alle verlammingen is psychisch (laatst in 1 of ander onderzoek gepubliceerd), waarom zou dat bij hem niet zo zijn..
Misschien wil hij geen paniek zaaien ofzo? Of heeft de man in het pak er iets mee te maken? Ik heb het 4 afleveringen lang volgehouden om niet te downloaden, maar nu moét ik gewoonquote:Op zondag 27 maart 2005 19:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En hij zei dat 'ie het niet gezien had!Het moet wel iets erg schokkends zijn. Ik heb ook gedacht dat dat ding hem gepakt heeft en vervangen door een soort kloon! Want het leek er toch op dat Locke echt niet meer kon ontsnappen!
Het personage wat Locke NU is, heeft jarenlang in hem verborgen gezeten, hij ondernam die reis ook om zichzelf te vinden, en het stomme is: het heeft al die tijd al gewoon in hem gezeten. Ondanks dat hij 0 praktijkervaring had met jagen kwam hij wel op de proppen het het spoor en kwam hij later aanzetten met een kadaver.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:01 schreef phileine het volgende:
Het mooie aan die Locke-lijn die deze aflevering werd onthuld, is dat het een heel andere vent is dan je eerst zou denken. Door dat survival pak, zijn kalmte, zijn messen en zijn kennis denk je eerst dat het iemand is die heel ervaring is in extreme situaties. Een ex-commando of iets dergelijks. In die flashbacks wordt het dan eigenlijk steeds meer een loser en bestaat dat harde survival-type vooral in zijn fantasie. Mooie wending met die rolstoel, en nu dus ook zeer begrijpelijk waarom hij zich als enige juist heel lekker lijkt te voelen op dat eiland (even er van uit gaande dat het idd een eiland is). Inderdaad, dit is voor hem in veel opzichten een geweldige 2e kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |