Doe je de groeten aan die kinderlokker?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:37 schreef MJboard het volgende:
Ik ga aankomend weekend zelf naar Santa Maria voor de rechtzaak en dan kan ik het met eigen ogen aanschouwen.
Maar euh, wat nou als als als (hele kleine kans natuurlijk) hij schuldig bevonden wordt, blijf je dan nog steeds fan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:37 schreef MJboard het volgende:
Ik ga aankomend weekend zelf naar Santa Maria voor de rechtzaak en dan kan ik het met eigen ogen aanschouwen.
Misschien moet hij getuigen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:09 schreef cpcpb het volgende:
tuurlijk mjboard.. en wat denk je dan te zien, daar?
Tuurlijk, Michael blijft immers onschuldig!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:08 schreef APK het volgende:
blijf je dan nog steeds fan?
Als hij er mee wegkomt denk ik nog steeds dat hij schuldig en loopy is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:13 schreef Xenomaniac het volgende:
Tuurlijk, Michael blijft immers onschuldig!
Tuurlijk heeft ie het gedaan. Dat zal altijd zo blijven.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:16 schreef APK het volgende:
Als hij er mee wegkomt denk ik nog steeds dat hij schuldig en loopy is.
Het is er niet 'eentje' hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:19 schreef MJboard het volgende:
een jongeman van 15
Tjonge jonge, wat een nieuws weer.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:59 schreef cpcpb het volgende:
Michael Jackson was maagd tot zijn 32e
[..]
De opname werd afgespeeld tijdens de rechtszaak die momenteel aan de gang is tegen de zanger wegens vermeend kindermisbruik.
Ja.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:22 schreef MJboard het volgende:
Kan iemand me daar antwoord op geven?
quote:Dieter Wiesner is in de studio. Hij was 9 jaar lang de manager van Michael Jackson, onder meer in de tijd dat de zanger zijn baby over het balkon hing om aan de fans te tonen. Hij spreekt zich uit over de rechtszaak van Jackson en brengt een nieuwe protégé mee.
Laat maar eens zien dan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:25 schreef Xenomaniac het volgende:
De rij van afgekochte jongetjes is eindeloos.
Dan zou ik ze lekker aanklagen als het niet waar is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:21 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De bron van dit nieuws is de Daily Mail die niet echt een hoog betrouwbaarheidsgehalte heeft, en het is zeker niet zo dat deze tape in de rechtszaak zou zijn afgespeeld, als die al bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |