abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25782415
Zwaanswijk naar NAC
v/d Laak naar Roda JC
Jongen naar TOP Oss
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 maart 2005 @ 17:32:38 #177
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25784146
Ik hoorde dat Sikora naar Nac Breda komt,weet iemand hier iets meer van??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_25784280
quote:
Op zondag 27 maart 2005 17:32 schreef edje34 het volgende:
Ik hoorde dat Sikora naar Nac Breda komt,weet iemand hier iets meer van??
Ik hoop maar van niet. Best een sympathiek clubje, dat NAC.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25813928
Tottenham Hotspur is bezig Tomas Rosicky naar White Hart Lane te halen. De club van manager Martin Jol aast op de Tsjechische middenvelder van Borussia Dortmund en heeft club en speler al benaderd.
'Zowel mijn zaakwaarnemer als het bestuur van Borussia heeft me laten weten dat ze in onderhandeling zijn met The Spurs. Maar een akkoord is er nog niet', lichtte Rosicky toe.

Zo'n akkoord lijkt niet dichtbij te zijn aangezien het noodlijdende Dortmund naar verluidt zo'n vijftien miljoen euro vraagt. 'Ik weet dat de prijs een probleem is. Borussia vraagt overduidelijk te veel. Ze zullen moeten zakken als ze me willen verkopen.'

Rosicky stond afgelopen zomer ook al nadrukkelijk in de belangstelling bij menig Europese topclub. Zo zou hij al vrijwel rond zijn met Chelsea terwijl ook Barcelona en Real Madrid hem hoog op het verlanglijstje hadden staan. Van een transfer kwam het echter niet.

Dat Tottenham niet direct in dat rijtje past, betekent niet dat het geen kans maakt. 'Gezien de huidige stand op de ranglijst van Dortmund heb ik ook daar geen garantie op het spelen van Europees voetbal. Spurs is een traditierijke club en ik ben blij dat het me wil hebben.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_25814064
Barcelona zit naast PSV en Juventus achter Dagoberto aan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25814138
Als ze Rosicky halen heeft Tottenham natuurlijk wel een topper binnen. Ik zie het nog wel gebeuren.
pi_25814437
k denk dat Rosicky wel naar een betere club gaat dan Tottenham Hotspur. Barca, Chelsea, Real en goede Italiaanse clubs kunnen hem ook gebruiken. Dan ga je niet naar de Spurs.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25833965
Volgens de zaakwaarnemer van Mickaël Essien hebben Juve, Arsenal en Bayern onlangs concrete interesse getoond. Met name Bayern is zeer serieus.

En van Dortmund mag Rosicky onder geen beding vertrekken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 maart 2005 @ 17:19:42 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_25834519
Wie is Essien ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25834609
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
Wie is Essien ?

Middenvelder van Lyon. Zul je tegen PSV wel zien.
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 maart 2005 @ 17:23:57 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_25834653
Ok, zal eens op hem letten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25834668
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
Wie is Essien ?
Middenvelder van Lyon.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_25834869
Essien is een beest; Toekomstige wereldster
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25835153
quote:
Barcelona segue Paul Robinson
O Barcelona segue com interesse o guardiăo de Tottenham, Paul Robinson, jovem de 24 anos. O clube catalăo, que necessita de quatro reforços para a próxima temporada, procura um guarda-redes que tenha o perfil de poder ser suplente de Valdés.
Robinson naar Barça dus.

Ook Bolton wil Seitaridis, ongelukkig in Oporto, wel contracteren.
www.thuisuiteten.nl
pi_25835466
Haha Bolton; Wat een pretenties zeg.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:20:02 #191
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25835991
quote:
Op maandag 28 maart 2005 20:17 schreef superjoden het volgende:
Tottenham Hotspur is bezig Tomas Rosicky naar White Hart Lane te halen. De club van manager Martin Jol aast op de Tsjechische middenvelder van Borussia Dortmund en heeft club en speler al benaderd.
'Zowel mijn zaakwaarnemer als het bestuur van Borussia heeft me laten weten dat ze in onderhandeling zijn met The Spurs. Maar een akkoord is er nog niet', lichtte Rosicky toe.

Zo'n akkoord lijkt niet dichtbij te zijn aangezien het noodlijdende Dortmund naar verluidt zo'n vijftien miljoen euro vraagt. 'Ik weet dat de prijs een probleem is. Borussia vraagt overduidelijk te veel. Ze zullen moeten zakken als ze me willen verkopen.'

Rosicky stond afgelopen zomer ook al nadrukkelijk in de belangstelling bij menig Europese topclub. Zo zou hij al vrijwel rond zijn met Chelsea terwijl ook Barcelona en Real Madrid hem hoog op het verlanglijstje hadden staan. Van een transfer kwam het echter niet.

Dat Tottenham niet direct in dat rijtje past, betekent niet dat het geen kans maakt. 'Gezien de huidige stand op de ranglijst van Dortmund heb ik ook daar geen garantie op het spelen van Europees voetbal. Spurs is een traditierijke club en ik ben blij dat het me wil hebben.
Bron??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_25836433
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:20 schreef edje34 het volgende:

[..]

Bron??
vi.nl
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_25837585
PSV houdt de situatie omtrent Aliadiere nauwlettend in de gaten en volgt een Afrikaanse vleugelspits van Montpellier, die onder het Bosman-akkoord kan vertrekken. Deze Fode Mansare wordt tevens gevolgd door Fenerbahce, Glasgow Rangers, Lille, Wolfsburg, Austria Wien en Fiorentina.
pi_25837797
Mansaré, niet echt een topper hoor...
www.thuisuiteten.nl
pi_25837881
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Mansaré, niet echt een topper hoor...
Misschien voor de breedte? Aangezien het een Bosman-geval is. En ik vermoed dat er een hoop gesaneerd gaat worden in de zomer
pi_25856279
Jan Everse en Gerard Marsman hoog op de lijst van de Go Ahead Eagles qua nieuwe trainers.

Werder Bremen, VfB Stuttgart, Hertha BSC en Schalke 04 volgen Freiburgs Bosnische middenvelder Zlatan Bajramovic. De 25-jarige international is transfervrij.

Stuttgart heeft als alternatief de 22-jarige Thomas Hitzlsperger van Aston Villa op het oog, ook transfervrij.

Na Chelsea zou ook Real Madrid Zambrotta van Juve willen overnemen. Juventus heeft immers Chiellini achter de hand en wil ook Chivu.

Parma zou Frey aan Inter en Gilardino aan Milan willen slijten.
www.thuisuiteten.nl
pi_25876028
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
Stuttgart heeft als alternatief de 22-jarige Thomas Hitzlsperger van Aston Villa op het oog, ook transfervrij.
Hitzlsperger zelf schijnt liever in Engeland te blijven.

Ander gerucht: Van Buyten naar Bayern Munchen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25876099
En als we toch over Bayern bezig zijn.

Meira, Kompany, Ismael, Mertesacker worden naast Van Buyten in verband gebracht met Bayern.
quote:
Doch nicht nur in der Defensive, auch im Angriff will der FCB noch einen spektakulären Coup landen.

Laut englischen Medien sind die Münchener an Harry Kewell vom FC Liverpool interessiert. Der Australier ist in der Offensive vielseitig einsetzbar. "Ein Typ wie Damian Duff von Chelsea - schnell, trickreich", beschreibt 1860 Münchens Stürmer Paul Agostino seinen Nationalmannschafts-Kollegen.
Podolski zou tevens een wens van Beckenbauer zijn.

Daarentegen zou Deisler in de belangstelling staan van Gladbach.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25877173
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zwaanswijk naar NAC
v/d Laak naar Roda JC
Jongen naar TOP Oss
Waar heb je gehoord dat vd Laak naar Roda JC gaat/kan?
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:49:44 #200
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25877205
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:59 schreef zjroentje het volgende:

Podolski zou tevens een wens van Beckenbauer zijn.
Als die aangetrokken wordt zal Pizarro of Santa Cruz toch moeten vertrekken lijkt me.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')