Je hebt niets gemist. Er werd wat over en weer geneukt, Iris zat te dagdromen over Nix en Daan ziet er uit als een ongewassen en ongekapte fagot.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:17 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ga maandag toch maar ff naar de herhaling kijken.....
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander zonder pruikje:
[afbeelding]
Valerie Zwikker met paasei... (BRON: jongens van het net)
Do is niet meer in ONM, dus telt die niet meer mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:07 schreef babette21 het volgende:
Sabine Koning dus, niet Do van Vliet.....
flikker op... elke link tussen Foppele en mij - welke dan ook - is beledigend....quote:
Mijn bouvier gromt net als jij!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
flikker op... elke link tussen Foppele en mij - welke dan ook - is beledigend....
ik wens niet in één zin met hem genoemd te worden.... bah.....
Ik vind Valerie eigenlijk ook helemaal geen type voor hemquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander zonder pruikje:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander zonder pruikje:
[afbeelding]
hij word steeds lelijkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander zonder pruikje:
[afbeelding]
Juist wel wat een aanstelster is dat......quote:Op zondag 20 maart 2005 00:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vind Valerie eigenlijk ook helemaal geen type voor hem![]()
ze is beter dan Kim Lianquote:Op zondag 20 maart 2005 14:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Juist wel wat een aanstelster is dat......
Nee joh,Kim-Lian en Sander hebben heel lang wat gehad!quote:Op zondag 20 maart 2005 15:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Kim Lian heeft nooit iets met hem gehad toch....
Die had toch iets met Chris Zegers ooit?
owquote:Op zondag 20 maart 2005 15:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee joh,Kim-Lian en Sander hebben heel lang wat gehad!![]()
Klopt, maar ik vind haar altijd nog beter als die Valerie.....quote:Op zondag 20 maart 2005 15:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee joh,Kim-Lian en Sander hebben heel lang wat gehad!![]()
Ik vond Kim-lian ook beter bij Sander passen dan Valerie.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:20 schreef soapie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind haar altijd nog beter als die Valerie.....
Hebben ze uberhaupt iets met elkaar dan? of is dit een reclame foto?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vind Valerie eigenlijk ook helemaal geen type voor hem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |