Neenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:51 schreef Calella het volgende:
Als je nu 100 keer 1 euro inzet op odds van 1,80 of hoger en je hebt er 60 goed heb je 8% winst over je totale inzet.
Als je dus 100 keer 100 euro inzet heb je 800 euro winst.
Hiervoor heb je wel een 'bank' nodig van 3000 euro.
Als je niet 60 van de 100 westrijden juist kan voorspellen zal je inderdaad flink verliezen.
Blijf je nog wel pokeren?![]()
Veel plezier.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Neen....ik kap overal mee. Ik ga vaker op vakantie, leuker dan achter de PC hangen en 5 keer per minuut de soccerstand site refreshen
Overboeking geldt voor < 150....zo laag boek ik niet terug.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Raymania, jij zet zulkle lage bedragen dat je er amper een rol pepermunt mee kunt winnen of verliezen. Op zulke inzetten wint mrBookie alleen al door de provisie die ze per overboeking rekenen.
Herman Brood ook niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Overboeking geldt voor < 150....zo laag boek ik niet terug.
Maar ach...ik hoef niet te winnen, daar doe ik het niet voor, heb ik net al gezegd.
Anders zou ik wel dikke mik inzetten. Ik vind het gewoon leuk om te doen, that's it.
Verslaafd ben ik echt niet.
Dat zie je verkeerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:13 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Hahaha, gokken op sporten verlies je altijd mee anders zouden de wedkantoren al lang geen bestaansrecht meer hebben. Er komen er zelfs steeds meer bij dankzij het toenemend aantal spelers (lees verliezers)
Kan je er niet tegen als iemand gelijk heeft?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:43 schreef Notoire_Gek het volgende:
NEWS FLASH:
N-G has decided to continue his online betting career
Oow dan weet jij meer dan ik?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:47 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Als er 1 iemand is die zichzelf niet onder controle heeft is het NG wel.....meneer is na 2 dagen al weer vrolijk begonnen
Succes!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:29 schreef MuseMuse het volgende:
N_G jij begint toch weer met je nieuwe "tactiek" ? succes !
Huh?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:17 schreef Notoire_Gek het volgende:
Mijn bookmaker MrBookieKookie blijkt in handen te zijn van de Belgische Mafia. Dan weet ik al genoeg
Dat jij stopt met gokken zou ook kunnen.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:58 schreef Notoire_Gek het volgende:
zou toch kunnen?
quote:Op donderdag 21 april 2005 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij stopt met gokken zou ook kunnen.
Maar waarschijnlijk is het niet.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |