Ik hoorde iemand anders ook nog roepen:quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, dat was duidelijk.
Toch wel slecht hoor.
Dus iedereen die de ironie in jouw posts niet ziet moet maar uitloggen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom die smilie? Het is geen troll hoor. Je denkt toch niet serieus dat ze hem zo maar ff vergeven voor zo'n uitspraak? En als je de ironie van mijn post niet in ziet, dan kun je beter uitloggen.
quote:'Ten Cate neemt Perez tóch op in selectie'
25/11/2006 18:23
Ajax-coach Henk ten Cate is niet van plan Kenneth Perez te passeren voor het duel met Sparta Rotterdam. De trainer zou 'in zijn maag zitten' met de situatie, maar puur op sportieve gronden zijn beslissing willen nemen. Dat beweerde Frits Barend tijdens De Wedstrijden op Talpa. De journalist had met Ten Cate gesproken.
Perez schold vorige zondag assistent-scheidsrechter Nicky Siebert uit voor 'kankerneger'. De Deen bood zaterdagmiddag al zijn excuses aan via de website van Ajax, nadat hij in het Algemeen Dagblad had bekend in de fout te zijn gegaan.
In een officiële reactie zegt Ajax het incident te betreuren, maar ook waardering te hebben voor de manier waarop Perez zijn excuses heeft aangeboden. De 32-jarige aanvaller zelf kondigde aan een voetbalclinic in De Bijlmer te gaan geven en een financiële bijdrage te leveren aan een goed doel. 'Ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen racist ben.'
is daarmee - wat mij de betreft - de kous af.quote:De 32-jarige aanvaller zelf kondigde aan een voetbalclinic in De Bijlmer te gaan geven en een financiële bijdrage te leveren aan een goed doel. 'Ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen racist ben.'
Wat een onzin....quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:57 schreef okee6 het volgende:
Typisch voorbeeld van de sorry-cultuur.
Ik ben geen racist, dus als ik wat roep, dan hoef ik alleen maar sorry te zeggen.
Mijn speler roept per ongeluk wat, excuseert zich prima voor dit bedrijfsongeval, dus sorry ik stel hem op.
Als Perez een grote man was, zette ie zichzelf -in overleg- er voor een wedstrijd naast. Die clinic en bijdrage is zo gekunsteld en Ajax zal hem tegen Sparta toch wel kunnen missen. Ten Cate lijkt nu zo het gebeuren te vergoeilijken.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Kenneth Never Nooit meer op een Nederlands Voetbalveld!!!!!!!!!
tis wel toevallig dat een of andere kankerneger hem nu al maanden niet opstelt......FUCK PEREZ!quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zijn excuses lijkt gemeend en oprecht en als ik dan ook dit lees...
[..]
is daarmee - wat mij de betreft - de kous af.
En laten we eerlijk zijn, zulke dingen komen wekelijks voor op de voetbalvelden in Nederland. In het heetst van de strijd zeg je wel eens dingen die je niet echt meent als de emoties hoog oplopen, zoals bij het slechte spel van Ajax tegen Twente.
Dit bedoel je sarcastisch toch?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:20 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Amper na dat gezegd te hebben: http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61086
[..]
Excuses aanvaard
Kenneth, topper![]()
Ik wel, die jongen heeft het toen ook niet zo bedoeld, dan hadden al veel meer voetballer niet meer mogen spelen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Zwansen ik ben het er ook niet mee eens dat die Rachid die jij bedoelt weer speelt!
Precies. Die overtreding van hem wordt in elke wedstrijd misschien wel een keer gemaakt. Maar 99 van de 100 keer staat de andere weer op. Dit was gewoon een ongelukkig geval, hij raakte die gast precies goed (of verkeerd) waardoor een 'normale' smerige overtreding ineens nog veel erger leek.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik wel, die jongen heeft het toen ook niet zo bedoeld, dan hadden al veel meer voetballer niet meer mogen spelen.
Denk bijv aan een Keane...
Dat vind ik dus niet. Een clinic geven is geen straf! Een clinic geven is leuk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wat een onzin....
De KNVB is er voor de straffen, daar is niet Perez zelf voor.
Wel vreemd dat een minister/politicus de laatste tijd van alles kon roepen en een simpele voetballer ineens niet meer.
Het zijn ook maar mensen hoor, en net of jij nog nooit iets verkeerd gezegd hebt.
Dat is klinkklare onzin. Nogmaals in het heetst van de strijd vallen zulke woorden nu eenmaal makkelijk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:06 schreef rednajt het volgende:
[..]
tis wel toevallig dat een of andere kankerneger hem nu al maanden niet opstelt......FUCK PEREZ!
jOH geloof jij het zelf man? Jij komt zeker wekelijks in de efteling ofzo????quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is klinkklare onzin. Nogmaals in het heetst van de strijd vallen zulke woorden nu eenmaal makkelijk.
Hij heeft zijn excuses aangeboden en organiseert zelfs een en ander om zijn excuses kracht bij te zetten. De KNVB zal hem waarschijnlijk ook voor een aantal wedstrijden schorsen. Wees een vent, leer vergeven en move on.
Je speelt nu de rol van een slachtoffer. Ben je altijd zo Calimero bezig?quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:15 schreef rednajt het volgende:
[..]
jOH geloof jij het zelf man? Jij komt zeker wekelijks in de efteling ofzo????
Ik denk dat die woedeuitbarsting niet toevallig was....hij hij had ook andere scheldwoorden kunnen ggebruiken....
waarom uitgerekend kankerneger??? ik denk het al een tijdje in zijn hoofd wegens Ten Cate...hij kreeg nu de uigelezen kans om zijn frustratie te uiten tegen een andere neger.....die woede is de afgelopen maanden ontstaan tegen negers![]()
Hoe dat dan, met oerwoudgeluiden?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit zal wel weer een paar spreekkoren richting Perez opleveren![]()
of met dezelfde woorden die hij heeft gebruikt tegen de grens , kk neger .quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hoe dat dan, met oerwoudgeluiden?
Sparta en creatiefquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
of met dezelfde woorden die hij heeft gebruikt tegen de grens , kk neger .
Er zal vast wel iemand creatief zijn , wie weet wel bij Sparta![]()
De ironiequote:Op zaterdag 25 november 2006 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit zal wel weer een paar spreekkoren richting Perez opleveren![]()
Nieuw woordje geleerd?quote:Op zondag 26 november 2006 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
On t'encule
Ok. Post het dan niet overal, en als je het doet, doe het dan wel hetzelfdequote:
Vind je het vreemd dat het woord " neger" in iemand vocabulair zit? Maar Jood of homo is voor jou geen probleem?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dus iedereen die de ironie in jouw posts niet ziet moet maar uitloggen?![]()
![]()
Perez, sukkel. Dat zulke woorden uberhaupt al in je vocabulair zitten zegt al genoeg. Al ben je nog zo emotioneel. Excuses zullen heus wel worden aanvaard, vergeven? Ja tuurlijk. Vergeten? Nee, dat denk ik niet.
Het gaat specifiek om een clinic in de Bijlmer waar een zeer groot deel van de bevolking " neger" is. Dat is je zelf kwetsbaar opstellen want dan kunnen die lui ook makkelijk wat tegen je terugzeggen. Dit is een veel beter signaal dan iemand schorsen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Een clinic geven is geen straf! Een clinic geven is leuk.
Dit is hetzelfde als op snelheid flitsen. Is dat nog straf, een naheffing. Alsof iemand daar wakker van ligt. Racisme moet je ernstig nemen, bedoeld of onbedoeld, het gaat om een scherp signaal vanuit je voorbeeldfunctie. Zet Perez maar eens op de middenstip van de ArenA. Ik denk niet dat ie dan makkelijk zijn woorden zal vinden. Een clinic is niet de manier, dat is mijn mening. Aardig gevonden dat in combinatie met de bijdrage, maar voor een in het oog springende voetballer is dat nogal makkelijk.
edit: de KNVB zal vast meenemen wat de speler onderneemt, indien in staat van beschuldiging gesteld
en nee, ik zou niet weten waarom je een ander voor zoiets moet uitmaken, sta je zelf zo voor lul
Omdat het iemand met een wat donkere huidskler was was misschien? Als-ie weinig haar op z'n hoofd had gehad was het een kanker kale geweest.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:15 schreef rednajt het volgende:
waarom uitgerekend kankerneger???
Inderdaad Jelmer doe eens normaalquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:16 schreef Jelminho het volgende:
Doe normaal man, gek.
Omdat Den Haag niet onder gelopen isquote:Op zondag 26 november 2006 12:56 schreef BigFire het volgende:
volgens mij is Nederland het enige land waar 'kanker' zo gebruikt wordt. hoe komt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |