abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25664229
Ja, het is weer zover. . Nu kan ik er nog om lachen, omdat het op dit moment alleen blijft bij een nies af en toe en licht prikkende ogen. Het is vooral teken dat het lente wordt. . Maar in juni piep ik wel anders, vrees ik, en zal ik zwaar gedrogeerd rondlopen.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_25674230
Het begint sinds eergisteren bij mij héél lichtjes, ongeveer 1 niesje per dag (ik nies normaal nooit, tenzij ik erg verkouden ben, maar dat ben ik eigenlijk ook nooit *klopt af*)
Maar zoals gezegd duurt het nog zeker 3 maanden voor het echt losbarst hier!
(:
  woensdag 23 maart 2005 @ 08:15:45 #53
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25676345
Het is gisteren ook langzaam bij mij begonnen.. mijn ogen beginnen te irriteren.. en dan begint het niezen enz enz enz...
En natuurlijk liggen mijn medicijnen bij mijn ouderlijk thuis..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:20:00 #54
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_25677116
Mjaah * No-Li-Ta rent naar de apotheek toe!

mei, juni, juli zijn het ergst bij mij,... geloof ik , hoewel ik er nu ook al last van begin te krijgen.
__-*-__
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:21:25 #55
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25677140
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 09:20 schreef No-Li-Ta het volgende:
Mjaah * No-Li-Ta rent naar de apotheek toe!

mei, juni, juli zijn het ergst bij mij,... geloof ik , hoewel ik er nu ook al last van begin te krijgen.
Hoorde gisteren dan de boemen deze week in de bloei komen... gaat een zwaar paasweekend worden denk ik.... zit nu al met rode ogen achter m'n pc
pi_25677637
*Gooit half tabletje cetirizine achterover.*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:56:30 #57
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_25696279
Ik kreeg vandaag een aardige tip van mn acupunctariste.
Weet niet of het werkt, maar ze zei dat als je een beetje vaseline op/in je neusgaten smeert, dat dan de pollen opvangt zeg maar. Na een tijdje haal je het eraf, en smeer je er wat nieuwe op. Misschien helpt het wel? Lijkt me het proberen waard!
pi_25701839
GotC goeie tip inderdaad, maar is wel een redelijk bekende tip dacht ik

*Hatsjoeeee!*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_25702290
Ik heb ook last van hooikoorst en heb sinds maandag alweer last van. Ik begin trouwens ook weer exceem plekken te krijgen die ik alleen in de lente en zomer heb. Hebben mer mensen daar last van??
pi_25702321
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 10:29 schreef citygirl het volgende:
Ik heb ook last van hooikoorst en heb sinds maandag alweer last van. Ik begin trouwens ook weer exceem plekken te krijgen die ik alleen in de lente en zomer heb.
Herkenbaar. Heb ik ook. Vervelend is dat. Net in de lente en zomer!
  donderdag 24 maart 2005 @ 11:01:15 #61
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_25702778
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 09:54 schreef clauwheee het volgende:
GotC goeie tip inderdaad, maar is wel een redelijk bekende tip dacht ik

*Hatsjoeeee!*
Dat kan best Had er zelf nog nooit van gehoord

Ik hoop eiglijk dat het nog een beetje blijft regenen..dan komen die pollen niet zo in de lucht
pi_25702830
Ja vanavond/vannacht en een deel van morgen zou het wat gaan regenen, dus das wel gunstig!
  donderdag 24 maart 2005 @ 11:22:59 #63
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25703128
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 10:29 schreef citygirl het volgende:
Ik heb ook last van hooikoorst en heb sinds maandag alweer last van. Ik begin trouwens ook weer exceem plekken te krijgen die ik alleen in de lente en zomer heb. Hebben mer mensen daar last van??
Nou dat heb ik dus alleen in de winter.... aan mijn ellebogen... echt vaag.. maar zodra het mooi weer wordt is het weer weg
pi_25703175
Kan je het zomaar krijgen?
Ik heb het nooit gehad.. maar vorig jaar kreeg ik er in de hooikoortsperiode ook last van, leek wel
Delivered without an information leaflet
pi_25704181
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:26 schreef gekke_sandra het volgende:
Kan je het zomaar krijgen?
Ik heb het nooit gehad.. maar vorig jaar kreeg ik er in de hooikoortsperiode ook last van, leek wel
Het allergie kan je opbouwen, dus ja die kan je "ineens" hebben.
Ik had vroeger ook geen hooikoorts, vanaf dat ik een jaar of 15/16 was heb ik er (in toenemende mate) last van. Ben nu bezig met immunotherapie van Oralgen (zie ook het oralgen topic), ik hoop dat het gaat helpen...
Fake it till you make it...
pi_25705607
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 12:29 schreef Nijna het volgende:
Het allergie kan je opbouwen, dus ja die kan je "ineens" hebben.
Ik had vroeger ook geen hooikoorts, vanaf dat ik een jaar of 15/16 was heb ik er (in toenemende mate) last van. Ben nu bezig met immunotherapie van Oralgen (zie ook het oralgen topic), ik hoop dat het gaat helpen...
Oehw.. ok Hopelijk gaat het werken voor je!
Delivered without an information leaflet
pi_25732595
Eej Nijna,
Hoe gaat het nu met de Oralgen??
Met mij gaat het red. Al begin ik nu alwel meer klachten te krijgen door de komst van de lente
Tis heerlijk om niet meer elke week naar de kno-arts te moeten voor een prik. Ik geloof dat ik volgende week weer naar de huisarts moet (om de 4 weken). Zal maar es bellen om te horen hoe hij dat in de praktijk doet. Ik weet niet of hij een speciaal spreekuur heeft voor dit soort gevallen.
Kun je de druppels een beetje bijhouden? Wat gebruik je als geheugensteuntje?

