lol, nvm, maar feit blijft dat die Gaastra jassen nu allemaal uit mogen stervenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:46 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Heb je echt verkeerd gekeken, ik post geen pics van mezelf..
Daarbij komt nog, dat ik geen maatpak heb
Liever vandaag dan morgenquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
lol, nvm, maar feit blijft dat die Gaastra jassen nu allemaal uit mogen sterven
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:10 schreef Varr het volgende:
lelijk zelfs
Hmm, ga ik daar na het weekend maar eens even een kijkje nemen. 250 euro vind ik opzich nog redelijk prijzig maar aangezien je zo'n jas toch zeker 2 zomers kan gebruiken valt het best mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:03 schreef Sark het volgende:
Beide jassen zijn geloof ik 250 eur en zijn verkrijgbaar bij o.a.:
Bijenkorf
Boss store PC hoofdstraat
250 eur voor een zomerjas vind ik wel meevallen ...... niet dan ?
Wel eens over nagedacht hoe belachelijk het eigenlijk is om met iemand anders z'n naam op jouw kleding te lopen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:03 schreef Sark het volgende:
Beide jassen zijn geloof ik 250 eur en zijn verkrijgbaar bij o.a.:
Bijenkorf
Boss store PC hoofdstraat
250 eur voor een zomerjas vind ik wel meevallen ...... niet dan ?
Ik weet niet waar je woont, maar als je gaat kijken ga dan naar Amsterdam. Ik was afgelopen donder- dag nog met "WYTZE" ( zie dit topic) in Amsterdam en er hingen er nog 2 van ( grijs, zwart) Boss store PC Hoofdstraat heeft er ook nog een paar liggen zag ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:07 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hmm, ga ik daar na het weekend maar eens even een kijkje nemen. 250 euro vind ik opzich nog redelijk prijzig maar aangezien je zo'n jas toch zeker 2 zomers kan gebruiken valt het best mee.
Vaak genoeg, en daarom koop ik ook geen merken dat je van 5 mile afstand kan zien dat jij met dat ene merk loopt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:11 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Wel eens over nagedacht hoe belachelijk het eigenlijk is om met iemand anders z'n naam op jouw kleding te lopen?
Hmm, ik woon in A'dam, bijna centrum. Dus dat is het probleem niet. Lekker dichtbij.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:13 schreef Sark het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar als je gaat kijken ga dan naar Amsterdam. Ik was afgelopen donder- dag nog met "WYTZE" ( zie dit topic) in Amsterdam en er hingen er nog 2 van ( grijs, zwart) Boss store PC Hoofdstraat heeft er ook nog een paar liggen zag ik.
Mocht je geen zin hebben om te zoeken naar het model of een adres dichterbij willen bel dan even met dit nummer waar ze jou kleur en maat nog op voorradd hebben liggen.
Hugo Boss Nederland B.V.
(Building E - Pegasus - Starparc)
Boeingavenue 255-257
NL-1119 PD Schiphol Rijk
P.O. Box 75781
NL-1118ZX Schiphol-Triport
Tel. +31 20 655 6000 – Fax +31 20 655 6010
Mee eens, maar moet wel zeggen dat het vaker bij hun voorkomt dan bij andere. + ik geloof dat met grote merken op je kleding voor het laatst in was begin jaren 90.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:20 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Tevens vind ik 't onzin wat 1 van de users hier zojuist zei dat je dan direct een sjonnie bent als je met dit soort kleding loopt. Ik loop ook met aardig wat merkkleding waar je totaal helemaal niks van ziet qua labels etc.
Noem bijvoorbeeld Mexx etc. Tevens is Hugo Boss net iets anders dan Oxbow of Karl Kani of wat dan ook.
Generalisatie dus, om maar eens met een standaardterm te strooien.
Je bedoelt vaker bij Karl Kani enzo?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:23 schreef Sark het volgende:
[..]
Mee eens, maar moet wel zeggen dat het vaker bij hun voorkomt dan bij andere. + ik geloof dat met grote merken op je kleding voor het laatst in was begin jaren 90.
Geen dikke stof en hang lekker losjes om je lichaam. Het is een jas die je aan doet als het net wat koeler is dan op een normaale zomerdag, of je trekt hem 's avonds aan. Overdag gewoon chill een blazer aan die niets weegt en je altijd uit kan trekken en bij je dragen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:25 schreef Desiderius het volgende:
Wat is dat 2e jasje van Boss voor materiaal en is het een 'dik' jasje of hangt het echt heel los om je lichaam?
Hoe bedoel je? Zo lang is dat toch niet? Of bedoel je juist kort?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:35 schreef Varr het volgende:
2 zomers? Hoe ga jij met je jassen om man...
Koelquote:
Ooh ja , die zwarte met die knoopjesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:19 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga die zwarte met knoopjes halen bij de Vera Moda !
Nee hoor voor mensen met smaak die niet achter elke Breezer zomerhype aanrennenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:08 schreef Varr het volgende:
Ja, voor mensen boven de 65.
Dat zeg ik, 65+ers!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee hoor voor mensen met smaak die niet achter elke Breezer zomerhype aanrennen
Ach ja over smaak valt niet te twisten. Maar ik persoonlijk hou niet van al die hedendaagse schreeuwerige mode.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:39 schreef Varr het volgende:
Pfff hoor jou...
Mensen met smaak, dat saaie lelijke jasje met die lelijke blauwe kleur die het afmaakt? Als jij dat "smaak" vindt wil ik niet weten hoe jij er dagelijks bijloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |