ja, die in het wit zag ik vandaag hangen bij de Men @ Work, ze hadden hem helaas niet meer in mijn maat...ik heb trouwens wel naar de maat gekeken maar niet naar de prijsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:30 schreef Tujuh het volgende:
Dit is ook wel een mooie jas van G-Star in het wit....
[afbeelding]
en in het zwart....
[afbeelding]
alleen die grote print op de achterkant vind ik persoonlijk wat minder.
[afbeelding]
Maar zo'n jasje met een lage kraag is idd wel mooi ja. Ben ik eigenlijk ook een beetje naar op zoek![]()
Ik heb hem op score.nl gezien. Daar kost ie geloof ik 120 euro, dus mi nog wel een re-de-lijke prijs alhoewel ik hem nog niet in het echt heb gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
ja, die in het wit zag ik vandaag hangen bij de Men @ Work, ze hadden hem helaas niet meer in mijn maat...ik heb trouwens wel naar de maat gekeken maar niet naar de prijs![]()
hoeveel kostte ie eigenlijk?
ik ga denk ik toch gewoon voor een Esprit jas
hij si mooi, en 120 euro vind ik een schappelijke prijs voor een G-SUSquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Ik heb hem op score.nl gezien. Daar kost ie geloof ik 120 euro, dus mi nog wel een re-de-lijke prijs alshoewel ik hem nog niet in het echt heb gezien
G-starquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
hij si mooi, en 120 euro vind ik een schappelijke prijs voor een G-SUS
Je kent RL persoonlijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef gekke_sandra het volgende:
Heb een wit spijkerjasje van ralph gekocht met leren bandjes
Kan wel dienen als zomerjasje
foto?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef gekke_sandra het volgende:
Heb een wit spijkerjasje van ralph gekocht met leren bandjes
Kan wel dienen als zomerjasje
Fototototoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:04 schreef Gesloten het volgende:
Bij ons in de kast hangt nog een dunne leren jack van m`n pa uit 1980 ofzo. Bruin en ongeveer zelfde model als die uit de post van de ts.
'quote:
die heb je niet voor 200 / 300 euro denk ik zoquote:Op zondag 20 maart 2005 13:05 schreef Agrafes het volgende:
[afbeelding]
Ernstig mooie zomerjas van D&G, ga ik binnenkort eens op naar zoek, iemand een prijsindicatie??
Die broekquote:Op zondag 20 maart 2005 13:05 schreef Agrafes het volgende:
[afbeelding]
Ernstig mooie zomerjas van D&G, ga ik binnenkort eens op naar zoek, iemand een prijsindicatie??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |