micronegerquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb geen idee!
Het is iig een negertje
Dat geldt voor 90% van de users in POL.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom kom jij eigenlijk in POL, ik vind je best inhoudsloos.
Wees daar nog maar niet te zeker van. Want Een aardig deel van die woningen is vervanging in de volkswijken die nu gerennoveerd worden. In veel gevallen blijven er dan netto minder woningen over.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
Gelukkig ook met het bouwen van huizen. Van de VROM-site:
[..]
http://www.vrom.nl/pagina.html?id=19493#10
Dus, over vier jaar zijn er 358.500 woningen bij. Dat lijkt me genoeg om het tekort op te heffen:
[..]
http://www.platformwoning(...)02b-persbericht2.htm
Toch maar even wachten met het kopen van een huis.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat geldt voor 90% van de users in POL.
Ik heb gewoon besloten geen mening te hebben over moslims.
=beter, voor later idd, morgen is het al vrijdag..quote:
Ik wens je dan ook veel succesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:29 schreef Kaalhei het volgende:
Morgen geen afspraken, mijn publicatie is bijna af, flink getraind vanmiddag, tot 22u in de collegebanken gezeten en er staat een bijna volle krat Dommelsch in de tuin. Niet de beste omstandigheden om op een oor te gaan liggen.
Wat voor publicatie?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:29 schreef Kaalhei het volgende:
Morgen geen afspraken, mijn publicatie is bijna af [...]
Een publicatie op het raakvlak van het gebied van technolgie, innovatie, recht en economie. Mijn eerstequote:
Interessant.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:44 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Een publicatie op het raakvlak van het gebied van technolgie, innovatie, recht en economie. Mijn eerste![]()
Persoonlijke titel, dat is juist de crux. Het is overigens in een tijdschrift. Maar genopeg hierover, het is geen spelletje raad-je-plaatje.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is je publicatie voor een universiteit, denktank of op persoonlijke titel (of iets anders natuurlijk)?
Mwach, je naam interesseert me niet. Ik vind het gewoon geinig dat je werk gepubliceerd wordt en het is absoluut goed dat het op persoonlijke titel is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:32 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Persoonlijke titel, dat is juist de crux. Het is overigens in een tijdschrift. Maar genopeg hierover, het is geen spelletje raad-je-plaatje.
D'r is NIKS mis met een beetje inloudloos zijn van tijd tot tijd, ik doe dat 99,9% van min tijdquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom kom jij eigenlijk in POL, ik vind je best inhoudsloos.
Hoop voor je dat het goed ontvangen wordt, en dat je er zelf een beetje tevreden over bent.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:23 schreef Kaalhei het volgende:
Ik wil mijn naam eigenlijk niet bekend zien hier, dus ik pas er even voor om het bekend te maken. Het is echter duidelijk dat iemand met kennis van zaken heel eenvoudig kan bepalen wat mijn artikel, en dusmijn naam, is.
En wij hebben er net een gekocht. och over 4 jaar gaan we weer verhuizenquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
Gelukkig ook met het bouwen van huizen. Van de VROM-site:
[..]
http://www.vrom.nl/pagina.html?id=19493#10
Dus, over vier jaar zijn er 358.500 woningen bij. Dat lijkt me genoeg om het tekort op te heffen:
[..]
http://www.platformwoning(...)02b-persbericht2.htm
Toch maar even wachten met het kopen van een huis.
Soms he, duurt het best lang voor de waarheid tot mensen doordringt.quote:"Noord-Korea gevaarlijker dan Iran"
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: CNN
Gepubliceerd: vrijdag 18 maart 2005 @ 08:01
Noord-Korea vormt een grotere nucleaire bedreiging dan Iran. Dat stelde de directeur van het Internationaal Atoomenergie Agentschap (IAEA), el-Baradei, gisteravond op CNN. In tegenstelling tot Iran beschikt Noord-Korea al over het benodigde materiaal voor een kernwapen.
Volgens het hoofd van de atoomwaakhond van de Verenigde Naties staat vast dat het communistische regime in Pyongyang plutonium heeft dat geschikt is voor een atoombom. "In Iran hebben we dergelijk materiaal niet gezien", aldus el-Baradei. Daarbij is de IAEA
In Iran is het IAEA actief en wordt er informatie verzameld. Vergeleken daarmee is Korea een groot "zwart gat", benadrukte el-Baradei in het interview. Het zou al kunnen zat dat het regime al een atoomwapen maakt, zo zei hij.
TEMA?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:44 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Een publicatie op het raakvlak van het gebied van technolgie, innovatie, recht en economie. Mijn eerste![]()
Ja, maar totdat het dom over begint te komen...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 06:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
D'r is NIKS mis met een beetje inloudloos zijn van tijd tot tijd, ik doe dat 99,9% van min tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |