quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:33 schreef Sunjammer het volgende:
Wil je trieste en melancholische songs? Probeer de CD Blackfield eens... (van de gelijknamige band)... You might like it
Oeh Theatre of Tragedy... vooral Aégis is bloedmooi!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
of theatre of tragedy.. ook lekker vrolijkik houd ook wel van zelfmoordneiging muziek
Mwah, ik wordt over het algemeen juist zwaar sjaggo van die kunstmatig blije muziek... I find those things ultimately depressing... Juist die donkere, melancholische songs zijn mooi... raak je al je negatieve gevoelens in kwijt. Tenminste, ik welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:52 schreef BadBadPresident het volgende:
jeetje met al die zielige liedjes krijg ik nog zelfmoordneigingen
na een tijdje heb je het wel weer gehad met die zielige liedjes en word je lekker sarcastischquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mwah, ik wordt over het algemeen juist zwaar sjaggo van die kunstmatig blije muziek... I find those things ultimately depressing... Juist die donkere, melancholische songs zijn mooi... raak je al je negatieve gevoelens in kwijt. Tenminste, ik wel
Yupsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:58 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
na een tijdje heb je het wel weer gehad met die zielige liedjes en word je lekker sarcastisch![]()
Verticaal, met de aders mee, anders kunnen ze weer makkelijk dichtgeplakt worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:01 schreef BadBadPresident het volgende:
net zoals nu ongeveer,vraag me nog steeds af of je nou verticaal of horizontaal moest snijen
![]()
achja wel lekker om dood te zijn.. er is dan gewoon helemaal niets meer, heerlijk relaxedquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Verticaal, met de aders mee, anders kunnen ze weer makkelijk dichtgeplakt worden.
En ik weet dit omdat....![]()
Had ik al gezegd dat Dead Like Me op mij gebaseerd isquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
achja wel lekker om dood te zijn.. er is dan gewoon helemaal niets meer, heerlijk relaxedalleen beetje sneu voor nabestaande
![]()
hm..word wel weer een klere bende, moet ik weer achteraf opruimen enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Verticaal, met de aders mee, anders kunnen ze weer makkelijk dichtgeplakt worden.
En ik weet dit omdat....![]()
Als je het goed doet, dan komen er mensen die dat voor jou doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:11 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
hm..word wel weer een klere bende, moet ik weer achteraf opruimen enzo
ja ervoor heeft toch geen zin want ze komen toch niet op tijdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Als je het goed doet, dan komen er mensen die dat voor jou doen.![]()
Maar ik stap maar eens op de trein, nee, niet ervoor![]()
tja, nightwish bedoelt het wel goed maar het is het iedere keer net niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
nightwish heeft trouwens ook schitterende dramatische liedjes.. two for tragedy is zo mooi
Now let us lie
Sad we lived sad we die
Even in your pride
I never blamed you
Prego!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef Prego het volgende:
[..]
tja, nightwish bedoelt het wel goed maar het is het iedere keer net niet...
vind ik dan
dat je op elke foto staat.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe bedoel je Semisane?
Moet je een goede browser kopen joh.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:00 schreef beaverhausen het volgende:
Sodetering zeg, anders laat je m'n browser effe vastlopen met al die foto's.
Wat gebruik je dan als browser?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:00 schreef beaverhausen het volgende:
Sodetering zeg, anders laat je m'n browser effe vastlopen met al die foto's.
En wie heeft toevallig dan dat Remix-album van depeche mode.....als we toch bezig zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
heeft iemand toevallig t album van Lucie Silvas?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moet je een goede browser kopen joh.
Firefox en IE trekken het allebei niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat gebruik je dan als browser?
*top40 luister*
Tja duidelijk....een betere PC kopen dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
[..]
Firefox en IE trekken het allebei niet..
O, O, O, die heb ik ook al binnen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:21 schreef beaverhausen het volgende:
*The OC kijk*
Of geen foto terreur weblog site dinges openen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja duidelijk....een betere PC kopen dus.
Ga nog meer digi foto's maken....ofzowquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*verveelt zich*
moet je wat leuks gaan doenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*verveelt zich*
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMG DR ZIT EEN NICHT IN DESPERATE HOUSEWIVES!
En waag het niet te spoileren!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMG DR ZIT EEN NICHT IN DESPERATE HOUSEWIVES!
Jup, en vanaf juni start in Amerika het 5e (en laatste) seizoenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:59 schreef Semisane het volgende:
Zeg...bestaat er een 4de seizoen van 6 feet under trouwens?
Effe een vraagje hoor, maar waar laat je al die spullen als je kleiner gaat wonen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:12 schreef Ang3l het volgende:
The fruits of my Labour:
3 DVD's:
Y tu mama tambien
Five Senses
Sebastain, when everybody knows
2 Boeken:
Tori Amos, Piece By Piece (autobiografie)
The Hitchhikers Guide to the Galaxy (deel 1 t/m 5 in 1 hardcover, voor pups verjaardag)
1 CD:
Precious Things, The string quartets tribute to Tori Amos (cd met tori-nummers met alleen maar cello, viool etc, klassiekerig, erg apart, beetje zoals Apocalyptica dat doet met rock-nummers)
1 Beeldje:
Keniaans beeldje van zpeesteen wat vriendschap & verbondenheid symboliseert (kado voor m''n beste vriendin, die's de dag na pup jarig)
1 Armband.
Dus no need to worry, A'dam is niet failliet, ik ook niet... jullie kunnen d'r nog gewoon shoppen
Als je dat iedere keer zo leest, heeft ie dat wel nodig jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ang3l blijft gewoon in de boerderie en neemt er een extra woning bij als opslagruimte..
ZOVEEL ruimte nemen dvd's niet inquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ang3l blijft gewoon in de boerderie en neemt er een extra woning bij als opslagruimte..
Kijk, dat is dus echt super belangrijk om te wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:29 schreef Waxxer het volgende:
joehoe........
* Verder gaan we het hebben over de afmetingen van het mannelijk geslachtsdeel. Is het een bloed- of een vleeslul? En welke kan je beter in je broek hebben...
dat was dus net
Van wie? Ze bestaan toch alle twee?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bloedlul toch?
bloed of vlees?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:31 schreef Waxxer het volgende:
Ja naja, hier spreekt Waxxer de ouwe ehhh... lul weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |