Dan moet het punt idd naar newbie. Want dan heeft-ie alleen Uzzi en Xzibit fout. En ik drie.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Een duo is in mijn optiek net zo goed een band. Eenmansbands -en ik weet dat ze bestaan- zijn voer voor discussie. En ik keurde Tyga & Z. dus ook niet af.
Bij deze hoes krijg ik een releigieuze associatie. Black Ark van Lee Perry? Geen idee hoe die hoes eruitziet, overigens.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:21 schreef GLO het volgende:
Speciaal voor nbdbd, ter troost, een reggaevraag.
Nee hoor. Wel graag titel + uitvoerende van dit album:
[afbeelding]
Kan ik me voorstellen. Zelf probeer ik dan altijd de twijfelgevallen nog te vervangen door minder discutabele namen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:40 schreef ranja het volgende:
het is maar net wat je het eerst te binnen schiet, met die alfabet vragen. Ben soms al lang blij dat ik iets weet, zonder te hoeven nadenken over solo of duo of dj's enzo....
Mmm, al probeer ik toch echt wel de opdracht na te komen. Maar het is gewoon altijd tricky, open vragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:40 schreef ranja het volgende:
het is maar net wat je het eerst te binnen schiet, met die alfabet vragen. Ben soms al lang blij dat ik iets weet, zonder te hoeven nadenken over solo of duo of dj's enzo....
Geen reggaequote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:42 schreef GLO het volgende:
Nee nee nee, GEEN REGGAE. Echt niet.
Dat was een grapje. Een heel flauw grapje weliswaar, maar een grapje. Er staat toch ook duidelijk een ontkenning bij de vraag. Kijk maar na.quote:
Ik las pas de tweede ontkenning. Bij kinderen werkt het ook zo: één keer ja is voldoende maar bij de tiende keer nee snappen ze het nog niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Een heel flauw grapje weliswaar, maar een grapje. Er staat toch ook duidelijk een ontkenning bij de vraag. Kijk maar na.
Hehehequote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:48 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik las pas de tweede ontkenning. Bij kinderen werkt het ook zo: één keer ja is voldoende maar bij de tiende keer nee snappen ze het nog niet.
oh, das leuk!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:47 schreef GLO het volgende:
Nee, geen Gem. Volgens de platenmaatschappij is het "een post-moderne botsing tussen Enthroned, Poison Idea, The Cramps en Wolf Eyes."
Drie namen daarvan kan ik billijken, maar The Cramps hoort iedere popliefhebber toch te kennen, al is het maar van naam.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:53 schreef timbob het volgende:
[..]
oh, das leuk!
een post-moderne botsing tussen 4 namen die me niks zeggen
The House Of Destructo it is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:55 schreef bukgeit het volgende:
Is het dat bandje van Vincent Koreman? The House Of Destructo? Ook nu weer: titel onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |