dat vertrek van Joyce vind ik uitermate vaag.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Joyce is vertrokken naar China voor vier weken. Marnix heeft er moeite mee. Iris daarintegen is blij het te horen. Zou ze dan misschien toch nog een kansje maken bij Marnix?
Stephan is jarig op 13 april.... en dat gaat hij samen met Sanne vieren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
huh? Stephan en een reisje?! waarheen? [Orion?!??!]
Ze gaan naar Constantinopel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
huh? Stephan en een reisje?! waarheen? [Orion?!??!]
mja Sanne was gisteren ook opeens dik met Elif dus vandaar... Sanne mocht de bestemming van het tripje uitzoekenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
[quote]Turkije is hip bij de onm'ers!! Maar wat denkt Wup dan?!
ja dat klopt maar nu mocht ze eindelijk eens met het verhaallijntje aan de haal.....quote:Shirina is al weken de nr. 1, het Bramdingetje is haar dan ook al lang en breed vergeven...
Als ik de vooruitblik mag geloven gaat het nog heel spannend worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:10 schreef Wup het volgende:
lol, Sanne functieloos.......
maar meneer Stephan en zijn reisje ... dat gaat nog wel wat worden .
tenzij dood vogeltje.....
ow ja die moet ik nog even lezen....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ik de vooruitblik mag geloven gaat het nog heel spannend worden.
mja hij stottert nog steeds en 't gaat over voetbal enzo....quote:BTW: Chris Zeperd is nu op RTL4.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:22 schreef Wup het volgende:
Wup denkt aan geheime labjes, keldertjes, koelcelletjes... zoiets?
Dat is het enige wat jij doet, hè? Alleen maar naar het lekkerheidsgehalte van de acteurs kijken! Je zou eens op het karakter moeten gaan letten.quote:
Stephan is gewoon een slap aftreksel van een geweldige rol van Larry Drake: Dr. Giggles.quote:
Je hebt een van de mooiste herenigingen uit de geschiedenis van ONM gemist!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:03 schreef haagse_elfje het volgende:
zo te lezen heb ik niet veel gemist
gemist gemist......quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je hebt een van de mooiste herenigingen uit de geschiedenis van ONM gemist!
Daar kan KRO's Memories niet aan tippen.
Wat had Chris nou precies. hij kon niet lopen ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Volgende week ge(e)nitalië(n)!... (ONM, VR. 18-03-2005)
Frommel Klungelmans viel op zijn kloten toen er een foto werd gemaakt, vlak voor vertrek. Daardoor heeft hij nu een gipspoot.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:48 schreef Woelli het volgende:
Wat had Chris nou precies. hij kon niet lopen ofzo![]()
Je hebt niets gemist. Er werd wat over en weer geneukt, Iris zat te dagdromen over Nix en Daan ziet er uit als een ongewassen en ongekapte fagot.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:17 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ga maandag toch maar ff naar de herhaling kijken.....
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander zonder pruikje:
[afbeelding]
Valerie Zwikker met paasei... (BRON: jongens van het net)
Do is niet meer in ONM, dus telt die niet meer mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:07 schreef babette21 het volgende:
Sabine Koning dus, niet Do van Vliet.....
flikker op... elke link tussen Foppele en mij - welke dan ook - is beledigend....quote:
Mijn bouvier gromt net als jij!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
flikker op... elke link tussen Foppele en mij - welke dan ook - is beledigend....
ik wens niet in één zin met hem genoemd te worden.... bah.....
Ik vind Valerie eigenlijk ook helemaal geen type voor hemquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander zonder pruikje:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander zonder pruikje:
[afbeelding]
hij word steeds lelijkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander zonder pruikje:
[afbeelding]
Juist wel wat een aanstelster is dat......quote:Op zondag 20 maart 2005 00:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vind Valerie eigenlijk ook helemaal geen type voor hem![]()
ze is beter dan Kim Lianquote:Op zondag 20 maart 2005 14:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Juist wel wat een aanstelster is dat......
Nee joh,Kim-Lian en Sander hebben heel lang wat gehad!quote:Op zondag 20 maart 2005 15:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Kim Lian heeft nooit iets met hem gehad toch....
Die had toch iets met Chris Zegers ooit?
owquote:Op zondag 20 maart 2005 15:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee joh,Kim-Lian en Sander hebben heel lang wat gehad!![]()
Klopt, maar ik vind haar altijd nog beter als die Valerie.....quote:Op zondag 20 maart 2005 15:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee joh,Kim-Lian en Sander hebben heel lang wat gehad!![]()
Ik vond Kim-lian ook beter bij Sander passen dan Valerie.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:20 schreef soapie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind haar altijd nog beter als die Valerie.....
Hebben ze uberhaupt iets met elkaar dan? of is dit een reclame foto?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vind Valerie eigenlijk ook helemaal geen type voor hem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |