ik ben weer bang van hondenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:16 schreef Oblivion het volgende:
Kippevel? Verder niks?
Ik schijt af en toe gewoon 7 kleuren....![]()
En gewoon blijven kijken he?![]()
Oh ja, dat is zo...quote:
ik weet niet of het moet geloven. ik denk dat het massapsychose is. ik geloof heel misschien wel in energie die op onverklaarbare wijze aanwezig kan zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:19 schreef Oblivion het volgende:
Maar geloof jij hierin?
Vannacht nog een keer liggen kijken naar National Geographic...
Spooky hoor... Super interessant!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet niet of het moet geloven. ik denk dat het massapsychose is.
Ah ik ook, maar ben er heilig van overtuigd!quote:ik geloof heel misschien wel in energie die op onverklaarbare wijze aanwezig kan zijn.
eigen ervaringen die niet anders uitgelegd kunnen worden?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:29 schreef Oblivion het volgende:
Ah ik ook, maar ben er heilig van overtuigd!
Ja dat, en veel bagger gescheten...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eigen ervaringen die niet anders uitgelegd kunnen worden?
hier sluit ik me bij aan. hoewel oblivion ook mag mailen natuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
vertel!!!
mail dan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:02 schreef Oblivion het volgende:
Nee, vertel hier niks persoonlijks.
Nee, ik kan het niet eens vertellen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nah kom op man... scar us! vertel es wat geesten verhalen! altijd leuk
en we weten toch niet wie of wat je bent!
oh wacht je bent geen mod meer. ehmm komt wel een keer, ben erg benieuwd naar jouw ervaringen op dat gebied. ik herinner het wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, ik kan het niet eens vertellen...![]()
Is me toch te persoonlijk.
En ben een vrouwtje...![]()
@zoalshetis...welk emailadres?
Ook als mod kan je geen emailadressen zien!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh wacht je bent geen mod meer. ehmm komt wel een keer, ben erg benieuwd naar jouw ervaringen op dat gebied. ik herinner het wel.
ik zie het. zal je ff een korte mail sturen. heel erg kortquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ook als mod kan je geen emailadressen zien!![]()
Mijn email adres staat er wel...
ja das een bekendequote:Op zondag 5 maart 2006 14:01 schreef Marble het volgende:
Echt of niet, dat filmpje is echt te fucking creepy gewoon..
Sorry voor de kick, maar ik heb het filmpje net pas ontdekt en het is beter dan een nieuw topique.
ik ook. iedereen denk ik wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:24 schreef teamlead het volgende:
ik krijg een beetje een "blairwitch" gevoel bij die site en dat filmpje....
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hey leeft dit topic nog!???!!
brrr t blijft een freaky filmpje... mischien leuk om es met een paar fokkers zelf zo'n spoken filmpje te maken en wereld wijde massa hysterie te creeren! net als toen met die "gevonden camera " met creepy foto's!
ik dacht aan Zoals het is in een clowspak hijsen in een of ander donker schuurtje dan noemen we em t Bassie spookje had nog mail van me gehad he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |