nee hoor,, ik mag stephan helemaal nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:57 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Sorry hoor, maar ben ik echt de enige die de vrijpartijen van Stephan en Sanne enorm onsmakkelijk vind???? En nu druk ik me nog netjes uit!
Dan kan ik er ook nog wel één opnoemen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vond dat neukfestijn van Duuk en Joyce veel meer zum Kotzen.
Katarina Justic doet het echt geweldig want in principe is het Bettina lijntje niet eens zo geweldig.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Van Bosnomuts tot een lekker wijf! Shirina speelt het klaar.
yep, Katarina Justic speelt haar overtuigendquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
Shirina is leuk geworden ja.. een van de weinige lichtpuntjes op dit moment..
brrr... is het nou echt nodig me daar weer aan te herinneren........quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vond dat neukfestijn van Duuk en Joyce veel meer zum Kotzen.
Jaja, we weten nu wel dat jij Daan leuker vindt!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:54 schreef pberends het volgende:
Lizzy is nog een ergere muts dan Shirina.
Tijdens de terugblik was het geluid ook ff weggevallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik de enige die de afgelopen week op elke tweede helft van ONM beeld- en geluidstoringen heeft gehad?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Tijdens de terugblik was het geluid ook ff weggevallen.
FOK en Yorin zijn van server gewisseld.![]()
Het is een trend in soapland dat personages nog een tijdje na blijven spoken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Over een tijdje gaat Daan toch kapot.
Joost gaat eindelijk die tv molesteren.quote:Joost krijgt sloopneigingen als hij Julia hoort liegen op tv.
Ben ik de enige die hoopt dat Sanne door Stephan wordt besneden?quote:Nu Stephan klaar is met zijn werk in het AZB, heeft hij tijd om zich op zijn ‘hobby’ te storten, of op Sanne, of… op allebei?
yep, sorry daarvoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: 1 keer is voldoende.
Ja en hij moet dringend naar de haarknipper, want de oerang oetang die er op zijn kop zat heeft 'm geen goed gedaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:45 schreef babette21 het volgende:
zo........ dus Foppele is terug?!?
Neveneffect van Victors experiment.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo is Kyra paranormaal? Dat was Margot
Oh my motherfucking Godquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:05 schreef babette21 het volgende:
verder nog wat gebeurd vandaag?!
quote:Yvonne schrikt van de uitslag van het onderzoek. Bettina heeft Yvonne precies waar ze ze hebben wil. Later die dag vraagt ze of Shirina even langs wil komen op haar kantoor. Ze vertelt dat ze de kinderbescherming wil waarschuwen. Ze vraagt of Shirina eventueel wil getuige. Shirina wil Yvonne niet verraden, maar denkt aan Pascal. Later hoort ze van Yvonne dat Bettina express drank bij haar heeft laten staan. Shirina stapt kwaad naar Bettina toe en maakt haar duidelijk dat ze niet mee doet aan haar spelletjes. Vervolgens gaat ze naar Yvonne en vertelt haar dat Bettina de kinderbescherming heeft gewaarschuwd. De tranen schieten in Yvonne haar ogen. Ze kan niet zonder haar zoontje.
Tussen Lizzy en Kyra gaat het naar omstandigheden weer redelijk goed. Ook Hugo en Kyra kunnen weer door een deur. Kyra kan eindelijk remmen met haar skies, daar is Chris erg blij mee want nu krijgt hij een kus van haar. De deal was als zij kan remmen krijgt Chris een kus, zo niet dan neemt Chris haar mee uiteten. Chris wacht vol spanning op de kus en krijgt er een recht op zijn mond...
Joyce is vertrokken naar China voor vier weken. Marnix heeft er moeite mee. Iris daarintegen is blij het te horen. Zou ze dan misschien toch nog een kansje maken bij Marnix?
JP is blij verrast als Daan ineens voor zijn neus staat.
BRON: www.soapmail.nl
lol, Sanne functieloos.......quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Ben ik de enige die hoopt dat Sanne door Stephan wordt besneden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |