easy-going: volgens mijn gegevens is het vanavond volle maan (25 maart om 21.58 uur om precies te zijn). Dus daar gaan we dan maar voor he?
![]()
lewis: fijn om te horen dat het tussen Joshua en de kat ook prima gaat. Je hebt ook gelijk, gewoon vanaf het begin af aan er goed mee omgaan, en waarschijnlijk goed duidelijk maken dat hij zachtjes moet doen met de kat(ten).
Vicky: wat fijn dat je de echo gehad hebt! Kan alleen je plaatje niet zien (The image “http://www.20six.nl/pub/Vicky_pooh/Echo.bmp” cannot be displayed, because it contains errors.). Zal het later nog eens proberen!
Ingrid en Djeez: hoe is het nu? Uberhaupt nog wat geslapen? Ik hoop dat jullie kindje lekker blijft zitten en dat het bloedverlies niet aanhoudt...
Igraine: en als je de deurklink omhoog draait kun je ze ook niet buiten houden? Ze hebben het hier overigens ook door hoor. M'n buik is een favo ligplekje geworden en ze lijken het zelfs leuk te vinden die bewegingen te voelen in m'n buik.
Renzell: jij zou je beurt afwachten, dus al loop ik nog 2 weken zo door
![]()
nee hoor...als jij ook baarklaar bent dan ga je maar..tis al moeilijk genoeg, dat afwachten. En dan kun je maar beter voor je uitgerekende datum gaan dan erna
Herken het overigens wel. Dat bewust meemaken van 'de laatste dagen' van je zwangerschap. Ook de laatste dagen met man/vriend, echt met z'n 2-en bedoel ik dan. En de laatste dagen dat je baby nog lekker beschermd in je buik zit. Ben ook al een beetje afscheid aan het nemen van m'n dikke buik enzo. Aan de ene kant fijn dat er een eind komt aan dat lange wachten, maar het is ook het begin van een hele nieuwe periode in je leven.
Wiseguy: het schiet voor jullie ook aardig op! Fijn dat de baby goed ingedaalt is en 'startklaar' ligt! spannend!
Zo, hier dus verder nog niks. Ik ga voor vanavond dan maar. Eventueel toch maar even bellen naar de yoga-mevrouw om wat tips te vragen. Ze had nog wat tips & trucs dus ik ben benieuwd. Er schijnt ook een homeopatisch middel van VSM te zijn dat wee-opwekkend kan werken. Als je lichaam er klaar voor is tenminste. En vandaag belt waarschijnlijk het ziekenhuis om een afspraak te maken voor dinsdag. Vanaf donderdag mag ik niet meer thuis bevallen dus dan is het misschien wel fijn als ik die gyn. tenminste een keer ontmoet heb
Moet zeggen dat dat hele paas-gebeuren compleet langs me heen gaat. Behalve de chocolade-eitjes maar zelfs die beginnen nu minder te smaken