Wat een TVP...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:44 schreef TimmyAsd het volgende:
ajax
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
105 jaar de mooiste club van Nederland!!
Wij zijn gewoon de mooiste club en niet alleen in Nederlandquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
en de beste natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
quote:Ik vetrouw blind op Danny
ik zou juist Babel wat later inbrengen, wanneer de psv verdediging al moe is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:42 schreef JeroenV het volgende:
Lobont (of Steek als hij fit is)
Trabelsi - Heitinga - SQD - Maxwell
Sneijder - VDV - Maduro
Rosales - Babel - Boukhari
Ik las op Ajax.nl dat Babel tijdens een oefenpotje in de spits stond, en de partij erna twee spitsen met Yannis en Chari. Ik heb gewoon zo'n idee. Boukhari of Mitea weet ik niet, maar dan ga ik voor Boukhari.
dat moet allemaal maar goed blijken te werken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:40 schreef The_Hives het volgende:
....
De aanpak van Vd Lem bevalt mij ook wel ja. Vd Vaart terug op 10 vind ik een mooie zet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat moet allemaal maar goed blijken te werken.
Ik heb igg erg veel vertrouwen in V.d.Lem.
Het maakt mij niet zo uit. Misschien is het beter hem later in te brengen, maar om Harry aan te laten modderen is ook niet veel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:04 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zou juist Babel wat later inbrengen, wanneer de psv verdediging al moe is.
is ook goed natuurlijk. alleen jammer dat het 4-3-3 is maarja...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als ik de berichten van de training van vandaag lees lijkt het erop dat het mijn opstelling gaat worden.
Goed he.quote:
Wie speelt op links dan ? Mitea ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:14 schreef gras het volgende:
Mooi zo, Boukhari weer op de bank!
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:14 schreef gras het volgende:
Mooi zo, Boukhari weer op de bank!
De tegenstander droomt er WEL van... en zal slapen als een roosquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En een middenveld met Sneijder, VDV en Maduro![]()
Welke club droomt daar nou niet van?
Ik zag hem gister op AT5 met de training zomaar de achterlijn halen en proberen een voorzet te gevenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:03 schreef keijz het volgende:
Mitea speelt toch?
Jammer, dat laatste zinnetje. Z'n multifunctionaliteit doet hem nu echt de das om.quote:Ajax traint achter gesloten deuren
Ajax heeft zaterdag de laatste training voor de topper tegen PSV achter gesloten deuren afgewerkt. Danny Blind wil namelijk zijn opstelling nog niet prijsgeven.
Afgaande op de trainingen van de nieuwe coach is de kans groot dat Rafael van der Vaart als 'nummer 10' terugkeert in de basis. Maxwell wordt dan weer linksback.
De terugkeer van Van der Vaart gaat waarschijnlijk ten koste van Nigel de Jong. De jonge Ajacied stond de laatste twee competitieduels linksback. Onder Blind richt De Jong zich op de posities centraal in de verdediging.
Gewoon na dit seizoen rechtsback laten voetballen. Trabelsi zal toch wel vertrekken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:52 schreef gras het volgende:
[..]
Jammer, dat laatste zinnetje. Z'n multifunctionaliteit doet hem nu echt de das om.
Daar hoop ik ook op.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gewoon na dit seizoen rechtsback laten voetballen. Trabelsi zal toch wel vertrekken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:08 schreef RayMania het volgende:
Mitea scoorde anders vorig jaar wel de winnende.
quote:20/3/2005 - Ajax-fans verspreiden 35.000 flyers
(Van onze verslaggever RvN)
Na een bescheiden start in het weekend van 5 en 6 maart heeft de campagne Geef Ajax z'n gezicht terug! vandaag een groot vervolg gekregen. Voor aanvang van de wedstrijd Ajax-PSV hebben Ajax-fans rond de Amsterdam Arena maar liefst 35.000 flyers uitgedeeld.
Doelstelling van de campagne is een terugkeer van het klassieke logo op het Ajax-shirt. Bij de komende wedstrijden van Ajax krijgt de campagne een passend vervolg.
De wedstrijd zelf staat als vanzelfsprekend in het teken van het afscheid van Ajax-icoon Rinus Michels. In het stadion is daarom afgezien van verdere uitingen m.b.t. de campagne.
Leef jij ook nog?quote:
Dat had ik ook. Ik heb de hele gifbeker leeggedronken. Knap waardeloos idd.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef TimmyAsd het volgende:
FF mijn beklag doen na een rampzalige middag in de Arena, ben net terug.
Na 60 minuten laat de helft van het stadion het al afweten. BELACHELIJK! Om te huiken. Ik snap niet dat de f-side zich de harde kern durft te noemen als je na elke tegenslag weg loopt. Ja, het was niet om aan te zien en ja, ik had ook liever weggelopen. Maar je bent altijd een ajacied of je bent het niet.
Bah
Dat slaat ongetwijfeld op z'n Fifa/Football Manager spelletjesquote:
ik ben geen gamerquote:Op zondag 20 maart 2005 16:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat slaat ongetwijfeld op z'n Fifa/Football Manager spelletjes
Oh, gewoon een dromer dusquote:
Vanaf 2006 t/m 2020 aan 1 stuk door? Mee eens.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:25 schreef cultheld het volgende:
Ajax wordt weer kampioen in 2020.
Kan mij niet schelen.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Liever hard op de bek gaan met de intentie om aanvallend te spelen, dan verdedigend ingesteld aan de wedstrijd te beginnen en 0-1 te verliezen.
Tja het zal wel pijn doen 0-4, maar had je echt serieus op een overwinning van ajax gerekend vanmiddag?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan mij niet schelen.Van PSV mag je gewoon niet verliezen. Maakt niet uit hoe.
Nee. Maar je 4-0 mag nooit en ook nooit gebeuren.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:15 schreef PyTh het volgende:
Tja het zal wel pijn doen 0-4, maar had je echt serieus op een overwinning van ajax gerekend vanmiddag?
Om eerlijk te zijn dacht ik halverwege eerste helft, dat er eigenlijk geen reden zou zijn waarom we niet van dit PSV hadden zouden kunnen winnen. Alex zat niet echt in de wedstrijd, met wat paniekballen die 'ie tot corner trapte. PSV toonde aanvallend niet veel, behalve een slap schot van Park. Ajax had het iets betere van het spel, en het enige waarmee PSV enige indruk probeerde te maken was het lange tijdrekken bij de dode spelmomenten.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja het zal wel pijn doen 0-4, maar had je echt serieus op een overwinning van ajax gerekend vanmiddag?
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:29 schreef The_Hives het volgende:
had ff het gevoel dat we door zouden blijven zingen richting Braamhaar, met alle gevolgen van dien.
Jep.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:29 schreef The_Hives het volgende:
had ff het gevoel dat we door zouden blijven zingen richting Braamhaar, met alle gevolgen van dien.
Ik wil het rapport van zijn ogentest inzien.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:31 schreef StarGazer het volgende:
Braamhaar zal wel een stereotoren gekregen hebben van Philips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |