abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:36:53 #151
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_25589533
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Keihard straffen? Bij strontvliegen? Dat werkt averechts. Die lui moeten weg. Dat is het beste voor de maatschappij, die wil je niet terug. terug naar marokko, maak gebruik van die paspoortenbullshit.
Marokko zeker lastig vallen met het aso-product wat Nederland geschapen heeft?
Denk niet dat Marokko daar aan mee zal werken, nog zachtjes uitgedrukt....
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:37:55 #152
91072 Amando
pi_25589551
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het kan me geen hol donderen of Marokko er op zit te wachten. Ze zijn wel marokkaan volgens de paspoorten, dus doei, doe er wat leuks mee.
Zijn helemaal niet Marokkaans volgens de paspoorten.
Marokkanen die hier zijn geboren zijn Nederlands staatsburger en dus ook het probleem van Nederland.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:41:13 #153
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_25589628
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:00 schreef MasterPeace het volgende:

[..]

Al dat andere wat ie opnoemde blijkbaar wel, want dat spreek je niet tegen... en laat me raden, je draagt daaroverheen een zwart jekkie met nep-bontkraag capuchon?
Oh ja, hij had het natuurlijk per kledingdeel moeten tegenspreken
En alle Marokkanen dragen uiteraard hetzelfde

Wake up idioot.

(Overigens is Youssef zijn mammie volgens mij rasechte Nederlandse... correct me if i'm wrong Youssef).
Krekker is de bom!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:46:21 #154
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25589762
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef Meki het volgende:
oow ik geloof er niks van , zij hebben zeker wat gedaan ( uitgescholden etc. ) en nu huilen bij de Media

geloof er niks van en is leugen

typisch Meki
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:46:29 #155
3542 Gia
User under construction
pi_25589766
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:37 schreef Amando het volgende:

[..]

Marokkanen die hier zijn geboren zijn Nederlands staatsburger en dus ook het probleem van Nederland.
Ze zijn ook marokkaan, omdat marokko dat eist. En als ze zich hier dan niet gedragen, moet maar gewoon de Nederlandse nationaliteit afgenomen worden en bij een volgend vergrijp oprotten naar marokko.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:51:20 #156
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25589880
quote:

[..]

De meeste hebben 2 paspoorten (De meesten voelen zich Marokkaan , maar zijn Nederlander als dat hun beter uitkomt), zo moeilijk moet het niet zijn om die Nederlandse af te pakken en ze dan als ongewenst vreemdelingen beschouwen.

Wanneer komt die wt er eigenlijk dat je nog maar 1 paspoort mag hebben ?
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:55:45 #157
3542 Gia
User under construction
pi_25589972
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:51 schreef Enchanter het volgende:

[..]

De meeste hebben 2 paspoorten (De meesten voelen zich Marokkaan , maar zijn Nederlander als dat hun beter uitkomt), zo moeilijk moet het niet zijn om die Nederlandse af te pakken en ze dan als ongewenst vreemdelingen beschouwen.

Wanneer komt die wt er eigenlijk dat je nog maar 1 paspoort mag hebben ?
Dat is toch zielig!! Want die arme Marokkaantjes mogen van Marokko hun marokkaanse nationaiteit niet opgeven. Als je er dan geen twee mag hebben, dan kunnen ze de Nederlandse er niet bij krijgen, en dan kunnen ze niet goed integreren.

Pfff, alsof ze met twee nationaliteiten WEL goed integreren. Zelfs jongeren die hier zijn geboren, zijn nog niet geïntegreerd.

Dus ben het helemaal eens met afschaffing van die dubbele nationaliteit. Nog sterker, ik vind dat je maar één nationaliteit mag hebben en dat het land waarvan je die nationaliteit hebt, in jouw onderhoud moet voorzien in geval van langdurige werkeloosheid of blijvende arbeidsongeschiktheid. (oftewel bijstand en WAO)
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:56:52 #158
91072 Amando
pi_25589994
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze zijn ook marokkaan, omdat marokko dat eist. En als ze zich hier dan niet gedragen, moet maar gewoon de Nederlandse nationaliteit afgenomen worden en bij een volgend vergrijp oprotten naar marokko.
Dat kan niet, omdat elk Nederlands staatsburger gelijk behandeld moet worden.
Dat staat in internationale verdragen, maar ook in onze eigen grondwet. Nog sterker, het is zelfs artikel 1 volgens mij.

Uitzetting zou wel kunnen bij mensen die nog in de asielprocedure zitten, maar niet bij mensen die hier geboren zijn en gewoon de Nederlands identiteit hebben.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:58:10 #159
91072 Amando
pi_25590020
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is toch zielig!! Want die arme Marokkaantjes mogen van Marokko hun marokkaanse nationaiteit niet opgeven. Als je er dan geen twee mag hebben, dan kunnen ze de Nederlandse er niet bij krijgen, en dan kunnen ze niet goed integreren.

Pfff, alsof ze met twee nationaliteiten WEL goed integreren. Zelfs jongeren die hier zijn geboren, zijn nog niet geïntegreerd.

Dus ben het helemaal eens met afschaffing van die dubbele nationaliteit. Nog sterker, ik vind dat je maar één nationaliteit mag hebben en dat het land waarvan je die nationaliteit hebt, in jouw onderhoud moet voorzien in geval van langdurige werkeloosheid of blijvende arbeidsongeschiktheid. (oftewel bijstand en WAO)
Wat doe je toch moeilijk over een papiertje waarvan de meeste marokkanen die hier geboren zijn niet eens weten dat ze het hebben .... :S
Zal weinig verschil maken.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:59:50 #160
3542 Gia
User under construction
pi_25590055
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:56 schreef Amando het volgende:

[..]

Dat kan niet, omdat elk Nederlands staatsburger gelijk behandeld moet worden.
Dat staat in internationale verdragen, maar ook in onze eigen grondwet. Nog sterker, het is zelfs artikel 1 volgens mij.

Uitzetting zou wel kunnen bij mensen die nog in de asielprocedure zitten, maar niet bij mensen die hier geboren zijn en gewoon de Nederlands identiteit hebben.
Het hebben van twee nationaliteiten is geen grondrecht en dat kan afgeschaft worden.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:01:40 #161
91072 Amando
pi_25590092
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Het hebben van twee nationaliteiten is geen grondrecht en dat kan afgeschaft worden.
Het zal weinig verschil maken , die bureacratische romslomp (welke vast weer miljoenen gaat kosten) kun je beter in de bejaardenzorg steken.
pi_25590171
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:30 schreef Amando het volgende:
Hoe wisten ze dat het Marokkanen waren?

Lijkt me sterk dat ie even al die ID-bewijzen heeft gevraagd
Misschien door te ruiken?
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:06:11 #163
91072 Amando
pi_25590203
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:04 schreef more het volgende:

[..]

Misschien door te ruiken?
Turken gebruiken ook armani hoor
Schijnt het goed te doen bij de chickies
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:06:43 #164
3542 Gia
User under construction
pi_25590214
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:01 schreef Amando het volgende:

[..]

Het zal weinig verschil maken , die bureacratische romslomp (welke vast weer miljoenen gaat kosten) kun je beter in de bejaardenzorg steken.
Als je van draaideur criminelen de Nederlandse nationaliteit afpakt en ze op laat rotten naar het land waar ze dan nog de nationaliteit van hebben, bespaar je ook weer celruimte. Daarbij belanden dat soort criminelen toch maar in de bijstand, of dumpen hun vrouwen in marokko om vervolgens kinderbijslag voor 10 kids op te strijken.

Ik weet niet wat duurder is. Maar wel wat prettiger is voor de Nederlanders die wel graag een veilig leven willen leiden.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:10:04 #165
91072 Amando
pi_25590292
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Als je van draaideur criminelen de Nederlandse nationaliteit afpakt en ze op laat rotten naar het land waar ze dan nog de nationaliteit van hebben, bespaar je ook weer celruimte. Daarbij belanden dat soort criminelen toch maar in de bijstand, of dumpen hun vrouwen in marokko om vervolgens kinderbijslag voor 10 kids op te strijken.

Ik weet niet wat duurder is. Maar wel wat prettiger is voor de Nederlanders die wel graag een veilig leven willen leiden.
Nogmaals, dat is dus onmogelijk.
Je kunt een wet voor een enkele bevolkingsgroep niet krijgen in een democratie.
Preventie, daar zit de sleutel. Goeie baan , niet afgewezen worden vanwege je zwarte krulletjes.
pi_25590356
Na het puntenrijbewijs voeren we het puntenpaspoort in voor allochtonen, naar een aantal overtredingen of één zware raken ze het Nederlandse paspoort kwijt.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:14:59 #167
91072 Amando
pi_25590396
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:13 schreef more het volgende:
Na het puntenrijbewijs voeren we het puntenpaspoort in voor allochtonen, naar een aantal overtredingen of één zware raken ze het Nederlandse paspoort kwijt.
Waarom alleen voor allochtonen?
M'n fiets is laatst gestolen door een fucking junk.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:16:23 #168
3542 Gia
User under construction
pi_25590431
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:10 schreef Amando het volgende:

[..]

Nogmaals, dat is dus onmogelijk.
Je kunt een wet voor een enkele bevolkingsgroep niet krijgen in een democratie.
Preventie, daar zit de sleutel. Goeie baan , niet afgewezen worden vanwege je zwarte krulletjes.
Je mag iemand niet de Nederlandse nationaliteit afnemen als hij/zij daardoor stateloos wordt. Maar bij iemand met twee nationaliteiten is dat niet het geval. Dus kan het dan wel. Verdonk is het in elk geval wel aan 't onderzoeken. En van mij mag zo'n wet er snel komen.

Ik zie ook geen bezwaar tegen die wet. Als ze zich gedragen, is er toch niets aan de hand!

Verder vanaf nu twee nationaliteiten verbieden. Heb je een andere, dan geen Nederlandse. Heb je eerst een Nederlandse en ga je effe in marokko de marokkaanse erbij nemen, dan mag je de Nederlandse weer inleveren. Simpel.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:16:53 #169
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_25590443
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:14 schreef Amando het volgende:

[..]

Waarom alleen voor allochtonen?
M'n fiets is laatst gestolen door een fucking junk.
Zo werkt het niet. 2 maten, 2 gewichten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:25:36 #170
91072 Amando
pi_25590644
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Je mag iemand niet de Nederlandse nationaliteit afnemen als hij/zij daardoor stateloos wordt. Maar bij iemand met twee nationaliteiten is dat niet het geval. Dus kan het dan wel. Verdonk is het in elk geval wel aan 't onderzoeken. En van mij mag zo'n wet er snel komen.

Ik zie ook geen bezwaar tegen die wet. Als ze zich gedragen, is er toch niets aan de hand!

Verder vanaf nu twee nationaliteiten verbieden. Heb je een andere, dan geen Nederlandse. Heb je eerst een Nederlandse en ga je effe in marokko de marokkaanse erbij nemen, dan mag je de Nederlandse weer inleveren. Simpel.
Jij hebt het nu over iets anders. Afgezien hiervan is het zoiezo onmogelijk omdat in onze grondwet verankerd is dat elke NL staatsburger gelijke behandeling geniet. Dus geen hogere straf omdat verdachte toevallig een kamper is bijv.

Aangezien de grondwet boven alle wetten staat, is het dus zoiezo onmogelijk, afgezien van de technische kant die jij nu opnoemt.
pi_25590721
ik vind het knap van die man die details kon geven toen hij met zn hoofd tussen zn armen lag.

iemand in zo'n situatie weet niks meer wat er om zich heen gebeurd, vooral omdat het "20" man waren die op hem inrosten. In zo'n situatie handel je puur naar je overlevingsinstinct. dan kan je je echt niet focussen op 1 (laat staan meerdere) persoon die een aanloopt neemt om vervolgens op je hoofd te schoppen.

ik denk dat ze ongetwijfeld in elkaar zijn geslagen door meerdere buitenlanders, maar het zou me niks verbazen als die 2 mannen het verhaal niet 100% eerlijk vertellen.
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:34:06 #172
91072 Amando
pi_25590798
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:30 schreef P8 het volgende:
ik vind het knap van die man die details kon geven toen hij met zn hoofd tussen zn armen lag.

iemand in zo'n situatie weet niks meer wat er om zich heen gebeurd, vooral omdat het "20" man waren die op hem inrosten. In zo'n situatie handel je puur naar je overlevingsinstinct. dan kan je je echt niet focussen op 1 (laat staan meerdere) persoon die een aanloopt neemt om vervolgens op je hoofd te schoppen.

ik denk dat ze ongetwijfeld in elkaar zijn geslagen door meerdere buitenlanders, maar het zou me niks verbazen als die 2 mannen het verhaal niet 100% eerlijk vertellen.
En dan ook nog zeggen "Het waren 20 Marokkanen"
Die man moet bij de politie werken, als ie zo snel 20 ID's kan bekijken
  zaterdag 19 maart 2005 @ 18:31:02 #173
3542 Gia
User under construction
pi_25592038
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:30 schreef P8 het volgende:

Maakt het iets uit of het er 16, 20 of 24 waren?
Vind zoiets te grof voor woorden.

Maar het komt ook bij Nederlandse kids voor. Vanochtend nog op het voetbalveld schopte een jochie de keeper van de tegenpartij loeihard onderuit, omdat hij niet tegen zijn verlies kon. Reken maar dat het joch een schorsing wacht. Vind dit echt niet meer normaal.
De vraag is dan ook: Hoe komt het dat men gewoon op mensen intrapt en ze zoveel mogelijk pijn willen doen? Ligt het misschien aan die leuke spelletjes zoals GTA, die kids van 10 jaar al spelen? Hun gedrag lijkt er in elk geval wel op.

Zoiets moet streng bestraft worden. En in het geval van volwassenen moet men overgaan tot behandeling in een psychiatrische inrichting. Kids die door hun ouders niet opgevoed worden, moeten maar naar een opvoedingsgesticht van het rijk. Maar iets moet er gebeuren. Want iemand die zoiets doet is gewoon niet normaal. Dat zijn gestoorde figuren.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:15:07 #174
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25592991
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:36 schreef Amando het volgende:

[..]

Marokko zeker lastig vallen met het aso-product wat Nederland geschapen heeft?
Je bedoelt: Marokko zijn poging om hun lastige Berber bewoners in Europa te lozen terug te koppen. Berbers zijn in Marokko zelf al gehaat en het is niet voor niets dat Rabat alles op alles heeft gezet die bevolkingsgroep richting Europa te pushen.
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:15:47 #175
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25593011
quote:

Nee hoor met 2 paspoorten (zoals 99% heeft) kan er 1 afgenomen worden.
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')