quote:Band Members Anna Waronker (vocals, guitars), Petra Haden (violin), Rachel Haden (bass), Tony Maxwell (drums), Tanya Haden (cello, background vocals)
Oh, that dog. (met punt, toch?), ja, nu je het zegt. En aan Spain moest ik ook direct denken, maar dan vooral omdat het de band van broerlief Josh Haden is (waarmee die optie dus afviel).quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:19 schreef bukgeit het volgende:
Ik ken ze wel: that dog. Petra Haden ken ik ook van de band Spain.
Dat lijkt mij ook.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je 'Gonna get trough this' hoort herken je het wel.
Ja, kleine letters met punt. Spain is inderdaad broer en zus Haden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:25 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, that dog. (met punt, toch?), ja, nu je het zegt. En aan Spain moest ik ook direct denken, maar dan vooral omdat het de band van broerlief Josh Haden is (waarmee die optie dus afviel).
Helaas niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:55 schreef GLO het volgende:
Is dat tweede plaatje eigen werk?
Verrek, dat nummer heb je ook. Ieder een punt toekennen mag niet he? Je zou 'm verdienen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:59 schreef bigshadow het volgende:
Het is The smiths met Death of a discodancer
Ik loop de laatste dagen alle punten misquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Verrek, dat nummer heb je ook. Ieder een punt toekennen mag niet he? Je zou 'm verdienen.
Van mij mag het hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Verrek, dat nummer heb je ook. Ieder een punt toekennen mag niet he? Je zou 'm verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |