quote:Op zondag 20 maart 2005 15:22 schreef haagse_elfje het volgende:
Kim-Lian is idd een veel leukere verschijning dan die Valerie
Ja ze hebben wat met elkaarquote:Op zondag 20 maart 2005 16:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Hebben ze uberhaupt iets met elkaar dan? of is dit een reclame foto?
Zo zie je maar weer dat er in een relatie enige vorm van smaak niet vereist is.quote:
Het gerucht gaat dat Daan 'de Kroatische kok' Starrenburg iets met Bosno-babe Shirina krijgt.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik snap al wat Daan komt doen. Die held komt Kyra weghalen! Ja ja!
"De" karakter?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:58 schreef haagse_elfje het volgende:
Noooooo hij gaat niet de karakter van Shirina verneuken......
dan wel ja..... kan hij dan ook niet gelijk Sanne mee nemen....quote:Op zondag 20 maart 2005 23:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daan komt Kyra wegkapen. Iedereen blij!
Sanne ziet er beter uit dan jij en je bent jaloers?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:03 schreef haagse_elfje het volgende:
dan wel ja..... kan hij dan ook niet gelijk Sanne mee nemen....
Quatsch! Als jij je laptop meeneemt kun je zo op msn.quote:ik zit niet bijmezelf thuis en hiero hebben ze geen msn
Daar zorgt Stephan al voor.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:03 schreef haagse_elfje het volgende:
dan wel ja..... kan hij dan ook niet gelijk Sanne mee nemen....
Gezien het feit dat Daphne alleen met artsen neukt en die Stephan volgens Jannes een lul was, kan het best zijn dat die messentrekker in het AZB dezelfde zak is.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:07 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Daphne Simons was ooit getrouwd met ene Stephan. Dat was in de tijd dat ze met Jannes op de Rue d'Allée 62 in Parijs woonde.
Triest... What's next?! Wassen beelden van belspelpresentatoren?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zoopers bij Mme Tussauds:
Zoop-sterren krijgen beeld in Madame Tussauds
Nou! Dat beeld van Monique van der Werff zou ik wel in huis willen hebben.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Triest... What's next?! Wassen beelden van belspelpresentatoren?![]()
Dan krijg ik patrickquote:Op zondag 20 maart 2005 23:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou! Dat beeld van Monique van der Werff zou ik wel in huis willen hebben.
zucht......ik zou er idd. echt niet verbaasd over zijn als Bassie vandaag of morgen opduikt.....quote:Op maandag 21 maart 2005 16:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Sapperdeflap:
Zou inderdaad goed kunnen, hij zou niet misstaan in het ONM-circus!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:12 schreef Wup het volgende:
[..]
zucht......ik zou er idd. echt niet verbaasd over zijn als Bassie vandaag of morgen opduikt.....
Laat het waar zijn!!!!!! ONM kan wel weer eens wat actie gebruiken......quote:Op maandag 21 maart 2005 17:40 schreef babette21 het volgende:
overigens begrijp ik nu 't theorietje van Wup nog beter:
zou me niks verbazen als Stephan de nieuwe Kennard blijkt te zijn.... it's psycho-time
Vond de wintersport minder erg als het Brazilië-gebeuren.... Dat was echt het dieptepunt van het jaar!!!!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:40 schreef babette21 het volgende:
de wintersport ik gelukkig weer voorbij.... gaan we nu naar Istanbul?!
Nikkie in d'r bh is nooit erg!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef soapie het volgende:
Vond de wintersport minder erg als het Brazilië-gebeuren.... Dat was echt het dieptepunt van het jaar!!!!!!!![]()
jaaaaaa ben al aan het hopenquote:Op maandag 21 maart 2005 17:48 schreef soapie het volgende:
[..]
Laat het waar zijn!!!!!! ONM kan wel weer eens wat actie gebruiken......
dat kan je ook gewoon in amsterdam zien hoeft ze niet persé op wintersport voor te gaanquote:
preciesquote:Op maandag 21 maart 2005 18:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat kan je ook gewoon in amsterdam zien hoeft ze niet persé op wintersport voor te gaan
Jij maakt me niet wijs dat jij je er niet aan hebt verlekkerd, honey!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:18 schreef haagse_elfje het volgende:
dat kan je ook gewoon in amsterdam zien hoeft ze niet persé op wintersport voor te gaan
tsss......quote:Op maandag 21 maart 2005 18:18 schreef haagse_elfje het volgende:
wat zij zegt.....quote:Op maandag 21 maart 2005 18:45 schreef Wup het volgende:
tsss......
MMH =quote:Op maandag 21 maart 2005 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier de enige die zich mateloos aan Marc-Marie Huijbrechts stoort? Wat een irritante valse nicht!
het is uitermate off-topic maar sinds wie is de mol ben ik op hem afgeknapt......quote:Op maandag 21 maart 2005 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier de enige die zich mateloos aan Marc-Marie Huijbrechts stoort? Wat een irritante valse nicht!
Dan is het nog beter dat Kwalbert er zit. Ook een irritanteling, maar beter dan dat ex-KRO-wijf van een Marie. Die moet eens dringend naar de haarknipper.quote:
Ehhhh .... Aram-John van de Rest is net als Marc-DansMarietje ook niet helemaal straight. Die voosde vroeger met allerlei soorten en maten van gay's.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef Wup het volgende:
het enige verband met ONM wat ik kan vinden is dat hij een soort Chris stemmetje heeft.
ow, vandaar, nou eigen schulld moet je maar niet naar kotsprogramma's kijkenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan is het nog beter dat Kwalbert er zit. Ook een irritanteling, maar beter dan dat ex-KRO-wijf van een Marie. Die moet eens dringend naar de haarknipper.
En Marc-Marie was jaren geleden (als vrouw) te zien in de 'Brabo-soap' 't Benkske op TV8 (destijds de commerciële tegenhanger van Omroep Brabant).quote:Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhh .... Aram-John van de Rest is net als Marc-DansMarietje ook niet helemaal straight. Die voosde vroeger met allerlei soorten en maten van gay's.
Heb jij een laptop dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt de fp weer op de kloten?
En ja hoor, dan zie je hem weer als eerstquote:Op maandag 21 maart 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
oké, kom maar op met die Foppele.... ik kan 'm hebben....![]()
GedraaiT hebben ze nog nooit iets of iemand.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:34 schreef pberends het volgende:
Tijdens die hevige sneeuwval een paar weken terug heeft ONM zeker een paar weken geen buitenscenes gedraait zeker?.
We zien daar supercd-r's. De datacd-r van Victor veranderde te pas en te onpas in een dvd-r.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
Waarom zien we nooit gekopieerde cd's in ONM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |