abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 21:10:26 #181
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_25619726
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja joh, nu heeft NL het zelf gedaan.
Ze wonen hier, dus NL heeft klaarblijkelijk ergens een steek laten liggen.
Marokko heeft haar bevolking doorgaans goed onder controle.
  † In Memoriam † zondag 20 maart 2005 @ 21:11:53 #182
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25619766
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:10 schreef Amando het volgende:

[..]

Okay, ze zouden veel harder en consequenter moeten worden aangepakt, bedoel je dat?
In zoverre geef ik je dan gelijk dat de politie in NL een stel kneuzen zijn.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zondag 20 maart 2005 @ 21:12:37 #183
3904 Koos Voos
teringhond
pi_25619791
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Wie is Wilbers?
Dat is een zeer flauwe grap van kloon Barry_Zack.. gebruikt zij al een maandje of drie.. lachen
  zondag 20 maart 2005 @ 21:18:48 #184
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25619974
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:10 schreef Amando het volgende:

[..]

Je bedoelt dat er tienduizenden mensen zonder enige vorm van proces zijn opgesloten in Marokko?

Ja, goed idee. Gaan we hier ook doen!!!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_25620363
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:15 schreef Mea_Culpa het volgende:

[..]

Nee hoor met 2 paspoorten (zoals 99% heeft) kan er 1 afgenomen worden.
Welk tweede paspoort? Wat weerhoudt het boefje om zijn paspoort te vernietigen en zijn Marokkaanse nationaliteit aan de orde te stellen? "Morokko wat iz dat?"
pi_25620482
Misschien moeten we een referendum organiseren.

Moeten alle radicale-//-foute-//-niet ingeburgerde-//-criminele Marokkanen Nederland uitgezet worden?
pi_25620493
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Okay, ze zouden veel harder en consequenter moeten worden aangepakt, bedoel je dat?
In zoverre geef ik je dan gelijk dat de politie in NL een stel kneuzen zijn.
De politie roeit met de middelen die men heeft. De politie kan in het algemeen harder gaan optreden alleen is het in veel gevallen dan onwettig. Er moet de wil zijn bij het volk en daarmee de politiek om de politie meer bevoegdheden te geven maar daar zullen niet alleen de kut-marokkaantjes last van gaan hebben.
pi_25620743
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:37 schreef more het volgende:
Misschien moeten we een referendum organiseren.

Moeten alle anti-westerse radicale-//--//--//-zware criminele Allochtonen Nederland uitgezet worden?
dan kies ik voor jah , dan alleen voor echt criminelen die echt niet op goede pad te kunnen krijgen .
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_25624203
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:16 schreef Mea_Culpa het volgende:

[..]

Niet weten dat ze het hebben? Ze hebben het zelf aangevraagd en opgehaald bij het consulaat!
Inderdaad. Maar ik vind het 2e paspoort uberhaupt bullshit, zeker wat betreft de hopeloze gevallen: los van het feit of het onhaalbaar is; soort van puntensysteem alla het huidige rijbewijs en bij een bepaald aantal "punten" --> grens over vegen ..
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  maandag 21 maart 2005 @ 00:21:12 #190
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25625081
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Je mag iemand niet de Nederlandse nationaliteit afnemen als hij/zij daardoor stateloos wordt. Maar bij iemand met twee nationaliteiten is dat niet het geval. Dus kan het dan wel. Verdonk is het in elk geval wel aan 't onderzoeken. En van mij mag zo'n wet er snel komen.

Ik zie ook geen bezwaar tegen die wet. Als ze zich gedragen, is er toch niets aan de hand!

Verder vanaf nu twee nationaliteiten verbieden. Heb je een andere, dan geen Nederlandse. Heb je eerst een Nederlandse en ga je effe in marokko de marokkaanse erbij nemen, dan mag je de Nederlandse weer inleveren. Simpel.
Kan niet, snap dat nou eens. Volgens artikel 1 van de grondwet van Nederland:
quote:
Art. 1 . Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Oftewel, als iemand met 2 paspoorten een geweldsdelict pleegt en iemand met 1 paspoort hetzelfde delict pleegt moeten ze hetzelfde behandeld worden. Paspoort afnemen zal bij een Nederlander niet gebeuren, omdat deze dan paspoortloos is. Mag niet dus. Een Marokkaan z'n NL paspoort afnemen zou in principe mogen, maar dat strookt niet met dit artikel, omdat deze behandeling bij een Nederlander met 1 paspoort niet wordt uitgevoerd.

De enige optie is dan de grondwet veranderen en dat zal niet gaan gebeuren (de grondwet staat boven elke andere wet, dus even een wetje erbij kalken kan niet). Stel dat het wel gebeurd, dan heb je op politiek niveau met ongeveer heel europa en heel de VS ruzie.

Ik heb het idee dat ik dit al wel 100 keer heb moeten uitleggen, maar laat het nou godverdomme eens duidelijk zijn dat uitzetten geen optie is.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25625293
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:51 schreef Harry_Sack het volgende:
er komt ineens een vraag bij me op. Hoe weten die 2 gasten dat het er 20 waren? Ze wisten blijkbaar tegen wie ze het opnamen he ?
wat ik me eigelijk afvraag, waren het wel echt 20 marokkanen of zat er misschien 1 turk tussen
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_25625506
quote:
Op maandag 21 maart 2005 00:31 schreef Jett het volgende:

[..]

wat ik me eigelijk afvraag, waren het wel echt 20 marokkanen of zat er misschien 1 turk tussen
Goede vraag ja. Want laten we wel wezen; toen iedereen hoorde dat een vrouw beroofd was van haar handtastje dacht iedereen dat het een marokkaan was. Het is gewoon lekker makkelijk in sommige gevallen...

Maar ja, zeker in dit geval blijft het natuurlijk het geval van een groepje die het verpest voor de rest...
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  maandag 21 maart 2005 @ 01:20:15 #193
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25626154
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:31 schreef Prego het volgende:

[..]

dat geldt natuurlijk niet voor gabbers, alto's etc
Ik zie idd altijd weinig groepjes Riffijnse gabbers of Riffijnse metalheads of Riffijnse gothics of Riffijnse hockey-boys of Riffijnse skaters of Riffijnse leernichten op straat, jij soms wel?

[ Bericht 2% gewijzigd door MasterPeace op 21-03-2005 01:27:32 ]
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  Eindredactie Games maandag 21 maart 2005 @ 09:32:06 #194
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_25628573
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar het komt ook bij Nederlandse kids voor. Vanochtend nog op het voetbalveld schopte een jochie de keeper van de tegenpartij loeihard onderuit, omdat hij niet tegen zijn verlies kon. Reken maar dat het joch een schorsing wacht. Vind dit echt niet meer normaal.
terugsturen anar land van herkomst. EN WEL NUUUUU!!
quote:
De vraag is dan ook: Hoe komt het dat men gewoon op mensen intrapt en ze zoveel mogelijk pijn willen doen? Ligt het misschien aan die leuke spelletjes zoals GTA, die kids van 10 jaar al spelen?
wat een telegraaf argument
quote:
Hun gedrag lijkt er in elk geval wel op.
monkey see, monkey do. als je elke zaterdag je vader hoort kankeren op de scheidsrechter dan gaat zo kind dat na doen. gebeurde 10 jaar geleden al en je kon precies zien wie de vader was van zo kutkind

[/quote]
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_25633628
quote:
Op maandag 21 maart 2005 00:21 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

[..]

Oftewel, als iemand met 2 paspoorten een geweldsdelict pleegt en iemand met 1 paspoort hetzelfde delict pleegt moeten ze hetzelfde behandeld worden. Paspoort afnemen zal bij een Nederlander niet gebeuren, omdat deze dan paspoortloos is. Mag niet dus. Een Marokkaan z'n NL paspoort afnemen zou in principe mogen, maar dat strookt niet met dit artikel, omdat deze behandeling bij een Nederlander met 1 paspoort niet wordt uitgevoerd.

De enige optie is dan de grondwet veranderen en dat zal niet gaan gebeuren (de grondwet staat boven elke andere wet, dus even een wetje erbij kalken kan niet). Stel dat het wel gebeurd, dan heb je op politiek niveau met ongeveer heel europa en heel de VS ruzie.

Ik heb het idee dat ik dit al wel 100 keer heb moeten uitleggen, maar laat het nou godverdomme eens duidelijk zijn dat uitzetten geen optie is.
Even ter correctie, iemand met een dubbele nationaliteit de Nederlandse afpakken en het land uitzetten versus iemand met alleen de Nederlandse nationaliteit een gevangenisstraf geven zijn twee verschillende gevallen en deze mogen dus ook verschillend aangepakt worden.

In gelijke gevallen gaat alleen op bij echt gelijke gevallen maar dit zijn geen gelijke gevallen. Net zoals nu iemand met een niet permanente verblijfsvergunning ook wordt uitgezet na een geweldsdelict naast gevangenisstraf.
pi_25634174
quote:
Op maandag 21 maart 2005 13:23 schreef FreedonNadd het volgende:

Even ter correctie, iemand met een dubbele nationaliteit de Nederlandse afpakken en het land uitzetten versus iemand met alleen de Nederlandse nationaliteit een gevangenisstraf geven zijn twee verschillende gevallen en deze mogen dus ook verschillend aangepakt worden.In gelijke gevallen gaat alleen op bij echt gelijke gevallen maar dit zijn geen gelijke gevallen. Net zoals nu iemand met een niet permanente verblijfsvergunning ook wordt uitgezet na een geweldsdelict naast gevangenisstraf.
Het laat dan ook duidelijk het signaal zien dat men anders is dan andere burgers doordat zij na iets fout gedaan te hebben als zijnde van het land van herkomst ongeacht de werkelijke herkomst gezien wordt maar bij een goede daad toch echt wel bij ons horen. Die twee aspecten zijn niet verenigbaar met waar velen op hameren. Hoe bewijzen we verder dat er van een dubbele nationaliteit sprake is als men het paspoort verduisterd en voorkomen we dat ze terug op het vliegtuig worden gezet bij aankomst in het zogestelde land van herkomst wanneer men ontkent dat men die nationaliteit heeft, geen paspoort op zak hebben en stennig maakt?
  maandag 21 maart 2005 @ 14:36:18 #197
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_25635096
Eerst maar die crimi marokkanen de grens overzetten...dat moet al 60% schelen.

Daarna kijken we wel wat er nog overblijft...
als in goochelaar
  maandag 21 maart 2005 @ 15:11:34 #198
3542 Gia
User under construction
pi_25635820
quote:
Op maandag 21 maart 2005 09:32 schreef donald_dick het volgende:

[..]

terugsturen anar land van herkomst. EN WEL NUUUUU!!
Was blank en blond en is gewoon Nederlander.
Ben benieuwd of hij vanavond op de training durft te komen.
quote:
monkey see, monkey do. als je elke zaterdag je vader hoort kankeren op de scheidsrechter dan gaat zo kind dat na doen. gebeurde 10 jaar geleden al en je kon precies zien wie de vader was van zo kutkind
Zijn vader was 15 toen hij werd geboren en is nauwelijks in beeld tegenwoordig. Vrijwel altijd is zijn opa erbij en durft hij niks te doen. Die opa is niet flauw. Helaas was die er zaterdag niet bij. Die zou hem aan zijn oren naar huis gesleept hebben.
  maandag 21 maart 2005 @ 16:21:50 #199
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_25637500
quote:
Op maandag 21 maart 2005 00:21 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het ook al vijfhonderd keer uitgelegd.
De grondwet staat boven alle andere wetten.
Ze willen het denk ik maar niet geloven
pi_25637965
Aldus mensen. Ik ben van mening dat je daders van zulke delicten ook terug moet sturen naar land van herkomst. Geert Wilders wil na 3 misdrijven mensen terug sturen. Geen slecht idee. Als dit consequent toegepast zou worden dan lossen de problemen zich van zelf op en kunnen de goed willende Nederlanders en medelanders zelfs uitnodigen tot het plegen van een misdrijf. Zo houdt de politie tijd over en de regering dus de belasting betaler houd ook geld over en bovendien voelt ie zich veilig en prettig in het land waar ie woont met als gevolg dat ie beter presteert en het bruto nationaal product als wel het bruto nationaal geluk toeneemt. dus ja inderdaad er vallen dan slachtoffers onder daders, dat houd het kort gezegd in maar oplossingen vinden zonder dat er slachtoffers vallen kan gewoon niet. en wie zal op meki, bansheeboy en youssef na een traantje pikken om het feit dat er slachtoffers vallen onder daders. niemand toch ?

Dat is mijn oplossing !! anders blijven we aan de gang met incidenten als Marokkanen dit en Marokkanen dat en turk schiet leraar dood en zien we wederom op opsporing verzocht dat de daders van de overvallen op jonge kassameisje of balie medewerkers van negroide afkomst zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')