Ik ben benieuwd!
pi_25732629
Gisteren toch maar naar de huisarts gegaan ivm flinke benauwdheid, heb flixonase gehad en uit het verleden weet ik dat dat goed en snel werkt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:59:47 #69
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_25733151
quote:
appelsientje
Het is echt apart het is pas sinds een paar jaar... sindsdien ben ik ook allergisch voor appels
Daarvoor nooit last van gehad, maar als ik er nu 1 eet lijkt het wel of mijn keel opzweld...
Appels heb ik ook last van gekregen 2 jaar terug. Onwijze jeuk en dikke keel en lippen. Je kan trouwens wel appeltaart eten omdat de appels dan gebakken zijn, de stoffen zijn er uit ofzo. Net zoals appelmoes

------------

Ik had deze week weer last, niezen en jeukende ogen, weer tijd om extreem hip te doen en me zonnebril weer op te zetten.
If your shaking it more than twice, your playing with it.
pi_25733729
jeeehh sinds woensdag loop ik weer te niezen en zijn mijn ogen (en oogleden) weer rood
vandaag 9 keer lopen niezen in 30 sec.
pi_25736303
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:37 schreef AnnekeM het volgende:
Hoe gaat het nu met de Oralgen??
Met mij gaat het red. Al begin ik nu alwel meer klachten te krijgen door de komst van de lente
Tis heerlijk om niet meer elke week naar de kno-arts te moeten voor een prik. Ik geloof dat ik volgende week weer naar de huisarts moet (om de 4 weken). Zal maar es bellen om te horen hoe hij dat in de praktijk doet. Ik weet niet of hij een speciaal spreekuur heeft voor dit soort gevallen.
Kun je de druppels een beetje bijhouden? Wat gebruik je als geheugensteuntje?

Ik ben benieuwd!
Met de Oralgen gaat het prima, ik heb er geen last meer van als ik het ingenomen heb. Ik heb geen geheugensteuntje eigenlijk, maar ik vergeet het nagenoeg nooit. Tot nu toe 1 keer vergeten en toen heb ik het de volgende dag genomen. Ik neem die druppels op maandag en donderdag en dat zit er aardig in gebakken .

Fijn dat je nu niet meer elke week voor die prikken hoeft, lijkt me toch vervelender dan die druppels.
Jammer dat je toch weer meer klachten krijgt nu. Maar mag je eigenlijk verwachten dat je klachten in het eerste jaar al minder worden? Ik reken er niet te stellig op (hoop natuurlijk stiekum van wel).
Voor mij is het seizoen gelukkig nog niet begonnen, meestal eind april pas (grassen), maar aangezien alles wat vroeg aan het bloeien is (heb ik begrepen) zal het misschien wat eerder worden... Ik zie het wel, heb nog xyzal binnen handbereik liggen
Fake it till you make it...
pi_25740012
Pff hooikoorts. Heb er ook al jaren last van helaas. Het lijkt ook niet minder te worden.

Vooral de zomer maanden rode ogen en last van mn keel.
pi_25740287
Brakke onzin zeg dat hooikoort

Ik slik van die homeopatische troep van Vogel Polinosan maar het werkt echt voor geen meter.
Hopelijk is het dir jaar minder...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_25742298
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:55 schreef Setambre het volgende:
Brakke onzin zeg dat hooikoort

Ik slik van die homeopatische troep van Vogel Polinosan maar het werkt echt voor geen meter.
Je moet ook echte medicijnen slikken .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_25745062
Ik slik mizollen ofzo. Werkt uitstekend tegen m`n hooikoorts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')