quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:21 schreef Babbelzz het volgende:
pijn is hier over!!!
kan gewoon weer aan die kant eten, kiezen zijn gewend aan vulling, zenuwen tot rust gekomen...
blij blij blij
Deden ze voor die tijd al pijn?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
het is dus gewoon een kwestie van wachten?
ik ben gisteren mishandeld door de tandarts, 2 nieuwe vullingen
en pijn dat ze doen
gedwongen lijnen dus....quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ach , ik eet wel door, want zoveel eet ik niet de laatste tijd
Nog steeds alsof ik m'n hartslag voel in die kies als ik koud/warm eet/drink en bij inspanning (fietsen, traplopen). Als ik gewoon stilzit op de bank is er niks aan de hand en slaap ook prima, geen pijnstillers nodig, maar ben dat irritante gevoel gewoon zat en ik wil weten of dat ik moet terugkomen of dat de tandarts denkt dat het nog wel wegtrekt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:38 schreef vdo28 het volgende:
Waarom XcUZ_Me?
Ten zij het zo ontstoken is dat een verdoving zelfs niet helpt!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:51 schreef vdo28 het volgende:
Ik vrees dat je zenuw geirriteerd is en dat een wortelkanaalbehandeling vrijwel onvermijdbaar is.
Een kloppende pijn is toch meestal een onsteking...
Maar een wortelkanaalbehandeling is prima te doen met verdoving, ik heb er al 7 gehad dit jaar.
Best te doen.
Ik heb het ook 1 keer gehad....quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:04 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Ten zij het zo ontstoken is dat een verdoving zelfs niet helpt!
Ja liep een half jaar rond met een ontsteking.. Op een gegeven moment kon ik met mijn tong de zenuw raken haha..
Mijn zenuw werd toen doodgeboord.. AUW!!
Mocht het niet te verdoven zijn maar ze hebben de zenuw wel bloot, laat je tandarts dan gewoon de verdoving rechtstreeks in/op je zenuw spuiten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:04 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Ten zij het zo ontstoken is dat een verdoving zelfs niet helpt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |