Aha. Vandaar dat je Daniel Bedingfield niet kentquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm Hitkrant heb ik rond 1994 ingewisseld voor Oor.
Ik lees ze allbei, selectief dan hè. Net zoals o.a. NME, Q, Aardschok, Platenblad, Live-XS, Blues & Soul, Mixmag en Folk Roots. Als je selectief bent valt er nog genoeg te genieten hoor. Kost wel klauwen vol geld, maar ach, een ander verzamelt voor 10.000 euro aan soldatenpoppetjes (las ik vanochtend in de krant).quote:Die heb ik dan sinds dit jaar weer ingewisseld voor, ehm, niks. Er is gewoon niks leuks meer qua muziekblad.
Er staat alleen bijna nooit wat in over mijn favorieten en recensies staan er pas in als ik de cd al grijs gedraaid heb, als die er uberhaupt inkomt. Kan me niet voorstellen dat dat ineens veranderd is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:42 schreef bukgeit het volgende:
De OOR is er stukken op vooruit gegaan sinds het een maandblad is.
Ze zitten allemaal op Reprise Records? Of in elk geval Warner (waar Reprise onder valt)?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:42 schreef Doc het volgende:
Emmylou Harris, Ry Cooder en George Harrison horen ook in het rijtje thuis, maar Hank Williams niet
Dat gaat een heeeeeeeeel end de goede richting op...quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:50 schreef ranja het volgende:
heeft het met een bepaald soort gitaar te maken?
heb met moeite de film zelf uitgezetenquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:24 schreef Doc het volgende:
Wie de extra's op de DVD van de film Ladykillers (van de gebroeders Coen) heeft gezien weet het antwoord.
Dan zal 'ie aan Cobain een goeie klant gehad hebben..quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:43 schreef ranja het volgende:
allemaal dezelfde gitaarbouwer?
Dichterbij dan dit (namelijk de naam van de goede man) zullen jullie dan wsl niet komenquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:43 schreef ranja het volgende:
allemaal dezelfde gitaarbouwer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |