Ik zag hem gister op AT5 met de training zomaar de achterlijn halen en proberen een voorzet te gevenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:03 schreef keijz het volgende:
Mitea speelt toch?
Jammer, dat laatste zinnetje. Z'n multifunctionaliteit doet hem nu echt de das om.quote:Ajax traint achter gesloten deuren
Ajax heeft zaterdag de laatste training voor de topper tegen PSV achter gesloten deuren afgewerkt. Danny Blind wil namelijk zijn opstelling nog niet prijsgeven.
Afgaande op de trainingen van de nieuwe coach is de kans groot dat Rafael van der Vaart als 'nummer 10' terugkeert in de basis. Maxwell wordt dan weer linksback.
De terugkeer van Van der Vaart gaat waarschijnlijk ten koste van Nigel de Jong. De jonge Ajacied stond de laatste twee competitieduels linksback. Onder Blind richt De Jong zich op de posities centraal in de verdediging.
Gewoon na dit seizoen rechtsback laten voetballen. Trabelsi zal toch wel vertrekken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:52 schreef gras het volgende:
[..]
Jammer, dat laatste zinnetje. Z'n multifunctionaliteit doet hem nu echt de das om.
Daar hoop ik ook op.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gewoon na dit seizoen rechtsback laten voetballen. Trabelsi zal toch wel vertrekken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:08 schreef RayMania het volgende:
Mitea scoorde anders vorig jaar wel de winnende.
quote:20/3/2005 - Ajax-fans verspreiden 35.000 flyers
(Van onze verslaggever RvN)
Na een bescheiden start in het weekend van 5 en 6 maart heeft de campagne Geef Ajax z'n gezicht terug! vandaag een groot vervolg gekregen. Voor aanvang van de wedstrijd Ajax-PSV hebben Ajax-fans rond de Amsterdam Arena maar liefst 35.000 flyers uitgedeeld.
Doelstelling van de campagne is een terugkeer van het klassieke logo op het Ajax-shirt. Bij de komende wedstrijden van Ajax krijgt de campagne een passend vervolg.
De wedstrijd zelf staat als vanzelfsprekend in het teken van het afscheid van Ajax-icoon Rinus Michels. In het stadion is daarom afgezien van verdere uitingen m.b.t. de campagne.
Leef jij ook nog?quote:
Dat had ik ook. Ik heb de hele gifbeker leeggedronken. Knap waardeloos idd.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef TimmyAsd het volgende:
FF mijn beklag doen na een rampzalige middag in de Arena, ben net terug.
Na 60 minuten laat de helft van het stadion het al afweten. BELACHELIJK! Om te huiken. Ik snap niet dat de f-side zich de harde kern durft te noemen als je na elke tegenslag weg loopt. Ja, het was niet om aan te zien en ja, ik had ook liever weggelopen. Maar je bent altijd een ajacied of je bent het niet.
Bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |