ja, die in het wit zag ik vandaag hangen bij de Men @ Work, ze hadden hem helaas niet meer in mijn maat...ik heb trouwens wel naar de maat gekeken maar niet naar de prijsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:30 schreef Tujuh het volgende:
Dit is ook wel een mooie jas van G-Star in het wit....
[afbeelding]
en in het zwart....
[afbeelding]
alleen die grote print op de achterkant vind ik persoonlijk wat minder.
[afbeelding]
Maar zo'n jasje met een lage kraag is idd wel mooi ja. Ben ik eigenlijk ook een beetje naar op zoek![]()
Ik heb hem op score.nl gezien. Daar kost ie geloof ik 120 euro, dus mi nog wel een re-de-lijke prijs alhoewel ik hem nog niet in het echt heb gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
ja, die in het wit zag ik vandaag hangen bij de Men @ Work, ze hadden hem helaas niet meer in mijn maat...ik heb trouwens wel naar de maat gekeken maar niet naar de prijs![]()
hoeveel kostte ie eigenlijk?
ik ga denk ik toch gewoon voor een Esprit jas
hij si mooi, en 120 euro vind ik een schappelijke prijs voor een G-SUSquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Ik heb hem op score.nl gezien. Daar kost ie geloof ik 120 euro, dus mi nog wel een re-de-lijke prijs alshoewel ik hem nog niet in het echt heb gezien
G-starquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
hij si mooi, en 120 euro vind ik een schappelijke prijs voor een G-SUS
Je kent RL persoonlijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef gekke_sandra het volgende:
Heb een wit spijkerjasje van ralph gekocht met leren bandjes
Kan wel dienen als zomerjasje
foto?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef gekke_sandra het volgende:
Heb een wit spijkerjasje van ralph gekocht met leren bandjes
Kan wel dienen als zomerjasje
Fototototoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:04 schreef Gesloten het volgende:
Bij ons in de kast hangt nog een dunne leren jack van m`n pa uit 1980 ofzo. Bruin en ongeveer zelfde model als die uit de post van de ts.
'quote:
die heb je niet voor 200 / 300 euro denk ik zoquote:Op zondag 20 maart 2005 13:05 schreef Agrafes het volgende:
[afbeelding]
Ernstig mooie zomerjas van D&G, ga ik binnenkort eens op naar zoek, iemand een prijsindicatie??
Die broekquote:Op zondag 20 maart 2005 13:05 schreef Agrafes het volgende:
[afbeelding]
Ernstig mooie zomerjas van D&G, ga ik binnenkort eens op naar zoek, iemand een prijsindicatie??
heb je die ook ergens zien hangen dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 14:03 schreef Setambre het volgende:
D&G is ongeveer 500.
Had laatst een Burberry jas gezien bij Players in Den Haag voor 650
als het een leren jas is reken er dan maar minimaal 1000 euro voorquote:Op zondag 20 maart 2005 13:54 schreef Blu het volgende:
[..]
die heb je niet voor 200 / 300 euro denk ik zo![]()
Denk dat jij het deze zomer heel erg warm gaat krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:34 schreef Varr het volgende:
Als zomerjasje gebruiken gaat * [afbeelding]
Toevallig ook van Esprit.
Over welke jas heb je het ? Die op het plaatje ?quote:Op zondag 20 maart 2005 14:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
heb je die ook ergens zien hangen dan?
Waggel eens bij de H&M naar binnen.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:01 schreef Bot13 het volgende:
Zijn er nou geen stijlvolle jassen onder de 60 euro..?![]()
Jongens...?![]()
quote:
Onwijs gaaf ja, maar betaalbaar zal het jammer genoeg niet zijnquote:Op zondag 20 maart 2005 13:05 schreef Agrafes het volgende:
[afbeelding]
Kewl. Maar krijg ik dan wel geld toe, van al die sponsorsquote:Op zondag 20 maart 2005 17:19 schreef frenkck het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook niet verkeerd vind ik, voor 60 euro.
Zomerjas zie ik sowieso meer voor de wat minder warme dagen (bewolkt), dus zwart vind ik geen probleem. Ik draag graag zwart.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:18 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Denk dat jij het deze zomer heel erg warm gaat krijgen.
Die heb ik vandaag gekocht, zit goed!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:30 schreef Tujuh het volgende:
Dit is ook wel een mooie jas van G-Star in het wit....
[afbeelding]
Schitterend. Echt waar.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:19 schreef frenkck het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt helemaal bagger die jasjes zeg.. hangt tegenwoordig zowat de hele Sting mee vol met die sjonniejasjes..quote:Op zondag 20 maart 2005 17:19 schreef frenkck het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind persoonlijk originele replica jasjes dan mooier geloof ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:19 schreef frenkck het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke? Wit of zwart?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:23 schreef Fr3nK3L het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag gekocht, zit goed!![]()
De witte, en ik heb nu ff geen camera bij de handquote:Op zondag 20 maart 2005 20:56 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Welke? Wit of zwart?![]()
Foto?? (voor en achter?)![]()
Kan natuurlijk zelf ook wel gaan kijken in de winkel, maar ik ben lui
Nice rib colbertjes blijven nog wel hip hoor...quote:Op zondag 20 maart 2005 18:32 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Echt helemaal bagger die jasjes zeg.. hangt tegenwoordig zowat de hele Sting mee vol met die sjonniejasjes..
Ik draag me colbertje van vorige zomer nog wel, misshcien nog eentje in een andere kleur of gewoon iets nieuws erbij zoeken...
[afbeelding]
Wooh! MacGyver!quote:Op zondag 20 maart 2005 21:59 schreef Gesloten het volgende:
Deze foto`s zijn iets duidelijker van die jas:
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |