abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25957958
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:04 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat alle woorden met een hoofdletter die op een naam lijken in verband worden gebracht met Barce.

Behalve van Bommel, die zou juist niet gaan Of laat mijn spaans me dan in de steek?

Van Bommel en Ezquerro zijn volgens Rijkaard niet genoeg; Hij wil meer versterkingen hebben voor de breedte. Babel en Emanuelsson voor de toekomst, omdat die lekker goedkoop zijn en Ismaël, Wright-Philips, Kompany etc. als eventuele aankopen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25957989
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:01 schreef cultheld het volgende:
Yeah right, Emanuelsson
quote:
Once tied both to cost zero, the Barça continues working to reinforce the lines of defense and attacks, where now they sound Babel (Ajax) and Vuoso (Holy Lagoon) Cristina Cubero/C. Roura/BCN 03/04/05 03:00 h.Con Van Bommel and Ezquerro is not enough: the Barça, that has tied to the Dutch midfield player of the PSV and the forward of the Athletic to reinforce the group with views to season 2005-06, has open other fronts to finish propping up the assault lines and defensive. As much Mark van Bommel as Santi Ezquerro arrives at cost zero when winning their respective contracts in next June and they will only demand dispendio in wage form, reason why Barcelona has money to spend in addition to yielded that to include in operations to lower the price of them. A part of the euros available will be destined to the draftee of a young forward and with projection that guarantees goals and one second game, to a power station, chapter where the zaragocista Milito continues being the preferential option. One does not discard that the Barça also invests in crack mediatic, although that decision will be of club and not of request of the technicians, satisfied with the present human group. For the attack they please Ryan Babel, of the Ajax, and Matías Vuoso, of the Saints Mexican Lagoon. Babel is 18 years old, as opposed to marked a goal in its recent debut with Holland Rumanía and in its country they augur a shining future to him. Now its price is reasonable (2 million euros), but its quotation will not take in going off. As far as Vuoso, of 22 years and Argentinean with Italian passport, it is an authentic goleadora machine. Of Independent it emigrated to the Manchester English City, that yielded to the Saints Lagoon, that later remained it in property. The Barça has asked for this multipurpose forward of ' Larsson' profile, that costs about 3 ' kilos' and that also it has captivated to Athletic of Madrid and Depor. Both are added to the list of names or known Esposito, Guayre, Wright-Phillips or Gilardino, whereas the surroundings of Podolski (Colony), Castelen (Feyenoord), Kuijt (Feyenoord) or Zidan (Werder) assure that these highly effective forwards also have provoked the interest of Barcelona or who they continue in orbit. Between the most veteran players, Giggs (ManU) was offered, Luque wants to come and Pandiani has been boarded. Happening to the rear, the Dutch Urbi Emanuelsson, son of a soccer player surinamés and forged defense in the branch of the Ajax, has become possible objective. It is 18 years old and it is causing sensation. Yet, Gabriel I militate is the favorite to give more consistency rear to the line, although also there have been contacts by Vincent Kompany (Anderlecht), confirmed by the Belgian power station; by neerlandés Khalid Boulahrouz (Hamburg) and by Asier of the Furnace (Athletic). On Germany they insist on which Valerien Ismaël, French central veteran of the Werder, has waked up the azulgrana interest and other sources say own of Gonzalo Rodriguez (Villarreal). Asked yesterday for Ezquerro, Rijkaard refused to pronounce itself: "Now it is not moment", adduced
Vertaling van Babel( )fish
  maandag 4 april 2005 @ 10:44:52 #273
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25972069
Sebastien Grax, 20-jarige spits van Troyes naar FC Utrecht ? (bron : Utrechts nieuwsblad)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25974024
Nou, kom tie dan he:

- Marco Cassetti van Lecce naar Milan / Inter / Juve
- Zdenek Zeman van Lecce naar Fiorentina / Roma
- Milan Baros van Liverpool naar Valencia / Palermo / Sampdoria
- Francesco Toldo / Morgan De Sanctis van Inter / Udinese naar SCUM
- Vincenzo Laquinta van Udinese naar Atletico Madrid / Barca
- Cristian Ledesma van lecce naar Juve
- Mirko Vucinic van Lecce naar Roma
- Stefano Fiore van Valencia naar Inter / Juve
- Marco Di Vaio van Valencia naar Inter / Milan
- Emiliano Moretti van Valencia naar Udinese / Palermo
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_25974227
Fiore mag van mij wel naar Inter.
In de winterstop wilden ze hem ook al hebben.
pi_25974293
Leuke geruchten
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 4 april 2005 @ 12:31:25 #277
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_25974332
Luca Toni naar PSV...

Zou mooi zijn...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25974361
quote:
Op maandag 4 april 2005 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Luca Toni naar PSV...
Joh, hou je eigen verzinsels eens even lekker bij je!

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_25974386
quote:
Luca Toni naar PSV...

Zou mooi zijn...
Die Palermo-spits? Verdient wel erg veel geld hoor...
pi_25974445
quote:
Luca Toni naar PSV...

Zou mooi zijn...
Zou mooi zijn inderdaad
pi_25974456
quote:
Op maandag 4 april 2005 12:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die Palermo-spits? Verdient wel erg veel geld hoor...
Maar bij PSV kan hij CL voetbal spelen
pi_25974525
quote:
Op maandag 4 april 2005 12:36 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maar bij PSV kan hij CL voetbal spelen
Milan wil 'm toch ook hebben?
  maandag 4 april 2005 @ 12:44:02 #283
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25974608
quote:
Luca Toni naar PSV...

Zou mooi zijn...
Bronnetje zou leuk zijn DD
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25975355
quote:
Luca Toni naar PSV...

Zou mooi zijn...
Waarom zou PSV een spits halen als ze Lange Jan hebben en een braziliaan die pas gekocht is?
pi_25975384
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:18 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Waarom zou PSV een spits halen als ze Lange Jan hebben en een braziliaan die pas gekocht is?
Lange Jan gaat iig weg.
pi_25975411
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lange Jan gaat iig weg.
Waarheen?

O ja, ik heb nog een nieuwtje:

Riquelme naar Ajax samen met Kallstrom

edit: Ik ving op dat er een ruil vdVaart-Riquelme in de lucht hangt.

en dat Ajax Kallstrom wil, acht ik als algemeen bekend.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2005 13:22:02 ]
  maandag 4 april 2005 @ 13:27:48 #287
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_25975547
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:20 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Waarheen?

Die willen niet naar Ajax hoor...
Wat een vrouw!
spits!
pi_25975559
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Die willen niet naar Ajax hoor...
Wel.
pi_25975591
quote:

[..]

Waarheen?

Ik ving op dat er een ruil Lucius - Blasi op handen is
  maandag 4 april 2005 @ 13:35:51 #290
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25975717
niet
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_25975765
quote:

[..]

Waarheen?

Riquelme van Villarreal? Wtf zou VDV daar moeten zoeken?

edit:
Oeps helemaal vergeten... Villarreal speelt volgend seizoen CL en Ajax niet. Domme ik weer
pi_25975791
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:38 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Riquelme van Villarreal? Wtf zou VDV daar moeten zoeken?
Anders ga je nog ff happen ook
  maandag 4 april 2005 @ 13:44:32 #293
55651 JaWi
Shalom.
pi_25975877
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

.
slettebak [@] gmail.com
  maandag 4 april 2005 @ 13:45:51 #294
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_25975901
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat wijf van Totti? Echt niet!
Wat een vrouw!
spits!
pi_25977939
Castelen, van Bommel, Boulahrouz, Kuijt, Babel en Emmanuelson staan in de belangstelling van Barça, net zoals Joaquin en Luque.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25977998
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Castelen, van Bommel, Boulahrouz, Kuijt, Babel en Emmanuelson staan in de belangstelling van Barça, net zoals Joaquin en Luque.
Dat staat hier al lang en breed vermeld.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 april 2005 @ 15:20:49 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25978025
Kuijt in de belangstelling van Newcastle, een flinke delegatie zat afgelopen weekend op de tribunes of was dat al gepost hier?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25978064
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat staat hier al lang en breed vermeld.
Emanuelson niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25978099
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:18 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Als ik Hiddink was zou ik Palermo halen, die is beter dan Lange Jan en Robert bij elkaar.
pi_25978206
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Emanuelson niet.
Wel waar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')