je bent er blij meequote:Op zondag 20 maart 2005 21:59 schreef Gesloten het volgende:
Deze foto`s zijn iets duidelijker van die jas:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tering dan ben je echt de man. Waar kan ik die jas kopen.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:05 schreef Agrafes het volgende:
[afbeelding]
Ernstig mooie zomerjas van D&G, ga ik binnenkort eens op naar zoek, iemand een prijsindicatie??
Merk is Rustyneal en is te kopen bij www.dress-for-less.comquote:Op zondag 20 maart 2005 22:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
je bent er blij mee
en die jas van 60 euro, welk merk is dat en waar verkopen ze die?
haha dat kan toch niet,quote:Op zondag 20 maart 2005 21:59 schreef Gesloten het volgende:
Deze foto`s zijn iets duidelijker van die jas:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was toch niet van plan hem te dragenquote:Op maandag 21 maart 2005 09:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
haha dat kan toch niet,onderin bloused die jas veel te veel, staat een beetje ingezakt/ingekakt er uit als ik eerlijk moet zijn.
de rest van die jassen zijn allemaal veel dikker, is dit niet ook een winterjas?quote:Op maandag 21 maart 2005 09:04 schreef frenkck het volgende:
[..]
Merk is Rustyneal en is te kopen bij www.dress-for-less.com
In de nieuwe collectie van armani zit ook een leren zomerjas, hij is best mooi en kost 350 euro...quote:Op zondag 20 maart 2005 14:48 schreef BigB het volgende:
[..]
als het een leren jas is reken er dan maar minimaal 1000 euro voor
armani jeans is dus het goedkoopste van de armani-kledinglijnquote:Op maandag 21 maart 2005 22:42 schreef Mr.G het volgende:
Het was Armani Jeans, het mag dan wel geen collectionni zijn maar toch een puik jasje hoor
P.S. Hoe zit dat eigenlijk met kleding van sites als dress for less. Is dat een beetje goed geregeld als de kleding te groot of te klein is. Ik heb nog nooit kleding gekocht online. Ik zie mijn kleding liever in het echt als ik iets koop, dan weet ik ook gelijk of het past
Nou, ik vind dat toch echt een hele boel geld hoor...zeker als je maar stufi krijgt van 70 euro per maand. Mijn zomerjas is van brunotti en was 84 euro en dat vond ik al te duur eigenlijk...hoe vaak heb je zo'n ding nou aan?? Meestal is het in de zomer toch te warm voor een jas en de grootste tijd van het jaar is het er te koud voorquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Zoveel geld is dat toch niet voor een jas
Heb ik, aangezien ik betaald stage loop voor 2 dagen per week voor de rest van het jaarquote:
Die wil ik gaan halenquote:Op maandag 21 maart 2005 22:32 schreef Mr.G het volgende:
[..]
In de nieuwe collectie van armani zit ook een leren zomerjas, hij is best mooi en kost 350 euro...
1000 euro lijkt me toch echt iets te veel, zoveel verschil is er niet tussen D&G en Armani.
Prijs?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:24 schreef Fr3nK3L het volgende:
[..]
De witte, en ik heb nu ff geen camera bij de hand![]()
Hier een ander plaatje:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |