Ik hoop maar van niet. Best een sympathiek clubje, dat NAC.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:32 schreef edje34 het volgende:
Ik hoorde dat Sikora naar Nac Breda komt,weet iemand hier iets meer van??
Robinson naar Barça dus.quote:Barcelona segue Paul Robinson
O Barcelona segue com interesse o guardiăo de Tottenham, Paul Robinson, jovem de 24 anos. O clube catalăo, que necessita de quatro reforços para a próxima temporada, procura um guarda-redes que tenha o perfil de poder ser suplente de Valdés.
Bron??quote:Op maandag 28 maart 2005 20:17 schreef superjoden het volgende:
Tottenham Hotspur is bezig Tomas Rosicky naar White Hart Lane te halen. De club van manager Martin Jol aast op de Tsjechische middenvelder van Borussia Dortmund en heeft club en speler al benaderd.
'Zowel mijn zaakwaarnemer als het bestuur van Borussia heeft me laten weten dat ze in onderhandeling zijn met The Spurs. Maar een akkoord is er nog niet', lichtte Rosicky toe.
Zo'n akkoord lijkt niet dichtbij te zijn aangezien het noodlijdende Dortmund naar verluidt zo'n vijftien miljoen euro vraagt. 'Ik weet dat de prijs een probleem is. Borussia vraagt overduidelijk te veel. Ze zullen moeten zakken als ze me willen verkopen.'
Rosicky stond afgelopen zomer ook al nadrukkelijk in de belangstelling bij menig Europese topclub. Zo zou hij al vrijwel rond zijn met Chelsea terwijl ook Barcelona en Real Madrid hem hoog op het verlanglijstje hadden staan. Van een transfer kwam het echter niet.
Dat Tottenham niet direct in dat rijtje past, betekent niet dat het geen kans maakt. 'Gezien de huidige stand op de ranglijst van Dortmund heb ik ook daar geen garantie op het spelen van Europees voetbal. Spurs is een traditierijke club en ik ben blij dat het me wil hebben.
vi.nlquote:
Misschien voor de breedte? Aangezien het een Bosman-geval is. En ik vermoed dat er een hoop gesaneerd gaat worden in de zomerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Mansaré, niet echt een topper hoor...
Hitzlsperger zelf schijnt liever in Engeland te blijven.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
Stuttgart heeft als alternatief de 22-jarige Thomas Hitzlsperger van Aston Villa op het oog, ook transfervrij.
Podolski zou tevens een wens van Beckenbauer zijn.quote:Doch nicht nur in der Defensive, auch im Angriff will der FCB noch einen spektakulären Coup landen.
Laut englischen Medien sind die Münchener an Harry Kewell vom FC Liverpool interessiert. Der Australier ist in der Offensive vielseitig einsetzbar. "Ein Typ wie Damian Duff von Chelsea - schnell, trickreich", beschreibt 1860 Münchens Stürmer Paul Agostino seinen Nationalmannschafts-Kollegen.
Waar heb je gehoord dat vd Laak naar Roda JC gaat/kan?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zwaanswijk naar NAC
v/d Laak naar Roda JC
Jongen naar TOP Oss
Als die aangetrokken wordt zal Pizarro of Santa Cruz toch moeten vertrekken lijkt me.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:59 schreef zjroentje het volgende:
Podolski zou tevens een wens van Beckenbauer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |