Neej in winkel voor speciale lijnen van kledingquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:21 schreef Desiderius het volgende:
Wel cool eigenlijk
Waar heb je die gekocht?
Sportzaak?
Hoe houdt zo'n jasje zich nou in een zomers buitje eigenlijk? Want zo'n jasje als zomerjas gebruiken leek mij ook wel wat (net zoals half Nederland volgens m'goed dat maakt niet uitquote:
Wat dacht je ervan om de stad in te gaanquote:Op woensdag 6 april 2005 15:17 schreef Outside_lines het volgende:
Ik zoek een soortgelijke jas voor in de zoemr:
[afbeelding]
Wie helpt mij er aan?
Zou zomaar kunnen hèquote:Op woensdag 6 april 2005 15:22 schreef Outside_lines het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet al lang gedaan heb?
Zoiets zoek ik ook, maar is vrijwel niet te vinden.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:17 schreef Outside_lines het volgende:
Ik zoek een soortgelijke jas voor in de zomer:
[afbeelding]
Wie helpt mij er aan?
Leuke jas, waar gekocht en hoe duur?quote:
We hebben ook nog creme kleurige jasjes van Jamaica, echter alleen nog maar in M en XL.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:42 schreef berent het volgende:
[..]
Leuke jas, waar gekocht en hoe duur?
En hebben ze nog meerdere modellen, of dit model in andere kleuren?
Pics?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:34 schreef -Jay-20- het volgende:
Vanmiddag weer een mooi getailleerd Hans Ubbink colbertje gehaald. Van buiten ziet hij er zeer netjes uit, terwijl de binnenvoering uit een mooi vel bloemenmotiefje bestaat! (009 collectie)
![]()
Zal morgen even kijken. Ik hem momenteel ff alleen een V3 liggen om wat foto'tjes mee te maken en daar is het nu wat te donker voor...quote:
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat dat nou kost zo'n ubbink jasje?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:34 schreef -Jay-20- het volgende:
Vanmiddag weer een mooi getailleerd Hans Ubbink colbertje gehaald. Van buiten ziet hij er zeer netjes uit, terwijl de binnenvoering uit een mooi vel bloemenmotiefje bestaat! (009 collectie)
![]()
Ze zijn wel redelijk aan de prijs, maar met zo'n 285 euro p.s. is het nog wel te doen. Ik heb anderhalve maand geleden ook al eentje (met bijbehorende pantalon gehaald)quote:Op donderdag 7 april 2005 23:27 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat dat nou kost zo'n ubbink jasje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |