abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27876443
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:58 schreef Stali. het volgende:
Hoe reageert de omgeving...

Vriendinnen/vrouwen in mijn omgeving....

- Vrouwen die getrouwd zijn reageren enthousiast Want vrouwen zijn altijd op zoek naar soulmates en willen kunnen levelen en natuurlijk "lekker” met jou zeiken over de mannen.
- Vrouwen die ongelukkig getrouwd zijn fixeren zich op jouw gelukkige dag zodat ze hun eigen teleurstelling in alle feestvreugde niet onder ogen te hoeven zien.
- Vrouwen met een partner, zeggen met grote stelligheid nooit te willen trouwen maar krijgen bij de mededeling dat jij in het huwelijk zal treden een in zichzelf gekeerde dromerige blik. Of deze blikt naar de huidige partner of een soort George Clooney blijft voor mij een vraag.
-Vrouwen zonder partner persen er een "goh, wat leuk voor je" uit. De waarheid is dat zij het absoluut niet leuk vinden omdat zij hun stapvriendin moeten missen.

En natuurlijk "de" mannen in mijn omgeving

Mijn allerbeste vriend was oprecht blij, niet zozeer omdat ik eeuwige trouw aan iemand anders besloten heb maar omdat hij weet welke japon mij het beste staat, welke kleur mij het beste flatteert en… en … en… zoveel meer hartelijks waar zogezegd geen ‘flikker’ van terecht zal komen. Want ik wil geen traditionele trouwerij. Helaas.

Een vriend met partner antwoordde op het goede nieuws gekscherend dat het nu echt nooit meer iets zou worden tussen ons en keek bij deze woorden naar beneden.

Een gelukkig getrouwde vriend, werd helemaal enthousiast omdat Liesbeth, zijn vriendin het leuk zou vinden om met zijn vieren op vakantie te gaan. Onder ons gezegd was onze vriendschap toch een beetje een last voor hun relatie. Hij moest zich voortdurend bewijzen, echter zij, zo vrijdenkend als ze is accepteerde toch de vriendschap. Kortom mijn aangekondigde huwelijk betekent niets anders dan voor haar veiligheid. Laten we op vakantie gaan… ja, jottem!!

De ongelukkig getrouwde collega gaf geen krimp maar maakt steeds flauwe grapjes. Eigenlijk is hij precies hetzelfde als de getrouwde vrouw die wil delen. Hij wil nog steeds delen alleen zit het er gewoon niet in.

Een aanstaande man kan reageren “ja, ach, voor mij hoeft het allemaal niet zo nodig hoor”. Helaas. Dit is k#t en dan denk ik weer “laat maar” en bij deze gedachte krijg ik weer een kus in mijn nek….Etc.. Kortom hij weet het niet en ik ook nog steeds niet.

Maar eerlijk is eerlijk, elk soort vriendschap bepaalt de reactie. Een vriendin waarmee je wekelijks uitgaat is nu eenmaal niet enthousiast en de vriend waarmee je goed omgaat, maar deze blijkt soms ineens toch diepere gevoelens te koesteren. Maar bij de mededeling dat je gaat trouwen dan komen er spontaan emoties bij anderen los en zet het je vriendschappen in een heel ander licht. Je omgeving is niet altijd blij.

Leuk overzicht van verschillende soorten relaties die je als mens hebt
  maandag 13 juni 2005 @ 06:24:40 #177
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_27876445
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:11 schreef lucida het volgende:

[..]

A typical case of chicken fever?...
Da's wel een hele flinke topickick he?!!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 juni 2005 @ 06:42:45 #178
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_27876465
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben de eerste vogel in een heeeeeeeele lange rij waarmee ze uiteindelijk in het huwelijk wil treden.
dus, mocht jij je bedenken dan heeft ze genoeg andere keuzes???
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 13 juni 2005 @ 15:17:12 #179
85889 lucida
équilibre
pi_27889138
quote:
Op maandag 13 juni 2005 06:24 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Da's wel een hele flinke topickick he?!!
Soms zegt muziek ons meer dan duizend woorden.

het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_27890174
Wat is er zo TTK aan dit topic?

Gefeliciteerd Stali en Ryan3.
  maandag 13 juni 2005 @ 16:04:10 #181
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_27890825
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef Augustina het volgende:
Wat is er zo TTK aan dit topic?
Niente. Nada. Noppes. Niets.
...dass wir fliegen.
  maandag 13 juni 2005 @ 16:09:55 #182
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_27891076
Verhaaltjes horen in TTK
  maandag 13 juni 2005 @ 16:17:15 #183
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_27891313
Doel je nu op dat eindeloze gezever van Ryan, AR?
...dass wir fliegen.
  maandag 13 juni 2005 @ 16:38:11 #184
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_27892048
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doel je nu op dat eindeloze gezever van Ryan, AR?
Ja
Ik laat het doorlezen ook lekker aan Isa over
pi_27895320
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Verhaaltjes horen in TTK
Hoi AR,

Zou je deze topic een tijdelijk slotje willen geven?
Ik wil graag voldoen aan de eisen om dit in TTK te houden. Nu is deze overduidelijk gekicked door een verveelde en om aandacht schreeuwende Lucida die kennelijk graag een vete wilt voortzetten terwijl wij (lees Ryan en ik) overduidelijk bedankt hebben voor verdere discussie. Daarbij is Lucida's rancune erg misplaatst in een topic als deze.

Daarom graag een tijdelijk slotje. .
  maandag 13 juni 2005 @ 18:50:43 #186
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_27895491
Tijdelijk slotje op verzoek
Je weet me, of Isam wel te vinden als er weer nieuwtjes zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')