msn br33z4hs doen altijd extreem veel (K). betekend dit dat ze een zoentekort hebben?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:05 schreef Strijkplank het volgende:
en voor de msn-verslaafden: hebben heel veel smilys hetzelfde effect??
20 minuten vasthouden!!quote:
Maarquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:11 schreef DarkElf het volgende:
tis natuurlijk wel zo dat als je altijd met eenhoofd rondloopt je je niet beter voelt en dat mensen minder vriendelijk op je reageren dan als je gewoon een neutraal gezicht hebt of een
![]()
Whehe, zo kijk ik idd ook altijd als ze er iets van zeggen. Maar af en toe is het wel lekker ontspannend hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:21 schreef DarkElf het volgende:
als ik gewoon voor me uitkijk zullen mensen ook altijd zeggen: ben je sjacherijnig? ..nee dus maar goed die vraag alleen al, en ik heb dus ontdekt dat als ik ietsjes glimlach,, echt een fractie dat mensen anders op me reageren, scheelt mij weer ergernissen en domme vragen
Na een tijd gaat het vanzelf en heb nu het idee dat chagarijnig kijken meer moeite kost..quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:22 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ben veel te lui om een kwartier geforceerd te glimlachen...
En ik kan me ook niet voorstellen dat dat voor mij een oplossing zou zijn.
Dat kost geld en heb het ook niet echt nodig..quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:44 schreef Lega-Nord het volgende:
Als je per se jezelf aan vrolijkheid wilt helpen, neem dan lijntje mdma ofzo. Niet van die suffe NLP-methodes.
dan kost het gewoon geld...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:56 schreef Lega-Nord het volgende:
Je hebt niet nodig als je hem nooit gebruikt hebt, dat kan ik je vertellen. Probeer hier niet voor de orakel spelen, ho ho, rustig!
Luister jongen, al gaf je 100 exemplaren gratis, ik hoef ze niet, maar toch bedankt voor het aanbod hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:12 schreef Lega-Nord het volgende:
In Tessalonieken staat namelijk dat je alles moet uitproberen zolang je het goede bewaart, en mdma vind ik van het goede. Suuuuupermooi!
Dus, probeer hem gauw! Je krijgt het eerste exemplaar gratis, meld je mailadres ff hier.
Als het een leuk persoon (V) is idd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:58 schreef MissPeppertje het volgende:
Mmm, ik weet wel dat als iemand in de trein naar mij glimlacht of een knipoog geeft, ik me altijd gelijk een stuk vrolijker voel en zelf ook een gilmlach voel opkomen
Mwa overdréven vrolijke mensen word ik weer agressief vanquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef JeroenV het volgende:
Dat heb ik ook. Vrolijke mensen maken mij ook altijd wel vrolijk, of er moet echt iets zijn.
Ja dat moet ik dan ook weer toegeven, het is meestal wel een leuke jongen jaquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als het een leuk persoon (V) is idd.
Klopt, maar dat zijn mensen die express vrolijk willen doen om op te vallen. En dat maakt mij ook zwaar geirriteerd inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mwa overdréven vrolijke mensen word ik weer agressief van![]()
Onderzoek heeft ook uitgewezen dat heel veel smilys plaatsen geen zin heeft.. helaasquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als het een leuk persoon (V) is idd.
Wel grappige theorie in de OP.
Ik ga t maar eens proberen.![]()
![]()
![]()
![]()
lach terapie?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:04 schreef DarkElf het volgende:
heb ik ook wel eens gehoord ja.
er bestaat natuurlijk ook lach therapie en mensen zeggen dat het werkt
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef Strijkplank het volgende:
http://www.levenskwaliteit.nl/script/17/body_17.html lachoefeningen
Het klinkt wel aannemelijk.quote:Leer te lachen om niets
Leer te lachen om het lachen, te lachen om het plezier van het lachen.
Te lachen, om je mentaal te ontspannen. Leer om meer te lachen om meer te leren
genieten van je leven, om meer geluk te ervaren in je leven.
Geef jezelf een "lachtherapie".
Voor alle pagina's van deze site: klik op
www.levenskwaliteit.nl
Lachen om niets
Ook een heel belangrijk hulpmiddel om te kunnen komen tot een mentaal ontspannen positieve toestand is de "lach-therapie".
Begin dan 's morgens meteen na het opstaan - eventueel na wat lichte rek- en strek-oefeningen - met lachen.
Gewoon even wat gekte maken met jezelf . . .
Ook al voel je je misschien wat miserabel, boos, chagrijnig of serieus.
In het eerste begin zul je dan natuurlijk eerst een zekere weer- stand voelen. Begin dan met het lachen vanuit een klein beetje discipline die je jezelf oplegt.
Je kunt gewoon beginnen met een theatraal ego-lachen, of event. zelfs met een boosaardig, gemeen, of agressief lachen.
Wanneer je dat even gedaan hebt kun je dat lachen gemakkelijk laten omslaan naar lachen uit gekte, waardoor al een zekere grappigheid ontstaat.
Vanuit een egocentrische toestand neigen we altijd tot een zekere serieusheid; en wanneer je jezelf kunt toestaan te lachen uit gekte, heb je dat serieuze ego al wat losgelaten, waardoor je authentieke gevoel voor humor weer de ruimte krijgt.
Dat overkomt mij dan weerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:25 schreef DrazTic het volgende:
tuurlijk werkt dat. als het kankerweer is, blijf ik altijd met opzet recht op fietsen en ga ik fluiten. Dan valt de regen opeens heel hard mee.
Er bestaat wel een verschil tussen geforceerd vrolijk doen en geforceerd lachen.. zal ook niet zo snel geforceerd gaan lachen als ik met een groep mensen in gesprek ben of zoiets, maar meer gewoon als ik alleen ben. Merk wel dat het iets doet namelijk..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:48 schreef hallodagg het volgende:
Ik (glim) lach wanneer ik wil ja. Ik haat dat geforceerde gedoe![]()
![]()
Dat werk heb ik ook (als bijbaan) gedaanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:11 schreef Cappy het volgende:
in het call center zeggen we : Dial with a Smile![]()
80% van wat je zegt vergeet men binnen 2 uur.. als je lacht vergeten ze dat niet .. net zo min als je kwaad of "negatief"kijkt.Als ik zelfs gemaakt ( dus met een kuthumeur) probeer te smilen kan ik er gewoon vrolijk van worden ( niet altijd ).
Zal best, maar ik ben vandaag in zo'n bui dat ik mezelf helemaal de pleures in wil zuipen/roken(wiet). En daar ben ik nu mee bezigquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:07 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Er bestaat wel een verschil tussen geforceerd vrolijk doen en geforceerd lachen.. zal ook niet zo snel geforceerd gaan lachen als ik met een groep mensen in gesprek ben of zoiets, maar meer gewoon als ik alleen ben. Merk wel dat het iets doet namelijk..
ok, veel plezier/succes er meequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:14 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Zal best, maar ik ben vandaag in zo'n bui dat ik mezelf helemaal de pleures in wil zuipen/roken(wiet). En daar ben ik nu mee bezig<------ zag je het, zag je het? ik zag het wel!
En het vlees van deze blije huppelkutjes schijnt ook lekkerder te zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:42 schreef mighty_myte het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat lammetjes die lekker in de wei kunnen huppelen veel blijer zijn!
En kwam je er ook weer uit?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:12 schreef Strijkplank het volgende:
----------------------------
Daar ben ik in terrecht gekomen
Als lachen een gevolg van je vrolijkheid is, heeft het weinig zin om je inspanningen meer te richten op het gevolg dan op de oorzaak. Dit is een typische quickfix; De kunstmatig opgewekte vrolijkheid (áls dat al lukt) is van tijdelijke aard, omdat de werkelijke basis is overgeslagen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:55 schreef Strijkplank het volgende:
En als je per dag een paar keer gepland lacht zal je dan ook een vrolijker persoon worden?
Best welquote:
Heb je mij horen zeggen dat je (of ik) alleen vrolijk kunt worden van geforceerd glimlachen? Tis een leuke remedie tegen chagrijnigheid..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:10 schreef Bombie het volgende:
[..]
Als lachen een gevolg van je vrolijkheid is, heeft het weinig zin om je inspanningen meer te richten op het gevolg dan op de oorzaak. Dit is een typische quickfix; De kunstmatig opgewekte vrolijkheid (áls dat al lukt) is van tijdelijke aard, omdat de werkelijke basis is overgeslagen.
De oorzaak van je vrolijkheid wordt afhankelijk van het kunstmatige effect van je vrolijkheid, wat eigenlijk best bizar is.
Eerste 5 minuten.. tis wel de bedoeling dat het vanzelf gaat uiteindelijk..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
En doodsvermoeiend ook volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |