Ben benieuwd..quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:58 schreef Waxxer het volgende:
gay tee vee pee en ik zal me de komende dagen wel een enórme relnicht voelen met zo'n titel
UHmm.. nou. YOU GO BOYquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, t, hhhôôôôhhh, tssssss, t, nah, tssssss, pfffffffff! Há!!!!
Uh uh uh uh!!!!!
quote:
17-jarige homo met problemen...quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik deed gewoon als een doorsnee 17-jarige homo met problemenTja, je ziet wat hoor, hiero
Jawel mij!quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
17-jarige homo met problemen...![]()
Ik weet niet, nog nooit 1 gezien. Wel een 23 (of was het 24? enfin) jarige.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
17-jarige homo met problemen...![]()
Ik weet niet, nog nooit 1 gezien. Wel een 23 (of was het 24? enfin) jarige.
In Zwolle toch? Da's toch algemeen bekend.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
enfin
![]()
Joh, Wiz, loop eens een maandje mee hierdaar kunnen ze wel een stagiaire gebruiken van de opleiding Social Work
D'r zijn altijd problemen. Zelfs als je ze oplost komen er weer nieuwe bijquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:00 schreef Ryan_R het volgende:
Tegenwoordig is het toch gewoon hip om problemen te hebben
Dat is de uitdaging genaamd: Levenquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
D'r zijn altijd problemen. Zelfs als je ze oplost komen er weer nieuwe bij
Oei.. luxe namen..quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:00 schreef Ryan_R het volgende:
Tegenwoordig is het toch gewoon hip om problemen te hebben
Ga je solliciteren naar een baan als simpele verkoper, hebben ze het in een keer over een sales-manager. Whatever
Iedereen heeft inderdaad wel problemen, bij de ene is het gewoon best wel heavy stuff dan bij een ander.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
D'r zijn altijd problemen. Zelfs als je ze oplost komen er weer nieuwe bij
quote:Zathura is based on the best-selling book by the acclaimed children's writer Chris Van Allsburg (The Polar Express, Jumanji).
Inderdaad ja.. een futuristische Jumanji variant.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:15 schreef creno het volgende:
ze hadden het ook jumanji 2 kunnen noemen
maar het lijkt mij ook wel een leuke film
beetje verder gesurft en wat zie ik:
[..]
Dat was ook precies wat ik je wilde zeggen. Als je de trailer helemaal afkijkt dan zie je het ook. Had alleen wel het idee dat jumanji wat harder was, deze is meer zoetsappigquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:15 schreef creno het volgende:
ze hadden het ook jumanji 2 kunnen noemen
maar het lijkt mij ook wel een leuke film
beetje verder gesurft en wat zie ik:
[..]
Truste Waxxer!quote:
jezelf quoten,altijd leukquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:38 schreef creno het volgende:
die van mij is al een hele tijd aan het roepen, maar ik heb terug geroepen dat ie maar effe moet wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |