Mwaw, je moet de gemiddelde reactie op Fok tov. Marokkanen niet vergelijken met die in het dagelijks leven hoor. Als je met een welbespraakte jongen aankomt bij familie/vrienden/werk/etc. zal de reactie niet zo snel negatief zijn. Ik kan me voorstellen dat familie in eerste instantie nog even denkt van 'he god, 't zal toch geen loverboy zijn...', maar als je vriend echt een gewone jongen is dan zal dat idee na 1 ontmoeting ook wel weg zijn. En uit 't verhaal leidt ik af dat dit het geval is, en dat het niet gaat om een opgeschoten, ongeschoolt, onbeschoft, met goudbehangen straatmarokkaantje gaat dat slecht Nederlands spreekt, kijk dan spreek je natuurlijk over iets anders.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:15 schreef HenryHill het volgende:
[..]
In mijn ogen wel iig. Marokkaanse jongens hebben een slechte reputatie die ze eerst moeten zien kwijt te raken, voordat men ze als persoon gaat bekijken. Marokkaanse meisjes hebben dit volgens mij niet.
Dat trekje bedoel ik dus. En er zijn nog een aantal populaire gedachtes die de ronde doen, en die ongevraagd toch de revue zullen passeren.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kan me voorstellen dat familie in eerste instantie nog even denkt van 'he god, 't zal toch geen loverboy zijn...',
Mwah, ligt aan de mate van vooroordelen die die persoon heeft, denk ik. Hoe dan ook, een beschaafde jongen die er fatsoenlijk uitziet zal zo'n vooroordeel veel sneller teniet kunnen doen dan zo'n ghetto-gangster idd. Maar hij zal er onherroepelijk mee te maken krijgen (naar mijn idee).quote:maar als je vriend echt een gewone jongen is dan zal dat idee na 1 ontmoeting ook wel weg zijn.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:48 schreef MeMia het volgende:
Het gaat me niet zozeer om goedkeuring danwel afkeuring
Beetje tegenstrijdigquote:ik heb straks me wat vriendinnen afgesproken in het centrum en ik vraag hem dan wel even of hij langs wil komen. Kan ik meteen zien hoe zij reageren.
Ach, dat valt vaak reuze mee in de praktijk hoor, dat soort stoere praatjes. Ik ken iig genoeg van dat soort mensen die nu reuze blij zijn met hun Marokkaan/Turk/Neger/Pigmee. Oa. mijn eigen oom.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:30 schreef nozem het volgende:
Vergeet niet dat sommige ouders gewoon zo kortzichtig zijn dat ze sowieso geen Marokkaan in hun huis dulden. Ze gaf al aan dat haar pa waarschijnlijk een hartverzakking krijgt..
Ik zou het er dan nog niet om laten trouwens..
Als jij een marokkaans meisje mee naar je ouders neemt, of jij als vrouw zijnde die een marokkaanse man voorstelt aan je ouders?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:30 schreef nozem het volgende:
Ik zou het er dan nog niet om laten trouwens..
In beide gevallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:33 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Als jij een marokkaans meisje mee naar je ouders neemt, of jij als vrouw zijnde die een marokkaanse man voorstelt aan je ouders?
Klinkt goed. Maar heb je nooit gedacht aan hoe je ouders misschien over je nieuwe vriendin denken, die haar school nooit heeft afgemaakt en nu serveerster is, terwijl jij met de ballen uit de studievereniging rondhangt?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:53 schreef nozem het volgende:
[..]
In beide gevallen.
Al is het wat lastiger om mezelf in de laatste situatie in te leven.
Ik ben echter fervent voorstander van het feit dat ik mijn partnerkeuze 100% bepaal en me daarbij nooit laat leiden door meningen uit mijn omgeving.
Zou jij daar problemen mee hebben bij je ouders?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:58 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar heb je nooit gedacht aan hoe je ouders misschien over je nieuwe vriendin denken, die haar school nooit heeft afgemaakt en nu serveerster is, terwijl jij met de ballen uit de studievereniging rondhangt?
Ken je verder niet hoor, maar om maar even een gechargeerd voorbeeld te geven
Waarschijnlijk niet. Maar mijn ouders zijn behoorlijk ruimdenkend wat dat betreft, zeker als je (de ouders van) mijn kennissenkring vergelijkt...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zou jij daar problemen mee hebben bij je ouders?
De naam "Op dreef" is een beetje teveel eer voor zo'n voorspelbaar scenario...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:41 schreef op_dreef het volgende:
Wie maakt het af ?
volgens mij is dat juist het probleem bij TS. zij is degene die problemen maakt van zijn nationaliteit. Leuk begin van een relatie....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:21 schreef nozem het volgende:
Meid, waar maak je je druk om. Dat rondneuken boeit je niks, maar een relatie beginnen met een Marokkaan, oeioeioei..
Zorg dat jij de ruimdenkendste van je omgeving bent.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:41 schreef op_dreef het volgende:
De vraag is hoe dit sprookje eindigt.
Op een dag zit je gezellig samen in een nachtclub en wil hij je even spreken: zijn geld is op en hij heeft schulden bij vrienden. Immers: die (immitatie) gouden armband die hij je gaf en die mix-drankjes kwamen niet zomaar uit de lucht vallen. De oplossing dient zich aan: als jij nou eens een nachtje met zijn maat doorbrengt, zou dat de zorgen al aanzienlijk verzachten.......
Wie maakt het af ?
Okan O was een Turk. Als je dan wil gaan rellen doe dan tenminste je huiswerkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:33 schreef Henk-Wim het volgende:
Okan O was eerst ook een nette, voorkomende jongen. Blijf op je hoede. Al moet dat natuurlijk altijd, maar 'statistisch' gezien meer bij marokkanen.
Hij wil dus iemand die wat in het rond neukt?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:18 schreef MeMia het volgende:
[..]
Sorry, hij is geintegreerd en wil geen slaafse bruid als huisdier. Daarom vindt hij mij ook zo leuk
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:12 schreef MeMia het volgende:
Omdat ik nu dus weer vrijgezel ben, heb ik me vol overgave in het uitgaansleven gestort en dat bevalt goed. Af en toe wat rondneuken, niks vast en ik amuseer me kostelijk. Een paar weken terug ben ik -helaas- iemand tegen het lijf gelopen die meteen een diepe indruk op me achterliet.
Waarom zou hij bijna nergens binnenkomen? Je hebt hem toch ook in 't uitgaansleven ontmoet?quote:We kunnen nooit samen uitgaan, omdat hij bijna nergens binnenkomt.
Als je je zo druk maakt erover, zou ik er niet aan beginnen...Kan nooit goed gaan dan. 'T maakt niet uit of je je druk maakt dat ie marokkaan is en wat de mensen 'daarvan wel niet zullen denken' of dat hij bij wijze van spreken putjeschepper geweest was en je je afvraagt wat je omgeving daarvan vindt.quote:Wat moet ik nu? Gevoel verdingen en het toch maar bij de spetterende seks houden?
En dát moet ik Marokkanen toch nageven: ze pakken het slim aan. Ze neuken met promiscueuze slettenbakken die wel in zijn voor wat 'rondneuken', en huwen een respectabele vrouw waar nog niet een klein dorpje in heeft lopen roeren voor een 'prikkie'. Zo dient iedere vrouw haar eigen specifieke functie waar ze trots op zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:12 schreef MeMia het volgende:
Hij kan mij nooit voorstellen aan zn ouders, omdat ik geen maagd ben met een hoofddoekje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |