Werd aardig hard vanuit die corner door Hyppia ingeschoten, niet echt houdbaar volgens mij.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:56 schreef Eilanden het volgende:
Bal leek me niet onhoudbaar, of zag ik dat nou verkeerd?
Lijkt mij een goed plan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:13 schreef twi het volgende:
Super, hopelijk schoppen ze die derde er ook nog in, en houden ze hun eigen doel schoon
't Zou toch waanzinnig zijn als dit Liverpool enorm ver komt in de CL (of meer?)
Liever 2-0 bedoel jequote:Op dinsdag 5 april 2005 22:39 schreef JaWi het volgende:
Laat Juve aub thuis voor een keer niet zwijnen.
Wat ben je dan toch weer blij met je supporters he?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:24 schreef Falco het volgende:
Wat een ravage in het San Siro ook zeg! Inter kan zeker een jaar Europees voetbal vergeten!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:belachelijk. Het liefste weer vanaf de 1e ronde knock out met alleen de kampioenen. Maarja dat zit er nooit meer in!
quote:Turin security is being increased for Liverpool's return Champions League leg against Italian giants Juventus.
More than 900 police officers will be at the Stadio Delle Alpi in the wake of Tuesday's fan trouble, which caused the Milan quarter-final to be abandoned.
And Giuseppi Petronzi, head of Italian counter terrorism, admitted police were ready for "the highest level" of risk.
"We have reason for concern, but I am confident we can manage the situation," he told BBC Radio Five Live.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/4434413.stm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |