Wat mij weer doet denken aan een gedicht over pruimen plukken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:53 schreef rekenwonder het volgende:
Dat doet me denken aan een oud lied.
"Jullie mogen niet naar binnen met die petten op!"
Achterlijke... Geen pet betekent geen pet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:51 schreef TGT het volgende:
Geen pet op betekent NIETS op het hoofd.
Jessica heeft nu een bandana op .. en die man van haar een pet. En hun zijn rich & famous.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:17 schreef Repeat het volgende:
Petten zijn voor paupers die je bij probleemwijken ziet. Je behoort een pet gewoon niet binnen op te hebben, het liefst helemaal niet, maar als je er dan toch een wilt dragen zet hem dan iig binnen af kuttokkie!
Oh mijn godd wat ben jij oppervlakkig..quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:18 schreef NG het volgende:
Petten zijn voor vmbo-ers.
jawel hoor, als het koud isquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:17 schreef Svyatagor het volgende:
Je gaat toch ook niet met je jas aan in de klas zitten?
Whehe, mensen die petten van leerlingen irritant vinden zijn nazi'squote:Op woensdag 16 maart 2005 12:28 schreef Reeferman het volgende:
[..]
vaakgenoeg dat ik dus wel met m'n jas aan in de klas ga zitten, zeker in de winter, dan wil het nog wel eens koud zijn. Pette mocht bij ons op de middelbareschool ook niet, zette ik em gewoon af, schijt aan mn haar. Doe em wel weer op als ik de klas uit ga. Maar k vond het wel altijd triest van die leraren, echt wel dat lui mn ogen kunnen zie, k trek mn pet niet helemaal over mn hoofd, wil zelf ook nog wel wat zien. Zet em juist wat naar boven. Nu op de HBO maakt het allemaal niks meer uit. En echt niet dat ook maar één leraar last heeft van mn pet. Lui die last hebben van iemand anders zijn pet zouden is naar de psychiater moeten gaanTenzij die echt over je ogen zit, maar dat vind ik ook geen gezicht, oogcontact tijdens conversaties is wel normaal. Maar die leraren moeten zich niet als nazies gedragen.
Meestal bezuinigen die scholen gigantisch op verwarmingskosten, dus dat is niet zo vreemd inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik stem ook Wilders.
Hoe kom jij in godsnaam op HBO?quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:03 schreef Appeltaart het volgende:
bijna alle middelbare scholen verbieden het en mijn hbo verbied het het grootste gedeelte van de tijd ook :S petje is gewoon flex als je geen tijd of zin hebt of je in een lauwe bui bentheeft weinig met je scholings niveau te maken lijkt me ;s;s;s
Wiequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:47 schreef XiChico het volgende:
[..]
Jessica heeft nu een bandana op .. en die man van haar een pet. En hun zijn rich & famous.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wie
En als je op je hbo ofzo met je pet opzit ben je ook nogsteeds een pauper. Je behoort gewoon geen pet binnen op te hebben, das gewoon pure armoede.
Btw: hun zijn rich & famous?![]()
JampotBrillen zijn voor HAVO/VWO-ers, dat mag toch ook.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:18 schreef NG het volgende:
Petten zijn voor vmbo-ers.
pure armoede? Jouw zie ik niet met armani en lacoste pette 65 euri per stuk!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wie
En als je op je hbo ofzo met je pet opzit ben je ook nogsteeds een pauper. Je behoort gewoon geen pet binnen op te hebben, das gewoon pure armoede.
Btw: hun zijn rich & famous?![]()
Ow je kent me ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:09 schreef Obnx het volgende:
[..]
pure armoede? Jouw zie ik niet met armani en lacoste pette 65 euri per stuk!![]()
Zal ik je wat vertellen..... Dat is het ookquote:Op zondag 20 maart 2005 00:34 schreef Obnx het volgende:
jah jij zegt dat het pure armoede is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |