Ja, dat mietje.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Chevalric wat is ingame naam in bloodscalp
Mijnes Achillias de hunter ken je vast wel![]()
De Horde-die-nog-niemand-lastig-valt-irriteren-dwergquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Chevalric wat is ingame naam in bloodscalp
Mijnes Achillias de hunter ken je vast wel![]()
nu wel hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:58 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, dat mietje.
Toen we in de arena waren een schot op mij aflossen en snel eruit rennen.
Tsssss....![]()
Durf je niet tegen een high lvl te vechten?
hehehehehehe sorryquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:55 schreef DjNivek het volgende:
[..]
De Horde-die-nog-niemand-lastig-valt-irriteren-dwerg![]()
Ach, die vriend van die Shaman die jij lastig zat te vallen, viel mij maar 1 keer aan (daarna had de geirriteerde shaman prolly gezegt dat ik niks deed), daarna liet ie mij met rustquote:
maar ik had ze wel goed te pakken telkensquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:53 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ach, die vriend van die Shaman die jij lastig zat te vallen, viel mij maar 1 keer aan (daarna had de geirriteerde shaman prolly gezegt dat ik niks deed), daarna liet ie mij met rust.
Irriteren kan leuk zijn, maar niet als ze hoger level zijn en in een guild zittenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
maar ik had ze wel goed te pakken telkens![]()
het zijn maar hordes laagste volk van azerothquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:06 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Irriteren kan leuk zijn, maar niet als ze hoger level zijn en in een guild zitten
(zelf irriteer ik nooit, tenzij een horde mij irriteert)
Nope, nog steeds geen gamecard...quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
het zijn maar hordes laagste volk van azerothkan jij alweer verder spelen btw?
ik heb het bij musicstore besteld en die zeiden dat ze hem 26ste krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:24 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nope, nog steeds geen gamecard...Had het bij Free Record Shop besteld, maar volgens de site krijgen ze die pas 4-4-2005, terwijl andere winkels het een week eerder krijgen...
![]()
Je kan alleen van high-population naar low-population toch?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:42 schreef DrWolffenstein het volgende:![]()
De charachter migration is bijna klaar
![]()
Ik kom met mijn hoofdpersonage direct naar bloodscalp.
yepquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:55 schreef Rahl het volgende:
[..]
Je kan alleen van high-population naar low-population toch?
Ga je schamen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:43 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb het spel al meer dan 1,5 week niet meer gedaan
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:43 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb het spel al meer dan 1,5 week niet meer gedaan
Ja, ook gedaan, maar toen zat ik dus in Booty Bay, terwijl ik in Hillsbrad bezig was.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:41 schreef HomerJ het volgende:
Spirit Healer?
Er zitten wel vaker rare plekken tussen waar je als spirit terecht komt...quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, ook gedaan, maar toen zat ik dus in Booty Bay, terwijl ik in Hillsbrad bezig was.
Weinig zin meer gehad om of te lopen (45 minuten minimaal?), of om de boot, zeppelin, en daarna bat te pakken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |