abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43883462
Ja, dat was duidelijk.

Toch wel slecht hoor.
pi_43883479
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, dat was duidelijk.

Toch wel slecht hoor.
Ik hoorde iemand anders ook nog roepen:

HEY ZWARTE
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:26:41 #83
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43883831
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom die smilie? Het is geen troll hoor. Je denkt toch niet serieus dat ze hem zo maar ff vergeven voor zo'n uitspraak? En als je de ironie van mijn post niet in ziet, dan kun je beter uitloggen.
Dus iedereen die de ironie in jouw posts niet ziet moet maar uitloggen?

Perez, sukkel. Dat zulke woorden uberhaupt al in je vocabulair zitten zegt al genoeg. Al ben je nog zo emotioneel. Excuses zullen heus wel worden aanvaard, vergeven? Ja tuurlijk. Vergeten? Nee, dat denk ik niet.
pi_43884269
quote:
'Ten Cate neemt Perez tóch op in selectie'

25/11/2006 18:23

Ajax-coach Henk ten Cate is niet van plan Kenneth Perez te passeren voor het duel met Sparta Rotterdam. De trainer zou 'in zijn maag zitten' met de situatie, maar puur op sportieve gronden zijn beslissing willen nemen. Dat beweerde Frits Barend tijdens De Wedstrijden op Talpa. De journalist had met Ten Cate gesproken.

Perez schold vorige zondag assistent-scheidsrechter Nicky Siebert uit voor 'kankerneger'. De Deen bood zaterdagmiddag al zijn excuses aan via de website van Ajax, nadat hij in het Algemeen Dagblad had bekend in de fout te zijn gegaan.

In een officiële reactie zegt Ajax het incident te betreuren, maar ook waardering te hebben voor de manier waarop Perez zijn excuses heeft aangeboden. De 32-jarige aanvaller zelf kondigde aan een voetbalclinic in De Bijlmer te gaan geven en een financiële bijdrage te leveren aan een goed doel. 'Ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen racist ben.'
pi_43884459
Tsja, zo leert ie het nooit!
pi_43884467
wat een randdebiel deze perez.....waarschijnlijk vindt hij trainer ten cate ook een kankerneger omdat hij hem niet opstelt......
pi_43884504
Typisch voorbeeld van de sorry-cultuur.

Ik ben geen racist, dus als ik wat roep, dan hoef ik alleen maar sorry te zeggen.

Mijn speler roept per ongeluk wat, excuseert zich prima voor dit bedrijfsongeval, dus sorry ik stel hem op.

Als Perez een grote man was, zette ie zichzelf -in overleg- er voor een wedstrijd naast. Die clinic en bijdrage is zo gekunsteld en Ajax zal hem tegen Sparta toch wel kunnen missen. Ten Cate lijkt nu zo het gebeuren te vergoeilijken.
pi_43884531
Kenneth Never Nooit meer op een Nederlands Voetbalveld!!!!!!!!!
  zaterdag 25 november 2006 @ 19:01:11 #89
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43884561
Zijn excuses lijkt gemeend en oprecht en als ik dan ook dit lees...
quote:
De 32-jarige aanvaller zelf kondigde aan een voetbalclinic in De Bijlmer te gaan geven en een financiële bijdrage te leveren aan een goed doel. 'Ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen racist ben.'
is daarmee - wat mij de betreft - de kous af.

En laten we eerlijk zijn, zulke dingen komen wekelijks voor op de voetbalvelden in Nederland. In het heetst van de strijd zeg je wel eens dingen die je niet echt meent als de emoties hoog oplopen, zoals bij het slechte spel van Ajax tegen Twente.
pi_43884643
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:57 schreef okee6 het volgende:
Typisch voorbeeld van de sorry-cultuur.

Ik ben geen racist, dus als ik wat roep, dan hoef ik alleen maar sorry te zeggen.

Mijn speler roept per ongeluk wat, excuseert zich prima voor dit bedrijfsongeval, dus sorry ik stel hem op.

Als Perez een grote man was, zette ie zichzelf -in overleg- er voor een wedstrijd naast. Die clinic en bijdrage is zo gekunsteld en Ajax zal hem tegen Sparta toch wel kunnen missen. Ten Cate lijkt nu zo het gebeuren te vergoeilijken.
Wat een onzin....

De KNVB is er voor de straffen, daar is niet Perez zelf voor.

Wel vreemd dat een minister/politicus de laatste tijd van alles kon roepen en een simpele voetballer ineens niet meer.

Het zijn ook maar mensen hoor, en net of jij nog nooit iets verkeerd gezegd hebt.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 25 november 2006 @ 19:05:55 #91
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_43884668
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Kenneth Never Nooit meer op een Nederlands Voetbalveld!!!!!!!!!

Dat is wel iets te overdreven

Die Bouazoeanoenzan ofzo die voetbalt toch ook weer? Perez moet uiteraard wel gestraft worden, maar het roepen van kankerneger is naar mijn idee niet veel erger dan een schandalige overtreding op het veld...

Wedstrijd of 3 is genoeg.
pi_43884681
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zijn excuses lijkt gemeend en oprecht en als ik dan ook dit lees...
[..]

is daarmee - wat mij de betreft - de kous af.

En laten we eerlijk zijn, zulke dingen komen wekelijks voor op de voetbalvelden in Nederland. In het heetst van de strijd zeg je wel eens dingen die je niet echt meent als de emoties hoog oplopen, zoals bij het slechte spel van Ajax tegen Twente.
tis wel toevallig dat een of andere kankerneger hem nu al maanden niet opstelt......FUCK PEREZ!
pi_43884712
Zwansen ik ben het er ook niet mee eens dat die Rachid die jij bedoelt weer speelt!
pi_43884724
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:20 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Amper na dat gezegd te hebben: http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61086
[..]

Excuses aanvaard

Kenneth, topper
Dit bedoel je sarcastisch toch?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_43884757
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Zwansen ik ben het er ook niet mee eens dat die Rachid die jij bedoelt weer speelt!
Ik wel, die jongen heeft het toen ook niet zo bedoeld, dan hadden al veel meer voetballer niet meer mogen spelen.

Denk bijv aan een Keane...
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 25 november 2006 @ 19:12:18 #96
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_43884821
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:09 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik wel, die jongen heeft het toen ook niet zo bedoeld, dan hadden al veel meer voetballer niet meer mogen spelen.

Denk bijv aan een Keane...
Precies. Die overtreding van hem wordt in elke wedstrijd misschien wel een keer gemaakt. Maar 99 van de 100 keer staat de andere weer op. Dit was gewoon een ongelukkig geval, hij raakte die gast precies goed (of verkeerd) waardoor een 'normale' smerige overtreding ineens nog veel erger leek.
pi_43884827
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Wat een onzin....

De KNVB is er voor de straffen, daar is niet Perez zelf voor.

Wel vreemd dat een minister/politicus de laatste tijd van alles kon roepen en een simpele voetballer ineens niet meer.

Het zijn ook maar mensen hoor, en net of jij nog nooit iets verkeerd gezegd hebt.
Dat vind ik dus niet. Een clinic geven is geen straf! Een clinic geven is leuk.

Dit is hetzelfde als op snelheid flitsen. Is dat nog straf, een naheffing. Alsof iemand daar wakker van ligt. Racisme moet je ernstig nemen, bedoeld of onbedoeld, het gaat om een scherp signaal vanuit je voorbeeldfunctie. Zet Perez maar eens op de middenstip van de ArenA. Ik denk niet dat ie dan makkelijk zijn woorden zal vinden. Een clinic is niet de manier, dat is mijn mening. Aardig gevonden dat in combinatie met de bijdrage, maar voor een in het oog springende voetballer is dat nogal makkelijk.

edit: de KNVB zal vast meenemen wat de speler onderneemt, indien in staat van beschuldiging gesteld

en nee, ik zou niet weten waarom je een ander voor zoiets moet uitmaken, sta je zelf zo voor lul
  zaterdag 25 november 2006 @ 19:12:58 #98
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43884834
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:06 schreef rednajt het volgende:

[..]

tis wel toevallig dat een of andere kankerneger hem nu al maanden niet opstelt......FUCK PEREZ!
Dat is klinkklare onzin. Nogmaals in het heetst van de strijd vallen zulke woorden nu eenmaal makkelijk.

Hij heeft zijn excuses aangeboden en organiseert zelfs een en ander om zijn excuses kracht bij te zetten. De KNVB zal hem waarschijnlijk ook voor een aantal wedstrijden schorsen. Wees een vent, leer vergeven en move on.
pi_43884908
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:12 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Dat is klinkklare onzin. Nogmaals in het heetst van de strijd vallen zulke woorden nu eenmaal makkelijk.

Hij heeft zijn excuses aangeboden en organiseert zelfs een en ander om zijn excuses kracht bij te zetten. De KNVB zal hem waarschijnlijk ook voor een aantal wedstrijden schorsen. Wees een vent, leer vergeven en move on.
jOH geloof jij het zelf man? Jij komt zeker wekelijks in de efteling ofzo????

Ik denk dat die woedeuitbarsting niet toevallig was....hij hij had ook andere scheldwoorden kunnen ggebruiken....

waarom uitgerekend kankerneger??? ik denk het al een tijdje in zijn hoofd wegens Ten Cate...hij kreeg nu de uigelezen kans om zijn frustratie te uiten tegen een andere neger.....die woede is de afgelopen maanden ontstaan tegen negers
  zaterdag 25 november 2006 @ 19:20:59 #100
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43885014
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:15 schreef rednajt het volgende:

[..]

jOH geloof jij het zelf man? Jij komt zeker wekelijks in de efteling ofzo????

Ik denk dat die woedeuitbarsting niet toevallig was....hij hij had ook andere scheldwoorden kunnen ggebruiken....

waarom uitgerekend kankerneger??? ik denk het al een tijdje in zijn hoofd wegens Ten Cate...hij kreeg nu de uigelezen kans om zijn frustratie te uiten tegen een andere neger.....die woede is de afgelopen maanden ontstaan tegen negers
Je speelt nu de rol van een slachtoffer. Ben je altijd zo Calimero bezig?
pi_43885552
Dit doet me denken aan een jaar of 10 geleden toen Jan Wouters Yassine Abdellaoui in het heetst van de strijd een kutmarokkaan noemde. Wouters heeft toen volgens mij wel een straf gehad van de KNVB.

Hij speelde toen overigens bij PSV (lekker vuurtje opstoken )

edit: Wouters werd alleen berispt...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_43886663
Jezus okee6, wat ben jij fucking triest. Ooit zelf een bal geraakt ? Iedereen die elke wedstrijd op een beetje niveau speelt (dus niet het 8ste van je plaatselijke voetbalcluppie) weet dat er elke wedstrijd dit soort dingen gezegd worden, en in mijn ervaring wordt er na elke wedstrijd excuses aangeboden en aanvaard de 'kankerneger' in deze situatie de excuses ook. Dat soort dingen gebeuren in het heetst van de strijd, omdat je wil winne, omdat je alles voor je ploeg over wil hebben, omdat je op die momenten niet altijd je emoties in de hand hebt. Natuurlijk is kankerneger niet goed te praten, maar kom op, iedereen die op een beetje niveau voetbalt weet dat het allemaal wel meevalt en dat 99 van de 100 voetballers het niet zo bedoelen. Dat jij dan zo triest gaat lopen doen en gaat lopen verkondigen dat een clinic niet de juiste manier is om het goed te maken, dat ligt aan jou. Een clinic is iig verdomde overdreven voor 1 zo'n scheldwoordje waarvoor die 1) al zijn excuses heeft aangeboden en 2) het totaal niet rascistisch bedoeld is.

Doe normaal man, gek.
Forza SCH.
pi_43889492
Dus zeg jij komt binnen bij de bakker en die laat een broodje vallen, jij roept meteen "Gek!" Het moet nou maar eens afgelopen zijn met dat roepen in het stadion onder het mom van "mama, kijk niemand hoort wat ik zeg~!"

Als Perez zijn tegenstander ophitst, nou ja, met iets andere woorden dan, okee, zijn manier. Maar dit is tegen iemand die gewoon zijn werk doet. En een clinic, dat doen voetballers vaker, is weliswaar nobel, maar dat is dus niet echt een straf in mijn ogen. Sorry Jelminho, in de randstad doe je zoiets "er even bij". Niet veel bijzonders.
pi_43890016
Dit zal wel weer een paar spreekkoren richting Perez opleveren
pi_43890157
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hoe dat dan, met oerwoudgeluiden?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_43890717
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:59 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Hoe dat dan, met oerwoudgeluiden?
of met dezelfde woorden die hij heeft gebruikt tegen de grens , kk neger .

Er zal vast wel iemand creatief zijn , wie weet wel bij Sparta
pi_43890765
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:20 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

of met dezelfde woorden die hij heeft gebruikt tegen de grens , kk neger .

Er zal vast wel iemand creatief zijn , wie weet wel bij Sparta
Sparta en creatief
pi_43890776
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
De ironie
  zondag 26 november 2006 @ 12:10:30 #109
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43900059
schorsen voor 6 wedstrijden ofzo
Perez On t'encule
pi_43900362
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
On t'encule
Nieuw woordje geleerd?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 26 november 2006 @ 12:24:31 #111
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43900379
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nieuw woordje geleerd?
nee
pi_43900401
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

nee
Ok. Post het dan niet overal, en als je het doet, doe het dan wel hetzelfde .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 november 2006 @ 12:29:11 #113
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43900502
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Dus iedereen die de ironie in jouw posts niet ziet moet maar uitloggen?

Perez, sukkel. Dat zulke woorden uberhaupt al in je vocabulair zitten zegt al genoeg. Al ben je nog zo emotioneel. Excuses zullen heus wel worden aanvaard, vergeven? Ja tuurlijk. Vergeten? Nee, dat denk ik niet.
Vind je het vreemd dat het woord " neger" in iemand vocabulair zit? Maar Jood of homo is voor jou geen probleem?

Ik vind er wel iets te veel een punt van gemaakt wordt eigenlijk. Ik denk dat als Perez " Kale kankerlijer" had geroepen tegen iemand die kaal was er bij lange na niet zo'n probleem gemaakt wordt. Netjes is het niet, maar ook dat is geen racisme.

[ Bericht 3% gewijzigd door Doc op 26-11-2006 13:06:42 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 november 2006 @ 12:39:41 #114
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43900794
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:12 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dat vind ik dus niet. Een clinic geven is geen straf! Een clinic geven is leuk.

Dit is hetzelfde als op snelheid flitsen. Is dat nog straf, een naheffing. Alsof iemand daar wakker van ligt. Racisme moet je ernstig nemen, bedoeld of onbedoeld, het gaat om een scherp signaal vanuit je voorbeeldfunctie. Zet Perez maar eens op de middenstip van de ArenA. Ik denk niet dat ie dan makkelijk zijn woorden zal vinden. Een clinic is niet de manier, dat is mijn mening. Aardig gevonden dat in combinatie met de bijdrage, maar voor een in het oog springende voetballer is dat nogal makkelijk.

edit: de KNVB zal vast meenemen wat de speler onderneemt, indien in staat van beschuldiging gesteld

en nee, ik zou niet weten waarom je een ander voor zoiets moet uitmaken, sta je zelf zo voor lul
Het gaat specifiek om een clinic in de Bijlmer waar een zeer groot deel van de bevolking " neger" is. Dat is je zelf kwetsbaar opstellen want dan kunnen die lui ook makkelijk wat tegen je terugzeggen. Dit is een veel beter signaal dan iemand schorsen.

En heb jij werkelijk nooit in je leven er iets in het fanatisme van het spel er iets uitgeflapt waarvan je later niet denkt " had ik beter niet kunnen doen, en ik bedoel het ook niet kwaad".

Als je mij tijdens een wedstrijd moet geloven is het aantal homoos op de nederlandse velden en in het internationale scheidsrechtercorps onvoorstelbaar groot. Maar ben ik homofoob. Nee dus - in het geheel niet. Ik mag de meeste homoos die ik ken wel (uiteraard op SCH na dan ).

[ Bericht 4% gewijzigd door Doc op 26-11-2006 12:45:48 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 november 2006 @ 12:44:27 #115
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43900924
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:15 schreef rednajt het volgende:
waarom uitgerekend kankerneger???
Omdat het iemand met een wat donkere huidskler was was misschien? Als-ie weinig haar op z'n hoofd had gehad was het een kanker kale geweest.
  zondag 26 november 2006 @ 12:50:57 #116
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_43901121
Als Perez 'kankerkale' had geroepen, was er ook wel ophef over ontstaan... misschien minder, maar altijd nog wel enige ophef
pi_43901237
Neger is het zelfde als een Kale :´)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 november 2006 @ 12:56:40 #118
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_43901265
volgens mij is Nederland het enige land waar 'kanker' zo gebruikt wordt. hoe komt dat?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_43901324
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:16 schreef Jelminho het volgende:
Doe normaal man, gek.
Inderdaad Jelmer doe eens normaal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43901381
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:56 schreef BigFire het volgende:
volgens mij is Nederland het enige land waar 'kanker' zo gebruikt wordt. hoe komt dat?
Omdat Den Haag niet onder gelopen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')