Dus jij wilt dat Stali terwijl zij wijdbeens smachtend voor me ligt op een knopje drukt dat op een lat (of hengel) is gemonteerd??? Ik zal het even vragen, moment....quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:59 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Bind je fototoestel op een lat en steek hem uit, laat haar op het knoppie drukken, negertje van me.
Mijn hayakuzia shikuzia wilt ook meepenetreren, DAT is het probleem.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zolang z'n pik er nog aan blijft hangen is het geen probleem
Godver, weigert ze het eer om haar scheur tegen mij te vertonen? Heeft ze een chromosoom teveel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus jij wilt dat Stali terwijl zij wijdbeens smachtend voor me ligt op een knopje drukt dat op een lat (of hengel) is gemonteerd??? Ik zal het even vragen, moment....
Nee, ze doet het niet...
Ja, het zijn net poedels die vrouwen hè...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:04 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Godver, weigert ze het eer om haar scheur tegen mij te vertonen? Heeft ze een chromosoom teveel.![]()
![]()
Om onze ouwe volksgabber Hans teeuwen maar aan te halen; alle vrouwen zijn kuthoerrrren! Allemaal!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het zijn net poedels die vrouwen hè...
Vooral beatrix idd. Ga je daar veertien dagen geleden een keer overheen, bel je nog eens op, ontkent ze dat glashard...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:09 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Om onze ouwe volksgabber Hans teeuwen maar aan te halen; alle vrouwen zijn kuthoerrrren! Allemaal!
Ach als je een klein strak rechterhandje hebt, kom je toch ook een heel end???quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:13 schreef Lega-Nord het volgende:
Nee! Dan ervaar ik geen wondere wereld der strakheid meer, zodat m,n rechterhand mee moet helpen.
Dat je het maar laat! Anders zul je het zwaar bezuren, belhamel.
Wie mij???quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:17 schreef rol-f het volgende:
mag ik je neuke?
Ik wil haar met trauma's opzadelen ipv m,n jongeheer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach als je een klein strak rechterhandje hebt, kom je toch ook een heel end???
Werkelijk waar? Ben je een sadist? Had ik nooit gededuceerd uit je nick...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:18 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Ik wil haar met trauma's opzadelen ipv m,n jongeheer.
Jaja, ik ben een sadist. Maar dat moet zij ook merken.
Ter indicatie:quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:20 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Ter indicatie:
[afbeelding]
Ik gok dat het die linker is, van zijn profiel gehaald. Rampetamp ze, rare mallerd van me!
Mjah, dat had ik gewoon gepakt uit krantenartikel uit dat extreem-rechtse partij in Italie, wist geen naam te verzinnen voor m,n nieuwe kloon.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Werkelijk waar? Ben je een sadist? Had ik nooit gededuceerd uit je nick...
Jij hebt zo'n grote lul en je weet geen naam te verzinnen voor je nieuwe kloon???quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:22 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Mjah, dat had ik gewoon gepakt uit krantenartikel uit dat extreem-rechtse partij in Italie, wist geen naam te verzinnen voor m,n nieuwe kloon.
Ken je het credo dat herseninhoud een equivalent is van je pik, juist..quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n grote lul en je weet geen naam te verzinnen voor je nieuwe kloon???
Forza Italia????quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:27 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Ken je het credo dat herseninhoud een equivalent is van je pik, juist..
Maar ik ruik yvonne al, dus jij hebt het eer om een nieuwe naam in elkaar te flatsen voor mijn nieuwe kloon.
Dikke Bertha misschien???quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:29 schreef Lega-Nord het volgende:
Nee, ik heb tegenwoordig geheel in de lijn der trends de scheisse aan Italië, doe iets met Naziland. Geen NSDAP hé, ik moet nog wel in een redelijke tijdspanne kunnen posten.
Waarbij zij opgemerkt dat Stali niet dik is hè...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:41 schreef Lega-Nord het volgende:
Deal!
Lijkt me een leuk gedachte-experiment.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:47 schreef Lega-Nord het volgende:
Jammer genoeg gaat die kanttekening over enige tijd in jouw nadeel werken. Neem dat maar aan van mij. Ik heb er goed zin in om jouw forum-ilasion met stali te vergallen, plaaggeest die ik ben, ha!
Ik ruik yvonne, jij niet?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:50 schreef Lega-Nord het volgende:
Dat denk jij.
Als ik je alvast Dikke Bertha mag noemen, okee...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:54 schreef Lega-Nord het volgende:
Volgens mij vertikt ze het om mij te vertrappen, wat ik je brom. Zullen we saampjes hier in dit topic een haat-meel in elkaar draaien en naar haar versturen?
Lijkt me wel goed plan!
Biertje?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:05 schreef Lega-Nord het volgende:
jho yvonne,
Nee, zonder zotheid yvonne is wel okee, dikke Bertha.
En nou verlang ik naar iets:
Nu ben jij aan het beurt.
Heb jij eigenlijk wel eens een vrouw in een te klein aarsje geneukt?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:14 schreef Lega-Nord het volgende:
Nee, die regel Biertje gaat niet in, want jij mag niet mee in het draaimolen.
Eerst die Billie, hij doet er wel lang over om een regel te posten. Straks verveel ik mij nog!!!
Jij hebt liever Ryan dan een klein kutje? Ik begrijp dat.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:14 schreef Lega-Nord het volgende:
Nee, die regel Biertje gaat niet in, want jij mag niet mee in het draaimolen.
Eerst die Billie, hij doet er wel lang over om een regel te posten. Straks verveel ik mij nog!!!
Ach dikke Bertha heeft geen idee hoe Billie eruit ziet in SS-uniform. Bij deze: Een hondje!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:16 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jij hebt liever Ryan dan een klein kutje? Ik begrijp dat..
Hier komt-ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |