abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2005 @ 10:29:06 #251
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_25726255
Ingrid, sterkte met deze onzekerheid. Ik duim dat het bloedverlies niets te betekenen heeft en dat het idd vals alarm is.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_25726289
easy-going: volgens mijn gegevens is het vanavond volle maan (25 maart om 21.58 uur om precies te zijn). Dus daar gaan we dan maar voor he?

lewis: fijn om te horen dat het tussen Joshua en de kat ook prima gaat. Je hebt ook gelijk, gewoon vanaf het begin af aan er goed mee omgaan, en waarschijnlijk goed duidelijk maken dat hij zachtjes moet doen met de kat(ten).

Vicky: wat fijn dat je de echo gehad hebt! Kan alleen je plaatje niet zien (The image “http://www.20six.nl/pub/Vicky_pooh/Echo.bmp” cannot be displayed, because it contains errors.). Zal het later nog eens proberen!

Ingrid en Djeez: hoe is het nu? Uberhaupt nog wat geslapen? Ik hoop dat jullie kindje lekker blijft zitten en dat het bloedverlies niet aanhoudt...

Igraine: en als je de deurklink omhoog draait kun je ze ook niet buiten houden? Ze hebben het hier overigens ook door hoor. M'n buik is een favo ligplekje geworden en ze lijken het zelfs leuk te vinden die bewegingen te voelen in m'n buik.

Renzell: jij zou je beurt afwachten, dus al loop ik nog 2 weken zo door nee hoor...als jij ook baarklaar bent dan ga je maar..tis al moeilijk genoeg, dat afwachten. En dan kun je maar beter voor je uitgerekende datum gaan dan erna
Herken het overigens wel. Dat bewust meemaken van 'de laatste dagen' van je zwangerschap. Ook de laatste dagen met man/vriend, echt met z'n 2-en bedoel ik dan. En de laatste dagen dat je baby nog lekker beschermd in je buik zit. Ben ook al een beetje afscheid aan het nemen van m'n dikke buik enzo. Aan de ene kant fijn dat er een eind komt aan dat lange wachten, maar het is ook het begin van een hele nieuwe periode in je leven.

Wiseguy: het schiet voor jullie ook aardig op! Fijn dat de baby goed ingedaalt is en 'startklaar' ligt! spannend!

Zo, hier dus verder nog niks. Ik ga voor vanavond dan maar. Eventueel toch maar even bellen naar de yoga-mevrouw om wat tips te vragen. Ze had nog wat tips & trucs dus ik ben benieuwd. Er schijnt ook een homeopatisch middel van VSM te zijn dat wee-opwekkend kan werken. Als je lichaam er klaar voor is tenminste. En vandaag belt waarschijnlijk het ziekenhuis om een afspraak te maken voor dinsdag. Vanaf donderdag mag ik niet meer thuis bevallen dus dan is het misschien wel fijn als ik die gyn. tenminste een keer ontmoet heb
Moet zeggen dat dat hele paas-gebeuren compleet langs me heen gaat. Behalve de chocolade-eitjes maar zelfs die beginnen nu minder te smaken
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_25726902
Jelief, ik had niks roods gegeten, vandaar mijn schrik.

Maar sindsdien gaat alles prima (de steken in m'n buik zijn ook al sterk verminderd), dus ik ben (voor zover als het kan tijdens die eerste onzekere 12 weken) gerustgesteld. Nog 3 weken te gaan! Mijn echo is weer verplaatst: naar 8 april. Ik had 3x verkeerde informatie gekregen van m'n verloskundige.. dat belooft veel goeds Maar goed, deze datum is definitief. Ik ben dan 11 weken zwanger.

Vicky Je hebt een beebje in je buik!

Ingrid, wat rot zeg! Ik hoop dat het bloeden inmiddels opgehouden is en dat het niets betekend heeft.

Alle LLM, veel succes Ennuh.. TearSong, kom es op met dat beebje
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
pi_25726917
Tearsong, dat wordt 't m dus maar vanavond he...spannend!!

Alle deurklinken staan hier al naar boven maar als het hem niet lukt ze zelf open te maken (wat soms zelf met opstaande klink lukt) dan denkt hij "als ik 't niet kan dan ga ik hier net zo lang voor de deur keihard zitten mauwen totdat jij hem open komt doen..." Maar we hebben ook windhaakjes op de deuren zitten, dus open maken gaat echt niet meer..Alleen moet hij nog leren dat sommige deuren ook echt gesloten blijven...

Ingrid, hoe voel je je, ben je al bij je huisarts geweest?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_25727432
Hmm nu staattie er weer wel.. denk dat de site waar ie stond een btje down was...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:30:11 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25727610
Hier nog niet...
pi_25727771
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 10:30 schreef TearSong het volgende:
easy-going: volgens mijn gegevens is het vanavond volle maan (25 maart om 21.58 uur om precies te zijn). Dus daar gaan we dan maar voor he?
Nou vooruit dan maar
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_25728819
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25729433
Vicky, ik kan de echo wel zien uit je eerste post, maar niet in de laatste post. Wel als ik met de rechtermuisknop de eigenschappen selecteer en de link kopieer.

Mooie echo hoor!!!

-edit- Nu zie ik hem weer wel???
pi_25729583
Ik ben bij de ha geweest. Hij heeft me niet onderzocht. Ik moet gewoon afwachten. Als het mis gaat, gaat het dit weekend mis. Met de paasdagen dus. Ik verlies nog een beetje bloed. Het is nu donkerbruin. Ik heb geen krampen. Als er dit weekend niks gebeurt, dus geen verder bloedverlies en geen krampen, dan krijg ik dinsdag een echo. Ik moet dinsdag de ha bellen. Hij gaat me iig onderzoeken, kijken of mijn baarmoedermond open staat, is dat het geval, dan is het einde verhaal. Zo niet, dan mag ik een echo. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Het is dus echt afwachten. Erg irritant, maar ja, we hebben geen keus. Gelukkig heeft Djeez dinsdag vrij genomen, zodat hij mee kan naar de ha.
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2005 @ 12:49:44 #261
43556 miss_dynastie
pi_25729845
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:40 schreef Ingrid19 het volgende:
Als het mis gaat, gaat het dit weekend mis. Met de paasdagen dus. Ik verlies nog een beetje bloed.
Was hij daar zo stellig in?
pi_25729975
Ingrid19 sterkte
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_25730142
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Was hij daar zo stellig in?
Ja.
Ik ga nu maar eens wat eten. En ik hou jullie op de hoogte. Trouwens enig idee of het nut heeft de verloskundige op te bellen?
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:01:59 #264
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25730192
Dat vind ik ook vreemd, die stellige reactie van je ha. Misschien kun je er ergens in je hoofd en hart rekening mee houden dat het niet zo zwart-wit hoeft te zijn als nu is geschetst?

Maar ik wens jullie veel sterkte met dat onzekere afwachten! Ik hoop voor jullie dat het toch allemaal goed is!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25730256
Ik denk niet dat 't zin heeft de verloskundige te bellen, zij kan niks voelen of zien wat je huisarts niet zou kunnen.

Ik vind 't wel raar dat de huisarts zo stellig zegt dat 't dit weekend dan mis moet gaan, dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn volgens mij...

Rottig dat je nog niks weet maar probeer toch een beetje rustig het weekend door te komen en evt de dinsdag af te wachten als er geen schokkende dingen gebeurt zijn.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:20:55 #266
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25730712
Goedemorgenmiddag!
Hier eindelijk een naar verhouding goede nacht gehad! Nog steeds niet erg veel geslapen (een uur of vijf a zes), maar wel zonder paniek de nacht doorgekomen. Ik voel me zelfs redelijk uitgerust vandaag. Wat een heerlijk verschil met de afgelopen dagen. Ik heb gisteravond homeopathische druppels genomen die ik eerder in mijn zwangerschap ook gebruikte tegen slapeloosheid en of het nu slechts in mijn koppie is of niet, het leek te werken! Ik werd tussendoor wel steeds wakker, maar bleef lekker in de 'slaapstand' hangen, zogezegd.
We zijn trouwens wéér van naam veranderd. Of, nou ja.... vriendje en ik bleken allebei een andere meisjesnaam in ons hoofd te hebben (gelukkig komen we daar nu achter en niet pas op het moment dat er straks een klein meisje op mijn buik ligt en we allebei op hetzelfde moment vertederd een andere naam zeggen tegen het kleine ding... ). We zijn nu weer een beetje terug bij de allereerste optie qua meisjesnaam. Aaaarghhh! Ik weet NIETS meer zeker.

Tearsong; ik ben van plan hem nog even binnen te houden hoor, ik wacht netjes en heel beleefd op mijn beurt! (al zijn er mensen in mijn omgeving die het daar helemaal niet mee eens zijn... )

Vicky; ik kan je kleine opdondertje niet zien, jammer! Wat is dat leuk hè?! Zo'n piepklein ding dat de boogie aan het dansen is in je buik. 3 centimeter groot en nu al een eigen willetje.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:30:05 #267
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25730938
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:01 schreef Sugar het volgende:
Dat vind ik ook vreemd, die stellige reactie van je ha. Misschien kun je er ergens in je hoofd en hart rekening mee houden dat het niet zo zwart-wit hoeft te zijn als nu is geschetst?
Zeker als ie je niet eens onderzocht heeft ! Sterkte met afwachten.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_25731344
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:23 schreef Vicky het volgende:
Hmm nu staattie er weer wel.. denk dat de site waar ie stond een btje down was...
ja en alweer down nou ja, we blijven proberen want ik wil hem wel zien!
It's all up to you
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2005 @ 13:45:15 #269
7074 moussy
kuttekop
pi_25731357
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:04 schreef Igraine het volgende:
Ik denk niet dat 't zin heeft de verloskundige te bellen, zij kan niks voelen of zien wat je huisarts niet zou kunnen.
Sommige verloskundigen willen je wel onderzoeken hoor Bij bloed belde ik nooit een ha, maar altijd de vlos.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:57:54 #270
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25731655

Mooie echo van Vicky
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:00:53 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25731721
Vicky?
Zou je je foto naar mij willen/kunnen mailen? Dan kan ik kijken of hij via mijn plaatjeshost wel te zien is. Ik wil hem zo graag zien, en voor sommige anderen is hij ook niet te zien.
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2005 @ 14:04:07 #272
43556 miss_dynastie
pi_25731794
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:00 schreef Ingrid19 het volgende:
Ja.
Hmm... kan aan mij liggen, maar ik vind dat soort 'beloftes' altijd wat eng, eerlijk gezegd.
Sterkte in elk geval
pi_25732280
Sterkte Ingrid en Djeez. Hou er rekening mee dat het ook anders kan lopen dan de ha heeft gezegd. Bij mijn eerste miskraam heb ik gewoon drie weken lang steeds kleine beetjes gevloeid. Nooit een echt vruchtje of grote stolsels verloren. Zeker bij die hele prille zwangerschappen kan dat ook zo gaan. Hopelijk snel meer duidelijkheid voor jullie.
mooi he, alles
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2005 @ 15:04:07 #274
7074 moussy
kuttekop
pi_25733250
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky?
Zou je je foto naar mij willen/kunnen mailen? Dan kan ik kijken of hij via mijn plaatjeshost wel te zien is. Ik wil hem zo graag zien, en voor sommige anderen is hij ook niet te zien.
Als je naar de site van Vicky gaat kan je hem zien
pi_25733299
jamaar 20six.nl is de hele tijd down als ik kijk
It's all up to you
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2005 @ 15:14:17 #276
7074 moussy
kuttekop
pi_25733485
Bij mij niet

Ik ben zo brutaal geweest om hem er af te trekken Als het neit goed is dan haal ik hem wel weer weg

† In Memoriam † vrijdag 25 maart 2005 @ 15:15:38 #277
43556 miss_dynastie
pi_25733515
Bij mij dus wel
Nu zie ik em ook... mooi
  vrijdag 25 maart 2005 @ 15:15:53 #278
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25733523
Je baby zwaait, Vicky! Leuk!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25733893
hmm ik snappet niet..

ik gooi hem wel ff naar een andere site...

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 25 maart 2005 @ 15:35:03 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25733953
Jaaaaaaa! Daar is ie! Leuk!
pi_25733966
yay wat een lieve echo, hij/zij lijkt inderdaad te zwaaien!
It's all up to you
pi_25734255
hij/zij zwaaide inderdaad ook zei de mevrouw van de echo...
en het leek wel een klein kikkertje.. dat kind bleef bewegen.

Mijn placenta zit alleen wel aan de voorkant dus de kans dat ik snel wat voel is klein en volgens de mevrouw zal het dus nog wel even duren en zal ik minder voelen.. zegt ze..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_25734534
ja, dat was precies wat ik ook te horen kreeg. Placenta zit ook aan de voorkant, maar je voelt nog genoeg hoor! Met 18 weken voelde ik de eerste kleine bewegingen (een soort fladdergevoel in je buik) dus dat viel nog best mee. En al vrij snel werd ik ook gewoon verrot geschopt Met een week of 24 kon vriendje aan de buitenkant ook meevoelen.
It's all up to you
  vrijdag 25 maart 2005 @ 17:37:03 #284
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25736704
mooie echo.
En hier ook de placenta aan de voorkant , manlief kon met 22 weken de kleine voelen en ik ook iets met 18 weken geloof ik.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_25737262
Wat een lieve echo-foto

Ingris en Djeez sterkte! Ik hoop voor jullie dat het goed komt.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 25 maart 2005 @ 18:07:57 #286
105888 renzell
pi_25737438
Leuke lieve kleine kikker op echo!
Ingrid en Djeez;
  vrijdag 25 maart 2005 @ 19:23:03 #287
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25739394
Ingrid en Djeez, sterkte ermee....

Dames, het is volle maan, succes ermee!

Lief die echo, zo onwerkelijk lijkt het nog...

Hier alles oke, hormoonspiegel stijgt de pan uit, verder maakt de baby het nog goed, wiebelt nog lekker heen en weer in mijn buik.

[ Bericht 0% gewijzigd door melonovy op 26-03-2005 14:12:32 ]
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:22:39 #288
1087 Merisse
broddeltante
pi_25746374
Ingrid, ik schrik me rot joh. Meissie toch, wat kloten zeg! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het toch nog goed gaat komen

p.s. Mel, Djeez is de vriend van Ingrid
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_25747290
Ff een update. Ik heb vanmorgen en vanmiddag nog een klein beetje bruin verloren. Sinds ca 19.00 niks meer. Ik heb ook geen krampen gehad .Wel af en toe hetzelfde rare gevoel in mn buik, wat ik al eerder had. Lijkt iig niet op de krampen die ik had met de vorige miskraam. Sowieso is het geen krampgevoel. Ik hoop maar dat het zo blijft en dat het vals alarm was. En dat ik dan dinsdag een echo kan krijgen waarop een knipperend hartje te zien is.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:08:20 #290
105888 renzell
pi_25747536
Het klinkt hoopvol Ingrid! Sterkte nog de komende dagen.

Struikje is zooooo verschrikkelijk wild al twee dagen, echt niet normaal meer! M'n buik puilt alle kanten op. Het lijkt wel of ie zich letterlijk een weg naar buiten probeert te worstelen. Hadden veel zwangeren dit aan het einde van hun zwangerschap?

Ga nu slapen, ben bekaf!
Truste.

Ps- Tearsong; succes met baren!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 07:19:10 #291
105888 renzell
pi_25751148
Weer een verschrikkelijke nacht gehad, ditmaal veroorzaakt door enorme misselijkheid. Het begon hoopvol, maar ik heb vanaf ongeveer half vier niet meer kunnen slapen en voel me nu nog steeds niet oké. Ik had gisteravond al erge last van mijn buik (krampen, steken en ook een beetje misselijk), dus misschien is het wel griep ofzo. Ik hoop het niet!!!
Ben nog zo moe. Wil nog zo graag verder slapen, maar wordt steeds weer misselijk als ik in bed ga liggen.
pi_25751152
misselijkheid is soms ook een teken van een beginnende bevalling geloof ik
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 08:10:42 #293
81992 Githa
pi_25751226
He bah Renzell wat kunnen die nachten een ramp zijn he..... Ik heb de laatste weken ook boven de pot gehangen maaruh dir krampen ...weet je zeker dat dat geen weeën zijn ?

Tearsong en druk nachtje gehad ?

Ingrid en Djeez wat een schrik weer...maar so far so good dus we blijven duimen hoor
pi_25752881
Ja die misselijkheid heb ik dus ook al een week. En een beetje diarree-achtige problemen, maar dat is ook al een paar dagen zo. Verder dus nog niks hier. Dat volle maan gebeuren werkt niet
It's all up to you
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 11:45:47 #295
43556 miss_dynastie
pi_25753635
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:08 schreef TearSong het volgende:
Dat volle maan gebeuren werkt niet
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:22:06 #296
105888 renzell
pi_25754358
Tja, misselijkheid en diarre; het schijnt toch een beetje bij die laatste loodjes te horen, maar fijn is anders. Heb net mijn hele ontbijt er weer uitgewerkt. M'n moeder is hier nu grote schoonmaak aan het houden en vriendje staat in een bomvolle supermarkt boodschappen te doen voor een week, en ik kan NIKS doen! Ik wilde zo graag helpen. Heel optimistisch ging ik toch mee naar de albert heyn, maar hij heeft me na twee minuten weer huilend naar huis moeten brengen. Nu toch maar noodgedwongen m'n bed in.
Tearsong; wat kl*te dat die volle maan het toch niet voor elkaar wist te krijgen vannacht! Hou vol hè?!
Lewis, Mel, Snake, hoe ist met jullie vandaag? Ook al last van schoonmaakwoede?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:37:18 #297
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25756010
Renzell! Hou vol, meis! Wat vreselijk rot dat je je zo rot voelt! Niet eerlijk.
Laat je verzorgen en verwennen!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:31:03 #298
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25757081
Renzell meid, jammer dat je je zo rot moet voelen, laat je maar lekker verwennen en probeer als het ff kan daar een beetje van te genieten. Morgen weer een nieuwe start, nieuwe dag, het is ook heel moeilijk om je bij zoiets neer te leggen. Zal in elk geval duimpje draaien dat je vannacht weer eens een lekkere nacht kan maken
pi_25757483
Ingrid en djeez........heel veel sterkte.Bij mijn oudste dochter had ik met 7 weken een bloeding en omdat het vlak voor koninginnedag was en anders 4 dagen op een echo had moeten wachten,mocht ik die middag meteen voor een echo.En......een flink kloppend hartje.......we hebben meteen een kinderwagen gekocht dat we uit t ziekenhuis kwamen
Hou vol,dit beebje blijft zitten waar die zit

Tearsong en renzell..........kom es op met die paaskuikens

Groetjes,Minoes
pi_25757678
Renzell wat vervelend joh dat je je zo misselijk voelt. En vervelend is dat he dat je gewoon geen energie hebt om iets te doen. Zelf vindt ik het gewoon irritant.

Nu met het voorjaar en de zon heb je gewoon zin om dingen te ondernemen, je gaat er voor vol goede moed en dan voel je je ineens moe. En dan hop komen die tranen weer. Blegghhh.

Eigenlijk gaat het gewoon allemaal wel, alleen heb ik toch echt wel weer veel last van mijn linker arm. Ik gebruikte hem gisteren voor de muis, nou dat heb ik geweten. Maar goed, niet meer doen dus.

Tearsong, bij jouw ook nog niets begonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')