abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25578381
Meid, waar maak je je druk om. Dat rondneuken boeit je niks, maar een relatie beginnen met een Marokkaan, oeioeioei..

Zorg dat jij de ruimdenkendste van je omgeving bent.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_25578392
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:15 schreef HenryHill het volgende:

[..]

In mijn ogen wel iig. Marokkaanse jongens hebben een slechte reputatie die ze eerst moeten zien kwijt te raken, voordat men ze als persoon gaat bekijken. Marokkaanse meisjes hebben dit volgens mij niet.
Mwaw, je moet de gemiddelde reactie op Fok tov. Marokkanen niet vergelijken met die in het dagelijks leven hoor. Als je met een welbespraakte jongen aankomt bij familie/vrienden/werk/etc. zal de reactie niet zo snel negatief zijn. Ik kan me voorstellen dat familie in eerste instantie nog even denkt van 'he god, 't zal toch geen loverboy zijn...', maar als je vriend echt een gewone jongen is dan zal dat idee na 1 ontmoeting ook wel weg zijn. En uit 't verhaal leidt ik af dat dit het geval is, en dat het niet gaat om een opgeschoten, ongeschoolt, onbeschoft, met goudbehangen straatmarokkaantje gaat dat slecht Nederlands spreekt, kijk dan spreek je natuurlijk over iets anders.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 00:28:26 #53
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25578519
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kan me voorstellen dat familie in eerste instantie nog even denkt van 'he god, 't zal toch geen loverboy zijn...',
Dat trekje bedoel ik dus. En er zijn nog een aantal populaire gedachtes die de ronde doen, en die ongevraagd toch de revue zullen passeren.
quote:
maar als je vriend echt een gewone jongen is dan zal dat idee na 1 ontmoeting ook wel weg zijn.
Mwah, ligt aan de mate van vooroordelen die die persoon heeft, denk ik. Hoe dan ook, een beschaafde jongen die er fatsoenlijk uitziet zal zo'n vooroordeel veel sneller teniet kunnen doen dan zo'n ghetto-gangster idd. Maar hij zal er onherroepelijk mee te maken krijgen (naar mijn idee).
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25578559
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 20:48 schreef MeMia het volgende:
Het gaat me niet zozeer om goedkeuring danwel afkeuring
quote:
ik heb straks me wat vriendinnen afgesproken in het centrum en ik vraag hem dan wel even of hij langs wil komen. Kan ik meteen zien hoe zij reageren.
Beetje tegenstrijdig
pi_25578569
Vergeet niet dat sommige ouders gewoon zo kortzichtig zijn dat ze sowieso geen Marokkaan in hun huis dulden. Ze gaf al aan dat haar pa waarschijnlijk een hartverzakking krijgt..

Ik zou het er dan nog niet om laten trouwens..
pi_25578622
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:30 schreef nozem het volgende:
Vergeet niet dat sommige ouders gewoon zo kortzichtig zijn dat ze sowieso geen Marokkaan in hun huis dulden. Ze gaf al aan dat haar pa waarschijnlijk een hartverzakking krijgt..

Ach, dat valt vaak reuze mee in de praktijk hoor, dat soort stoere praatjes. Ik ken iig genoeg van dat soort mensen die nu reuze blij zijn met hun Marokkaan/Turk/Neger/Pigmee. Oa. mijn eigen oom.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 00:33:19 #57
67978 HenryHill
pi_25578645
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:30 schreef nozem het volgende:
Als jij een marokkaans meisje mee naar je ouders neemt, of jij als vrouw zijnde die een marokkaanse man voorstelt aan je ouders?
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25579082
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:33 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Als jij een marokkaans meisje mee naar je ouders neemt, of jij als vrouw zijnde die een marokkaanse man voorstelt aan je ouders?
In beide gevallen.

Al is het wat lastiger om mezelf in de laatste situatie in te leven.
Ik ben echter fervent voorstander van het feit dat ik mijn partnerkeuze 100% bepaal en me daarbij nooit laat leiden door meningen uit mijn omgeving.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 00:58:11 #59
67978 HenryHill
pi_25579179
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:53 schreef nozem het volgende:

[..]

In beide gevallen.

Al is het wat lastiger om mezelf in de laatste situatie in te leven.
Ik ben echter fervent voorstander van het feit dat ik mijn partnerkeuze 100% bepaal en me daarbij nooit laat leiden door meningen uit mijn omgeving.
Klinkt goed. Maar heb je nooit gedacht aan hoe je ouders misschien over je nieuwe vriendin denken, die haar school nooit heeft afgemaakt en nu serveerster is, terwijl jij met de ballen uit de studievereniging rondhangt?

Ken je verder niet hoor, maar om maar even een gechargeerd voorbeeld te geven
pi_25579207
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:58 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Klinkt goed. Maar heb je nooit gedacht aan hoe je ouders misschien over je nieuwe vriendin denken, die haar school nooit heeft afgemaakt en nu serveerster is, terwijl jij met de ballen uit de studievereniging rondhangt?

Ken je verder niet hoor, maar om maar even een gechargeerd voorbeeld te geven
Zou jij daar problemen mee hebben bij je ouders?
  zaterdag 19 maart 2005 @ 01:14:13 #61
67978 HenryHill
pi_25579486
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zou jij daar problemen mee hebben bij je ouders?
Waarschijnlijk niet. Maar mijn ouders zijn behoorlijk ruimdenkend wat dat betreft, zeker als je (de ouders van) mijn kennissenkring vergelijkt...

Dus ik kan me wel heel goed indenken dat andere ouders zich daar wel druk om maken.
pi_25579741
Dat deze attentionwh*re met tegenstrijdige verklaringen nog een eigen topic krijgt is mij een raadsel... dat jullie er in trappen zeg
pi_25579765
  zaterdag 19 maart 2005 @ 01:41:01 #64
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25579848
De vraag is hoe dit sprookje eindigt.

Op een dag zit je gezellig samen in een nachtclub en wil hij je even spreken: zijn geld is op en hij heeft schulden bij vrienden. Immers: die (immitatie) gouden armband die hij je gaf en die mix-drankjes kwamen niet zomaar uit de lucht vallen. De oplossing dient zich aan: als jij nou eens een nachtje met zijn maat doorbrengt, zou dat de zorgen al aanzienlijk verzachten.......

Wie maakt het af ?
  zaterdag 19 maart 2005 @ 01:55:08 #65
67978 HenryHill
pi_25580017
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 01:41 schreef op_dreef het volgende:
Wie maakt het af ?
De naam "Op dreef" is een beetje teveel eer voor zo'n voorspelbaar scenario...

Laten we het erop houden dat, als TS echt niet zo erg uit d'r doppen kijkt dat ze dat niet ziet aankomen, dat ze het ook wel een beetje verdient. Dus nee, van die situatie ga ik niet uit.
pi_25581618
Mijn ervaringen met mijn Surinaams-Nederlandse vriendin:

In het begin was ik wel bang maar toch benieuwd naar de reacties van mijn familie en vrienden. Ik zat allemaal ramp scenario's in mijn hoofd af te spelen. Toen ik mijn vriendin voorstelde aan mijn ouders en vrienden enzo viel er een last van mijn schouders af. Ze werd heel erg positief ontvangen en niemand keek er raar van op.

Ik werd ook heel positief door haar familie en vrienden ontvangen. En ik ben blij dat ik ze ken ik zou echt niet meer zonder ze kunnen ik zou me lieve neefjes en nichtjes echt niet kunnen missen.

Het enige waar we soms last van hebben is dat we op straat wel eens met een scheef gezicht worden aangekeken door zowel autochtonen als allochtonen. Gelukkig hechten we beide daar al helemaal geen waarde aan, dus dat scheelt weer.

Maar ja je moet gewoon voor hem gaan en niet zoveel denken aan wat je omgeving ervan denkt. Keuren ze het af, dan moet je daar gewoon bovenstaan. Waarschijnlijk zal je zien dat het allemaal wel meevalt. En zeker als hij gewoon goed Nederlands spreekt. Ik merk zelf dat dat echt enorm veel uitmaakt.

just my 2 cents
And dragons... Dragons breathe fire
pi_25581648
Okan O was eerst ook een nette, voorkomende jongen. Blijf op je hoede. Al moet dat natuurlijk altijd, maar 'statistisch' gezien meer bij marokkanen.
pi_25582247
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:21 schreef nozem het volgende:
Meid, waar maak je je druk om. Dat rondneuken boeit je niks, maar een relatie beginnen met een Marokkaan, oeioeioei..

Zorg dat jij de ruimdenkendste van je omgeving bent.
volgens mij is dat juist het probleem bij TS. zij is degene die problemen maakt van zijn nationaliteit. Leuk begin van een relatie....
pi_25582281
Agenten mishandeld door Marokkaanse jongeren Gek dat ze de marokkanen scheef aan kijken.
pi_25591578
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 01:41 schreef op_dreef het volgende:
De vraag is hoe dit sprookje eindigt.

Op een dag zit je gezellig samen in een nachtclub en wil hij je even spreken: zijn geld is op en hij heeft schulden bij vrienden. Immers: die (immitatie) gouden armband die hij je gaf en die mix-drankjes kwamen niet zomaar uit de lucht vallen. De oplossing dient zich aan: als jij nou eens een nachtje met zijn maat doorbrengt, zou dat de zorgen al aanzienlijk verzachten.......

Wie maakt het af ?
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 08:33 schreef Henk-Wim het volgende:
Okan O was eerst ook een nette, voorkomende jongen. Blijf op je hoede. Al moet dat natuurlijk altijd, maar 'statistisch' gezien meer bij marokkanen.
Okan O was een Turk. Als je dan wil gaan rellen doe dan tenminste je huiswerk
pi_25591794
Als ik naar mijn direkte omgeving kijk (aangetrouwde familie) is een relatie tussen twee geloven of kulturen heel moeilijk zo niet onmogenlijk.
Van de relaties met moslims is 100% stukgelopen.
Maar dit is iets wat je persoonlijk zal moeten ondervindenen denk eraan, liefde maak blind.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_25592212
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 19:18 schreef MeMia het volgende:

[..]

Sorry, hij is geintegreerd en wil geen slaafse bruid als huisdier. Daarom vindt hij mij ook zo leuk
Hij wil dus iemand die wat in het rond neukt?
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:35:08 #73
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_25596797
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 19:12 schreef MeMia het volgende:
Omdat ik nu dus weer vrijgezel ben, heb ik me vol overgave in het uitgaansleven gestort en dat bevalt goed. Af en toe wat rondneuken, niks vast en ik amuseer me kostelijk. Een paar weken terug ben ik -helaas- iemand tegen het lijf gelopen die meteen een diepe indruk op me achterliet.
quote:
We kunnen nooit samen uitgaan, omdat hij bijna nergens binnenkomt.
Waarom zou hij bijna nergens binnenkomen? Je hebt hem toch ook in 't uitgaansleven ontmoet?
quote:
Wat moet ik nu? Gevoel verdingen en het toch maar bij de spetterende seks houden?
Als je je zo druk maakt erover, zou ik er niet aan beginnen...Kan nooit goed gaan dan. 'T maakt niet uit of je je druk maakt dat ie marokkaan is en wat de mensen 'daarvan wel niet zullen denken' of dat hij bij wijze van spreken putjeschepper geweest was en je je afvraagt wat je omgeving daarvan vindt.

Als je zo'n punt maakt van de rest van de mensen, kan je 't voor jezelf maar beter zo makkelijk mogelijk maken.

Persoonlijk zou ik uberhaupt nooit iets beginnen met een Marokkaan, maar da's een ander verhaal.

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_25601115
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 19:12 schreef MeMia het volgende:

Hij kan mij nooit voorstellen aan zn ouders, omdat ik geen maagd ben met een hoofddoekje?
En dát moet ik Marokkanen toch nageven: ze pakken het slim aan. Ze neuken met promiscueuze slettenbakken die wel in zijn voor wat 'rondneuken', en huwen een respectabele vrouw waar nog niet een klein dorpje in heeft lopen roeren voor een 'prikkie'. Zo dient iedere vrouw haar eigen specifieke functie waar ze trots op zou moeten zijn.

Petje af!
pi_25601194
Boeiend,als je hem leuk vindt,wat maakt zijn afkomst nou weer uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')