Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:51 schreef clauwheee het volgende:
Hmm naja afwachten maar, werd al geen wijs uit de weersberichten!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:03 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha nu ik t terug lees lijkt het wel:
De kip is naar Roos.
Het vuur is aan.
Waar is de maan?
Wat een korte domme zinnetjes Jessie
Dan is het goed, doe maar lekker vroeg slapen danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:05 schreef Lois het volgende:
Wil ik net gaan posten beginnen jullie al te gillen.
Ikben er nog hoor, ik leef ook nog maar met een 2 dagen durende casemastoring en daarnaast een traag fok post het allemaal niet zo geweldig snel. Verder hebben we nogal wat slaapproblemen gehad de afgelopen dagen met Eva (oorpijn) dus ik lig er nogal vaak vroeg in.
Vanavond dus ook weer, ik ben werkelijk helemaal kapot van moeheid, ik liep om 10 uur vanmorgen al te gapen.![]()
Dit weekend lees en praat ik alles weer bij, dat beloof ik.
Mosterdsoepje vooraf, varkenshaas/biefstukspies met champignonroomsaus, frietjes en groente, en appeltaart toequote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:16 schreef jessie het volgende:
O lekker Miss D wat heb je gegeten?
Ik plof al bijna als ik het leesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Mosterdsoepje vooraf, varkenshaas/biefstukspies met champignonroomsaus, frietjes en groente, en appeltaart toe
quote:
Jemig, dat valt niet mee Loisquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:05 schreef Lois het volgende:
Vanavond dus ook weer, ik ben werkelijk helemaal kapot van moeheid, ik liep om 10 uur vanmorgen al te gapen.![]()
Eieren natuurlijk! Hehequote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:38 schreef Neva het volgende:
ik heb zin om wat creatiefs te doen schilderen maar ik wete niet watiemand tips/suggesties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |