Had ik ook, in december laten vernieuwen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb tig andere witte vullingen en nooit problemen. Sterker nog: tijdens dezelfde behandeling is er onderin ook nog een geheel nieuwe witte vulling gelegd en daar heb ik helemaal geen last van.
Extra info:
- Voor de behandeling geen pijn aan die kies.
- Gevoelig warm/koud
- Pijn als ik er tegenaan tik.
kun je er ook mee zuipen? dan is er niks aan de hand, als je laveloos van de drank op de bank ligt merk je er niks meer van...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm.. ik kan er dus wel gewoon mee kauwen.
Ik snap er niks meer van.
Volgens mij wel... Ik weet niet meer precies welke kiezen nou al dood zijn gemaakt (eigenlijk zou ik er met markeerstift een kruisje op moeten zettenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:48 schreef Beaker het volgende:
zit je wortel er nog in? Ja toch? Dan kan je daar wel last van hebben! Beetje bummer dus![]()
Maar eten met die kies zonder pijn is goehoed
Toch?
Owja, die tijdelijke vulling was ik al vergeten!
je boft maar weer...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:51 schreef vdo28 het volgende:
Ik vrees dat je zenuw geirriteerd is en dat een wortelkanaalbehandeling vrijwel onvermijdbaar is.
Een kloppende pijn is toch meestal een onsteking...
Maar een wortelkanaalbehandeling is prima te doen met verdoving, ik heb er al 7 gehad dit jaar.
Best te doen.
Weet ik niet, heb brood gegeten netquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:53 schreef vdo28 het volgende:
Word de pijn erger bij warm eten?
En het feest begon op oudjaarsavond om 23.00...quote:
Tja, dat is dus echt een ontsteking...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel bij warme dranken (thee). Dan wakkert 't weer aan.
Pas maar op als je dadelijk koud water er tegen aanvoeldquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb brood gegeten net.
Wel bij warme dranken (thee). Dan wakkert 't weer aan.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:54 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Tja, dat is dus echt een ontsteking...
Sorry sorryquote:
XcUZ_Me, het was fijn je gekend te hebben....quote:
Vertel mij wat, ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:56 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Sorry sorry![]()
Maar het is beter dat er zo snel mogelijk wat aan gebeurt, want als de onsteking echt doorbreekt zul je pas beleven wat pijn is![]()
Heb ik, en nog wel sterker spul ook, gekregen na een hele vervelende w.k.-behandelingquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:58 schreef vdo28 het volgende:
Ja nouja goed, niet te warme dingen eten.
Ibuprofen in huis halen is ook niet verkeerd.
Kan dat ook met een kies waar dus al een amalgaamvulling heeft ingezeten?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:00 schreef MartiniRosso het volgende:
Het hoeft geen ontsteking te zijn. Composiet (witte) vullingen worden met behulp van U. V. Licht uitgehard. Als gevolg hiervan treedt er krimpspanning op en dit veroorzaakt die klachten waar je nu last van hebt. Je kunt het beter even een weekje aankijken en als het minder wordt, is het probleem opgelost en als je volgende week nog last van hebt, kun je beter even contact opnemen met de tandarts. sterkte ermee
Het is wel een kloppende pijn, een pijn door composiet is toch meestal anders...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:00 schreef MartiniRosso het volgende:
Het hoeft geen ontsteking te zijn. Composiet (witte) vullingen worden met behulp van U. V. Licht uitgehard. Als gevolg hiervan treedt er krimpspanning op en dit veroorzaakt die klachten waar je nu last van hebt. Je kunt het beter even een weekje aankijken en als het minder wordt, is het probleem opgelost en als je volgende week nog last van hebt, kun je beter even contact opnemen met de tandarts. sterkte ermee
na het laatste WK heb ik ook behoorlijk wat sterk spul naar binnen gewerkt....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb ik, en nog wel sterker spul ook, gekregen na een hele vervelende w.k.-behandeling.
ja, ik ben mondhygienist en weet waar ik over praatquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kan dat ook met een kies waar dus al een amalgaamvulling heeft ingezeten?
Zo ja: dan heb ik weer iets meer hoop, aangezien ik de pijn niet "herken".
Ik heb hier nog naproxen 250 mg en 500 mg.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:02 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
na het laatste WK heb ik ook behoorlijk wat sterk spul naar binnen gewerkt....
Ok, tof! Dankjewel!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:03 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
ja, ik ben mondhygienist en weet waar ik over praat
hoe dan ook,heel veel sterkte dit weekend....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb hier nog naproxen 250 mg en 500 mg.
Dat zou ik toch 't weekeinde meer door moeten kunnen komen, als het inderdaad zenuwpijn blijkt te zijn.
Dankjewelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:07 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
hoe dan ook,heel veel sterkte dit weekend....
Hou je taai!![]()
Doe ikquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:09 schreef vdo28 het volgende:
Succes idd.
En laat ons maar even weten hoe het afloopt!
Zie je wel dat een beste borrel helpt?quote:Op maandag 21 maart 2005 07:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het idee dat het iets beter gaat, maar ik durf nog niet te juichen. Het is nog steeds gevoelig met warm/koud, maar de pijn lijkt minder fel dan vorige week.
Ik kijk het nog even aan.
Ik heb gisteravond inderdaad samen met vriendlief een fles wijn soldaat gemaaktquote:Op maandag 21 maart 2005 11:24 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Zie je wel dat een beste borrel helpt?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |