Over enkele jaren pak je gewoon een programma dat je op dat moment wilt kijken, maar dat zeiden ze enkele jaren geleden ook al.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:50 schreef Monidique het volgende:
Eurosport hebben wij wel, maar daar kijk ik volgens mij niet echt naar. Alleen maar turnen en bende. Bende, bende en bende. Ik wil gewoon zelf een pakket samenstellen en ik vermoed dat dat over enkele jaren dan ook mogelijk is.
Volgens de lokale programmaraad moet die in het pakket zitten, volgens mij kijken zelfs Turken er niet naar met dat baggerbeeld en geluid.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
UPC heeft de arabische zenders erafgegooit omdat ze geen rechten meer hadden erop, die schijt turkse zenders zijn er nog wel, chinese shit ontvangen we al helemaal niet.
Misschien dat in jouw nieuwbouwhuis nog antennes gemonteerd worden maar hier niet hoor. En ja, een antenne op het dak is idd verboden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De overbekende antenne op het dak van het huis, nog van voor de tijd van kabeltelevisie, is zeker ook verboden?
Zit er standaard al op, naast het deurnummerplaatjequote:En de vlaggenstok bevestigd aan de voorgevel....
Casema heeft nooit Arabische zenders erop gedaan. Wel TNT en Zee-TV zit er ook op.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
UPC heeft de arabische zenders erafgegooit omdat ze geen rechten meer hadden erop, die schijt turkse zenders zijn er nog wel, chinese shit ontvangen we al helemaal niet.
Zoals 99% dus. Die zelfs het Marokkaanse nieuws meer bekijken dan het NLe...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkaanse onzinzenders kijken doen niks af aan de integratie, tenzij de persoon die kijkt een dusdanig onderontwikkeld vermogen heeft dat hij zaken in marokko niet kan scheiden met de zaken hier.
OMFG, ben jij nog nooit van het platte land afgekomen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:57 schreef Monidique het volgende:
Waarom the fuck zijn antennes en schotels op het dak verboden? Is dat een of andere maatregel voor de Grote Stad?
Wat een fascistisch geleuter, ik heb nog nooit zo'n lul van de programmaraad aan de deur gehad. Ik ga zo'n mega-schotel voor mijn raam hangen!quote:De Programmaraden
Jaarlijks adviseren de programmaraden de kabelbedrijven over 15 televisiezenders en 25 radiozenders (inclusief de zenders die door de overheid zijn vastgesteld): het basispakket. UPC is verplicht deze zenders in het pakket op te nemen.
Sommige programmaraden adviseren over het hele pakket van radio- en televisiezenders. Dit geldt in Amsterdam en omstreken. In Zuid-Holland en Brabant hebben de programmaraden ook een uitgebreidere adviesbevoegdheid, maar niet over het gehele pakket.
De programmaraad bestaat uit mensen uit uw regio of gemeente die de mening van de bewoners vertegenwoordigen. De leden worden benoemd door de gemeenteraad. De programmaraad adviseert niet alleen de zenders die populair zijn in de gemeente maar waakt ook over de verscheidenheid. Zo is er voor elk wat wils.
Huurcorporaties zijn in heel NL bezig die dingen eraf te krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:57 schreef Monidique het volgende:
Waarom the fuck zijn antennes en schotels op het dak verboden? Is dat een of andere maatregel voor de Grote Stad?
Waarom zou ik? Ik heb hier alles: dijken om mijn kuiten te trainen, melk om te drinken, aardappels en bloembollen om op te eten en blonde boerentrienen om over te fantaseren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
OMFG, ben jij nog nooit van het platte land afgekomen?
Dan is dan niet mijn probleem natuurlijk, en kan ik dus alsnog rustig van mijn schoteltje blijven genieten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:57 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
Zoals 99% dus. Die zelfs het Marokkaanse nieuws meer bekijken dan het NLe...
Wist je dat er stemmen opgaan en het zelfs als in de 2e kamer besproken is om bepaalde haat- en indoctrinatiezenders te gaan scrambelen? Uiteraard betreft het hier uitsluitend zenders uit islamitische landen aangezien alleen die bezig zijn met fascistisch gedrag.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan is dan niet mijn probleem natuurlijk, en kan ik dus alsnog rustig van mijn schoteltje blijven genieten.
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb hier alles: dijken om mijn kuiten te trainen, melk om te drinken, aardappels en bloembollen om op te eten en blonde boerentrienen om over te fantaseren.
Heb je daar ook water om te douchen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb hier alles: dijken om mijn kuiten te trainen, melk om te drinken, aardappels en bloembollen om op te eten en blonde boerentrienen om over te fantaseren.
Jouw moeder?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:35 schreef du_ke het volgende:
Even een klein quizje
Wat is na Rotterdam de 2e petroliumhaven van Nederland?
Ze mogen scramblen wat ze willen. Denk je werkelijk dat ik nu ga happen op je achterlijke posting?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:03 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
Wist je dat er stemmen opgaan en het zelfs als in de 2e kamer besproken is om bepaalde haat- en indoctrinatiezenders te gaan scrambelen? Uiteraard betreft het hier uitsluitend zenders uit islamitische landen aangezien alleen die bezig zijn met fascistisch gedrag.
Oma?quote:
Ja en daarom misschien olie-produktie nu?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:51 schreef du_ke het volgende:
Ik weet niet hoe het met jouw oma is maar die van mij zijn al weer bijna tot peut verteerd!
Altijd Nederlandse wijken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja en daarom misschien olie-produktie nu?
Asociale wijken op sbs6!
Delfzijl,quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:35 schreef du_ke het volgende:
Even een klein quizje
Wat is na Rotterdam de 2e petroliumhaven van Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |