Sonck is al weg.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Obodai, Sonck, Grygera, Anastasiou, Charisteas en andere toppers dan?
Maxwell snap ik ook niet nee. Die is het echt helemaal kwijt. Doodzonde.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:54 schreef HeatWave het volgende:
de enige die ik echt zal missen is trabelsi. de rest speelt ondermaats, door gebrek aan talent of een hopeloze vormcrisis.
Wat de hel is er toch met onze voetballer van het jaar Maxwell gebeurd?? Die gast speelt zo ongelovelijk beroerd....
Je bedoelt die van Ajax vorige week tegen NEC?quote:
dat was een schandalig genomen penaltyquote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Ajax vorige week tegen NEC?
snap je wel dat maduro en babel zijn geselecteerd dan ?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied snapik er niks van dat ooyer niet is geselecteerd.
Zelfs jij moet kunnen toegeven dat dit geen pingel was, maar je reinste aanstellerijquote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Ajax vorige week tegen NEC?
Na vandaag snapte ik ze allebei niet, voor die tijd vond ik Babel nog vrij logisch. Maargoed, datzelfde geldt voor alle andere geselecteerde Ajacieden. Jammer dat Trabelsi geen Nederlander is.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
snap je wel dat maduro en babel zijn geselecteerd dan ?
nee, daar snap ik ook niets van. Die spelen ook beroerd, en hebben nog niets gepresteerd op het hoogste niveau om aanspraak te maken op een selectieplaats....quote:Op zondag 20 maart 2005 19:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
snap je wel dat maduro en babel zijn geselecteerd dan ?
Babel speelde dramatisch idd, maar Maduro vond ik nog wel redelijk spelen.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Na vandaag snapte ik ze allebei niet, voor die tijd vond ik Babel nog vrij logisch. Maargoed, datzelfde geldt voor alle andere geselecteerde Ajacieden. Jammer dat Trabelsi geen Nederlander is.
ja dat vond ik echt schandalig. hij begon volgens mij al in de eerste helft.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:33 schreef HeatWave het volgende:
Waarom liep Lindgren zich eigenlijk warm??
Maduro speelt echt niet beroerd hoor. Zeker niet vergeleken bij andere vaste krachten.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, daar snap ik ook niets van. Die spelen ook beroerd, en hebben nog niets gepresteerd op het hoogste niveau om aanspraak te maken op een selectieplaats....
Ergens in de 1e helft kreeg Maduro de knie van Cocu wat ongelukkig in z'n maag, waardoor 'ie weinig lucht meer kreeg. Toen stuurde Blind Rasmus als potentiele vervanger.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:33 schreef HeatWave het volgende:
Waarom liep Lindgren zich eigenlijk warm??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |