Dat wassie, maar of dat correct is weet, zoals ik net schreef, bijna niemand.quote:Was deze meneer al niet tot Alexander de Grote bestempeld?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:59 schreef Gellius het volgende:
[afbeelding] terug-vind-post [afbeelding]
JAAAAAAAA-HAAAAAAAAAAAAAAAA, zoals de Finno-Ugrieken zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:44 schreef Z het volgende:
[..]
Dat wassie, maar of dat correct is weet, zoals ik net schreef, bijna niemand.
Vanuit een gezichtspunt van Westerse onwetendheid zou ik dit goed kunnen rekenen, maar m'vrouw's landgenoten beschouwen zichzelf niet als Arabieren. Koninging was zij.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:01 schreef beeer het volgende:
Arabische koningin?
Wel degelijk niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:18 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maori hoofddekseltje?
Neeen, beeer, zojuist was je warmer. Westerlingen zien alle volken in het Midden-Oosten en een stukje verder naar het Oosten voor het gemak als Arabieren. In die regio bevinden zich echter ook landen waarvan de bevolking etnisch gesproken niet Arabisch is, en waar men ook geen Arabisch spreekt, althans niet als eerste taal. Als u of ik zo'n etnische niet-Arabier op straat zouden tegenkomen, zouden wij hem niet als etnische niet-Arabier herkennen, maar hij zal zich terdege bewust zijn van zijn niet-Arabische achtegrond en daar ook trots op zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:22 schreef beeer het volgende:
Europeane?
Dit in tegenstelling tot de inkoppertjes die hier gebruikelijk langskomenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
* Manneke_Pils Landkaart pakt landkaart erbij
'n moeilijke!
Manneke Pils mag zijn landkaart opbergen, m'vrouw was inderdaad een Persje. Maar wel een eeuwtje of vier later.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:36 schreef beeer het volgende:
Persische koninging dus... 12e eeuw?
Ik zie het nu ook, normaal zit ik bij de dummie'squote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:36 schreef Parabola het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot de inkoppertjes die hier gebruikelijk langskomen
Inderdaad, ik vrees dat ik een erg (te?) moeilijke m'vrouw geplaatst heb. Haar heerschappij (dameschappij?) duurde slechts drie jaar en haar enige verdienste was dat zij een vrouwelijke (mede)heerser was over een theocratische Islamitische staat. Haar man, die haar overleefde, was ook al niet van enorm belang, zijn opvolger (haar zoon) daarentegen wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:10 schreef beeer het volgende:
Zenobia dan maar. Natuurlijk is het niet goed maar google op zestiende eeuwse perzische koningen geeft geen resultaten.
En voor de Mongolen (12e eeuw dus) waren de Turken aan het bewind naar ik meenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:09 schreef Parabola het volgende:
We zoeken een Pers, mind you, geen Mongool
En daarna weer. Het Perzische Rijk heeft eeuwen gevochten met het Ottomaanse en de voorgangers ervan. Ook tijdens het bewind van m'vrouw waren de Perzen in oorlog met de Ottomanen, en bepaald niet aan de winnende hand. Na m'vrouw's gewelddadige dood, verviel het rijk onder het mismanagement van haar man tot wanorde, en werd een eenvoudige prooi voor de Ottomaanse horden. Twee jaar later, toen zoonlief papa van de troon stootte, wisten de Perzen het initiatief te herwinnen, hoewel het nog wel een jaar of twintig duurde voordat dit ook tot overwinningen op de Turken leiddequote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En voor de Mongolen (12e eeuw dus) waren de Turken aan het bewind naar ik meen
Niet volgens wikipedia Be, en als je wat Perzische kunst uit die tijd bekijkt (doe eens gek, kijk bijvoorbeeld eens hier en hier), zie je dat de mannenliefde een geliefd schilderthema was in de betreffende periode.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:25 schreef beeer het volgende:
Die "wineboy" op die plaat is gewoon een vrouw hoor, Bo.
Een kadet, om precies te zijn. Die het nog tot tweede luitenant heeft geschopt, maar daarom niet in het minst bekend staat.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:44 schreef Gellius het volgende:
Hij eh... hij zou vragen of het hier een Matroos betreft, Sports.
U bedoelt onder Wilhelm?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:48 schreef Gellius het volgende:
Hm juist. En dat was onder 't Oranje-Blanje-Bleu?
Berucht, zelfs.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:59 schreef Gellius het volgende:
Maar hij is niet bekend geworden als twee luitenant in het land van Wilhelm, - misschien wel bekend geworden in het land van Adolf, zoals Para "crash" Bola al voorzichtiglijk suggereerde?
Hij is een landrot. Hij zat wel in ruwweg dezelfde ''branche'' als Canaris.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:04 schreef Gellius het volgende:
"Berucht" was in die dagen ook meer in de mode dan "bekend", natuurlijk. Da's meer iets voor halfzachte democratische landen met hun ontaarde negermuziek en leeg vermaak.
Ik gok dat hij zijn beruchtheid niet aan de Kriegsmarine te danken heeft -wat al te makkelijk- en dat het dus ook niet Canaris is. Het idee alleen al.
Stomtoevallig niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:13 schreef Gellius het volgende:
Van adel, stomtoevallig?
Dan zit u er geen centimeter naast.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:46 schreef Proteron het volgende:
Hij doet mij denken aan een jonge Reinhard Heydrich.
Gitaarmevrouw. Kennedy en Von Braun zijn al geraden.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:41 schreef Natalie het volgende:
Ik zie nu verschillende foto's, met welke zijn we bezig?
Ik kop wel.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:56 schreef Gellius het volgende:
Ja juf..
Enfin, het spel! het spel! Mevrouw had zelf een bandje, ging toen bij een ander bandje, toen solo, maar ze zat nog in het andere bandje, ging toen uit het andere bandje, bakte er solo vrij weinig van, en ging toen weer bij het andere bandje. Maar bleef solo. Ze is een beetje eng.
Inkoppertje.
quote:Stevie Nicks, who allegedly used to get cocaine blown up her ass with a straw by her assistant, because her nose was so corroded by the stuff that she couldn’t snort it any more.
Mais....pourquoi?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:00 schreef Gellius het volgende:
Er hangt zo te zien een snotje uit zijn gok, dus ik hou het op een Brit.
Ik veracht u nog altijd met grote innigheid. Het is inderdaad zo'n kikkervreter.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef Gellius het volgende:
Hm, nu weet ik het nog niet. Weet jij dan waar Sports uithangt, eigenlijk?
Op de baren, beeer, op de baren.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:50 schreef beeer het volgende:
Recapitulatie: het is een Fransman die goed was in het dood maken van Fransen. Het kan dus elke willekeurige zeventiende eeuwse Franse edelman zijn.
Zoiets, ja. Hij is overigens wel admiraal geworden, maar dat was pas na zijn karakteristieke daden.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:02 schreef beeer het volgende:
Kapitein van een kaperschip lijkt me dus... hij ziet er een beetje te netjes uit voor een boekanier.
Niet naar ik weet. Een van de schepen die de Britten in 1940 naar de bodem hielpen in Mars el Kebir, was naar hem vernoemd.quote:En later is hij zeker gouverneur van Guadeloupé of zo geworden voor bewezen diensten?
Mediterranee.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:09 schreef beeer het volgende:
Deed ie wel op de Caribische zee varen of was die alleen in de oude wereld actief?
Hij heet ook heel anders op de plaatjes die ik vind.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:22 schreef beeer het volgende:
Uhm... Markies Abraham Duquesne? Hij heeft op de plaatjes die ik vind echter geen neushaar naar buiten hangen.
Bijna Jan Klaas.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:26 schreef beeer het volgende:
Sports wat vreemd! Hoe heet ie bij jou dan?
Nee, Jean is goed.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:29 schreef beeer het volgende:
Jean-Claude du Che de Neigebarque? Ik roep ook maar wat.
Sorry, ik dacht dat je bedoelde dat een kaper iets anders was dan een boekanier en ik wilde mijzelf niet voor lul zetten door dat tegen te spreken. Subtiele verschillen, niets voor mij.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:40 schreef beeer het volgende:
Wacht! Stop! Nee!
Ik heb het.
Jean Bart. En volgen google toch een kaper sports. Sports.. Een kaper. En jij zei van niet. Grmbl.
Ik heb er weer een geraden, Gellius! Goed hè?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:45 schreef Gellius het volgende:
Sorry, ik was even aan de lijn. Zijn we er al uit?
Drieëneenhalve plaat EN Bram Stoker hè, vergeet dat niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:29 schreef Z het volgende:
Tsss, beeer raadt drie en een halve plaat en krijgt vervolgens meteen praatjes.
Dat was snel, maar ja, hij heeft ook een erg herkenbare neusquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:30 schreef Z het volgende:
Erasmus.
In de naam van het plaatje zit een aanwijzing...quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Heel bekend plaatje, kan even niet op de naam komen
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:40 schreef pyl het volgende:
Maarten Luther.
Meer iets voor de buren, lijkt me.
Sinds ik hier kom is het niveau hier aardig gezaktquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:40 schreef pyl het volgende:
Maarten Luther.
Meer iets voor de buren, lijkt me.
Gelukkig ligt het nog net boven jouw niveauquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds ik hier kom is het niveau hier aardig gezakt![]()
Zelfs bij de buren is het niveau te hoog voor mijquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:01 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het nog net boven jouw niveau![]()
nee, het is wel een nederlander, uit de 20ste eeuwquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:55 schreef Gellius het volgende:
Nou, ik zal het bal wel openen dan.
Politicus?
ben een beetje ziek, heb lekker liggen slapenquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:13 schreef Gellius het volgende:
Komt ie nu mee, nadat ik een uur naar een tussenplaatje heb lopen zoeken.
Hmm, amerikaan, begin 20ste eeuw?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:21 schreef Gellius het volgende:
Ach ja, meneer Lely. Inderdaad zeg. Stom.
Nou euh..
[afbeelding] dan maar?
Toegepast kunstenaar=niet fotograaf dus.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:50 schreef Gellius het volgende:
Geen fotograaf. Staande onder zijn zwarte doek zal die indertijd niet zoveel last gehad hebben van de magnesiumplof. De gefotografeerde daarentegen weer wat meer.
Klinkt als Colani.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:18 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer schiep zaken die strelend voor het oog waren, maar toch vooral practisch nut hadden. En hebben.
Een fransman dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:25 schreef Gellius het volgende:
Integendeel, ben ik geneigd te zeggen.
Ik dacht ook al aan Andre Citroenquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:37 schreef NoSigar het volgende:
Auto design wellicht, b.v. snoeken of eenden?
Wat is het toch dat iedereen deze week mijn Fransen voor Duitsers verslijt?quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:30 schreef Z het volgende:
Het zal dan ook wel een duitser zijn.
Je weet dus best wie het is, NC.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:31 schreef NoSigar het volgende:
Doet hij aan literatuur?
Zeg, een kunstenaar is of een hakker of een kladderaar, niet een muziekman dusquote:
Aha, uitstekend. Ik moest toch eigenlijk al weg, nu kan ik zeggen dat ik ontdaan was door dit geouwehoer.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:05 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Zeg, een kunstenaar is of een hakker of een kladderaar, niet een muziekman dus![]()
Ach ja, kies het hazepad maar.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aha, uitstekend. Ik moest toch eigenlijk al weg, nu kan ik zeggen dat ik ontdaan was door dit geouwehoer.
Prettig Pasen!
[MP mode]quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:09 schreef beeer het volgende:
Ik zal maar is beginnen met een gok: Emmanuel Kant?
Geen idee. De naam triggerde bij mij die reactie.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:13 schreef beeer het volgende:
Ah... het is dus goed?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:17 schreef Gellius het volgende:
Hm, die Ollie-verering begint wel onsmakelijke vormen aan te nemen zeg.
Haal ik mijn plaatje weg of verwijder jij jouw mafia lid?quote:
Mijn plaatje was slechts een illustratie voor Gellius.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:32 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Haal ik mijn plaatje weg of verwijder jij jouw mafia lid?
Ach so, naja proteron heeft de mijne al geraden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:39 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mijn plaatje was slechts een illustratie voor Gellius.
das al de tweede keer dat ik deze fout maak, een vroeg 20ste eeuwer dusquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:37 schreef Gellius het volgende:
In de vroege negentiende eeuw maakten ze nog geen foto's van deze kwaliteit, Feldhofer.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:50 schreef NoSigar het volgende:
Hij heeft iets van John Cusack, in de verte.
3xquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:36 schreef Z het volgende:
Amerikaans politicus zeg eind jaren '70?
Mmmmm.....ook al op het verkeerde spoor, heer Parabola (welkom, trouwensquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:22 schreef Parabola het volgende:
Een evidente Brit, die met een krijtstreep pobeert zijn sportmansschap te verhullen.
Maar een schaker is toch ook een sporter, mijn waarde Z? Het lijkt wel of iedereen de elementaire beginselen van normaal denken aan het verliezen is. Natalie die het te raden plaatje bijster is, Gellius die zeurt dat Stevie Nicks eng zou zijn, Feldhofer, die meent te moeten impliceren dat Immanuel Kant geen weten schapte en nu Z weer die meent dat deze niet-sporter wel een schaker is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:30 schreef Z het volgende:
Het is natuurlijk gewoon een schaker! Of niet natuurijk, dat kan ook.
Vooruit, die gun ik u; meneer was geboortig uit Hoensbroek.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef Parabola het volgende:
Desnoods een Vlaming die ten onrechte in een Nederlands of Duits lichaam geboren is,
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Gellius het volgende:
Da's vast weer zo'n vage Groningse grootheid. Kunnen we daar nu niet es een moratorium op instellen?
quote:HAWINKELS, Petrus Hermandus Hubertus (1942-1977)
Hawinkels, Petrus Hermandus Hubertus (Pé), letterkundige (Hoensbroek 29-9- 1942 - Nijmegen 16-8- 1977 ). Zoon van Antonius Hubertus Wilhelmus Hawinkels, machinist bij de staatsmijn Emma, en Adriana Maria Heijboer.
Hawinkels was de jongste in een gezin met zes kinderen. Na het gymnasium te Heerlen begon hij in 1960 te Nijmegen met de studie in de klassieke talen. Na een jaar schakelde hij echter over op Nederlands. Meer dan het wetenschappelijke bedrijf boeide hem het literaire: de studie werd vóór het doctoraal examen opgegeven, en Hawinkels leefde in het vervolg van de opbrengsten van zijn pen. Een goede voorbereiding daartoe bood het Nijmeegs Universiteitsblad, waaraan hij tussen 1961 en 1967 vele korte bijdragen leverde; van 1963 tot 1967 trad hij bovendien op als redactiesecretaris. Enkele prozastukjes werden later verzameld in de Autobiografische flitsen en fratsen (Amsterdam, 1969), die in hun associatieve beelden en vrij opborrelende fantasie een goede indruk geven van Hawinkels' oorspronkelijk taalgebruik. Hetzelfde kan men zeggen van zijn gedichten, zoals die in een tweetal bundels verzameld werden: Bosch en Bruegel [1968] en Het uiterlijk van de Rolling Stones [1969]. De speelse en onverwachte vondsten, de verrassende zinswendingen en het meesterlijk gebruik van het 'spreekvers' maakten Hawinkels tot een dichter met een duidelijk herkenbaar, eigen geluid. De toon is ironisch, afstandelijk en beschrijvend; we zijn hier ver verwijderd van de lyrische ontboezemingen van de meeste tijdgenoten. In zijn 'Haydn-gedichten' slaagde hij juist op die manier wonderwel in de hachelijke poging poëzie te maken bij muziek van een klassieke componist.
Intussen trok hem allerminst een 'klassiek' schrijverschap met armoede op een zolderkamertje. Weliswaar bleef hij zijn leven lang wonen in een Nijmeegse huurkamer (zijn 'boekenspelonk'), maar zijn belangstelling voor grote auto's en zijn optreden als 'Lebemann' vroegen om een geregeld inkomen. Dat vond hij ten slotte in zijn werkzaamheid als vertaler. Hij ontplooide daarbij een grote activiteit en leverde vertalingen zowel van Duitse romantici als E.T.A. Hoffman als van Euripides en Shakespeare. In samenwerking met Pius Drijvers ontstonden versies van bijbelboeken als Job en Prediker. Hawinkels streven de werken van deze schrijvers weer te geven in een levend, eigentijds idioom vond in het algemeen veel waardering, maar daarnaast ontmoette zijn werkwijze ook wel kritiek, zoals bijvoorbeeld bleek in het debat rond zijn vertaling van De toverberg van Thomas Mann. Als medewerker en redacteur was hij verbonden aan het tijdschrift Raam.
Hawinkels was en wilde meer zijn dan zo maar een letterkundige: zeker in het Nijmeegse milieu was hij een 'figuur', iemand die door zijn optreden en durf het centrum vormde van de kring waarin hij zich bewoog, iemand die als eerste de popscene ontdekte, iemand die voorging in het gebruik van drugs. En dit alles ook al vóórdat zich in Nijmegen mede onder invloed van de studentenbeweging van 1968 en volgende jaren een radicaliseringsproces voltrok dat de gevestigde sociale en kerkelijke verhoudingen doorbrak. Al vroeg stortte hij zich enthousiast in de muziekwereld: aanvankelijk als jazzcriticus, later als propagator en schrijver van teksten voor popmuziek. Een fatale hartaanval trof hem enkele weken vóór zijn 35ste verjaardag.
Dat bij al deze activiteiten Hawinkels' scheppend werk er vrijwel bij inschoot is wellicht niet zozeer een consequentie als wel een oorzaak ervan: al is het bij een zo vroege dood als de zijne moeilijk tot een afgewogen oordeel te komen over zijn werk, het lijkt er toch op dat hij als oorspronkelijk kunstenaar gezegd had wat hij te zeggen had, en dat zijn optreden als vertaler en tekstschrijver de natuurlijke uitweg was van een tenslotte toch beperkt literair talent.
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:56 schreef OllieA het volgende:
Tja, dat is natuurlijk de te weinig betreurde en te vroeg vergeten Pé Hawinkels.
Het Nobelprijs-comite, heer Z.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:15 schreef Z het volgende:
Kijk, 'Mezzogiorno' kan ik nog opzoeken, maar 'Het Comite' laats zich wat lastiger google-en. Ik kan dan ook geen antwoord geven op je vraag. Wel lekker leerzaam als u, Heer_de _With, plaatjes raadt, maar ik word er ook een beetje nerveus van
Ach ja, natuurlijk. Toch ligt Wenen niet vlak bij de Mezzogiorno.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:20 schreef pyl het volgende:
Erwin Schrödinger?
Schrödinger inderdaad. Bekend van de kat van Schrödinger. En hij stond op het 1000 Schilling biljet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:20 schreef pyl het volgende:
Erwin Schrödinger?
Ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:29 schreef Z het volgende:
Dit is vast ook een wetenschapper,
Nee.quote:een Amerikaans exemplaar volgens mij.
Bedoel je nu dat wetenschappende Fransen zeldzaam zijn, of dat hij obscure archeologie bedreef?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:01 schreef du_ke het volgende:
Een zeldzame weten schappende fransman dan?
Dat wordt dan weeral bevestigd, want Frans was hij niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:56 schreef du_ke het volgende:
Het eerste.
Maar natuurlijk niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:08 schreef Z het volgende:
Maar goed; het is natuurlijk gewoon een Engelsman.
Die frenologie is dan wel weer accuraat.quote:En natuurkunde lijkt me wel wat voor hem.
Min of meer. Van dat continent, wel te verstaan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:15 schreef Z het volgende:
Kwam hij (min of meer) uit de contreien waar het Comite de lakens uitdeelt?
Daar zou hij genetisch inderdaad meer aanleg toe hebben dan andere volkeren, Heer Zelf.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:22 schreef Z het volgende:
De Heer de_With, altijd even behulpzaam. Ik weet niet zo heel goed wat ik met dat polo-tje moet wat meneer aanheeft, maar misschien, omdat meneer enigzins gebruind is, is het een Paellavreter?
Deze merkwaardige formulering suggereert Spaanse roots, met een andere woon-, mogelijk zelfs geboorteplaats.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar zou hij genetisch inderdaad meer aanleg toe hebben dan andere volkeren, Heer Zelf.
Het zou een leerzame ervaring voor u zijn de lijst der Nobelprijswinnaars voor de natuurkunde eens op nationaliteit te doorlopen, mijn waarde du_kequote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:01 schreef du_ke het volgende:
Een zeldzame weten schappende fransman dan?
Als u bedenkt dat ik ''paella'' las of er ''pasta'' stond en middels deze kennis ''Spaanse'' doet verkeren in ''Italiaanse'', dan zeg ik krek.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:43 schreef Parabola het volgende:
[..]
Deze merkwaardige formulering suggereert Spaanse roots, met een andere woon-, mogelijk zelfs geboorteplaats.
Die is het dan ook niet.quote:Carlo Rubbia?
Jaja, en er waren zeker ook geen Amerikanen in Bagdad.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:27 schreef Parabola het volgende:
(dus niet Fermi)
Ik vond hem er al zo godvergeten veel op lijkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jaja, en er waren zeker ook geen Amerikanen in Bagdad.
Hij lijkt een beetje op een componist van Teutonengebral, drs. P., maar dat zal het wel niet zijn. Oostenrijker?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:43 schreef Parabola het volgende:
Enig idee wie dit is trouwens?
[afbeelding]
Uw kruizenkennis stelt mij diep teleur voor een aankomend historiker.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op een componist van Teutonengebral, drs. P., maar dat zal het wel niet zijn. Oostenrijker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |