abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25533770
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:45 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Verstandig, beter eerst per ledemaat verbinden, voordat je helemaal in de boot zit
Toch typisch dat zoveel mannen het huwelijk ervaren als een soort trap... Je kunt onbeduidende ruzietjes hebben, zoals Stali en ik daarnet, en dan ineens denk je this marriage is off!!! Alsof je zonder huwelijk dat soort ruzies niet hebt. Je hebt altijd wel ruzies natuurlijk. Of het gaat over te veel sambal in de pindasaus of, zoals nu het geval is, over het forum waarop we elkaar hebben "leren kennen". MW was dat forum btw. Ik had er ruim een half jaar gepost voordat ik in juli 2001 met Fok! kennis maakte. Ik kwam terug eind 2003 toen ik een beetje Fok! moe was (net als tegenwoordig weer). Paar postjes gezet onder een andere nick. Ergens begin november trof ik op een zaterdagavond laat Troubles/Stali. We hebben toen een scabreuze dialoog gehouden over de techniek van het squirten, meen ik, hetgeen niet in dank werd afgenomen, zo bleek de volgende dag, door (het gros van) de overige forumleden van MW, veelel dames van middelbare en pre-middelbare leeftijd. Ik bezag en bezie dat nog steeds als louter humor. Stali zei vanavond dat ze zich toch een beetje schaamde voor wat ze gedaan had. Ik dus niet en daaruit ontstond de volledig halfgare ruzie vanavond, waarna ik zei: 'zet die 7 mei 2006 maar op je buik', of woorden van gelijke strekking. Dom eigenlijk hè. Maar anyway, zoals ik daareven al schreef bestaat er een behoorlijk verschil in temperament tussen ons. De oplettende lezer in Corfu en Lila Pauze zal dat wel al zijn opgevallen ook. Ik ben de spreekwoordelijke emotie-"arme" (-loos is een al te groot woord) nuchterheid zelve, Stali is, bij wijlen, een vulkaan. Zoiets gaat maw verder dan het verschil in streek waar je bent groot gebracht (Zeeuws-Vlaanderen (ik) vs. Amsterdam (Stali).) Mannen voelen zich vooral in de emotie die vrouwen ten toon spreiden ietwat verloren, denk ik. Emotie leidt enerzijds tot verbindtenis, anderzijds ook tot het verbreken van een verbindtenis. Mannen gaan uiteraard ook verbindtenissen aan, maar willen zo'n verbindtenis dan nooit meer verbreken. Maw voordat ze een verbindtenis aan gaan, op wat voor gebied dan ook, gaat er behoorlijk wat tijd overheen. Voordat ze dus uit zichzelf komen met trouwen, dan eh... gaat er wel zo'n jaartje of pakweg 20, 25 overheen... (In mijn geval overigens geen reëele optie meer, ben 43). Tenzij ze duidelijk iets te winnen hebben met zo'n huwelijk natuurlijk, dan zijn ze snel. Bij vrouwen ligt dit anders. Ze maken gebruik van andere kennisbronnen als mannen, als het ware. Zij weten op gegeven moment gewoon dat ze met 1 of andere loslopende sukkelaar willen trouwen (in dit geval ik dus . ) en zetten dan alles op alles om matrimonial bliss te bereiken. Curieus, waar mannen het huwelijk toch vooral blijven zien als een oeroud christelijk erfgoed...
I´m back.
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:39:20 #27
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25534060
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch typisch dat zoveel mannen het huwelijk ervaren als een soort trap... Je kunt onbeduidende ruzietjes hebben, zoals Stali en ik daarnet, en dan ineens denk je this marriage is off!!! Alsof je zonder huwelijk dat soort ruzies niet hebt. Je hebt altijd wel ruzies natuurlijk. Of het gaat over te veel sambal in de pindasaus of, zoals nu het geval is, over het forum waarop we elkaar hebben "leren kennen". MW was dat forum btw. Ik had er ruim een half jaar gepost voordat ik in juli 2001 met Fok! kennis maakte. Ik kwam terug eind 2003 toen ik een beetje Fok! moe was (net als tegenwoordig weer). Paar postjes gezet onder een andere nick. Ergens begin november trof ik op een zaterdagavond laat Troubles/Stali. We hebben toen een scabreuze dialoog gehouden over de techniek van het squirten, meen ik, hetgeen niet in dank werd afgenomen, zo bleek de volgende dag, door (het gros van) de overige forumleden van MW, veelel dames van middelbare en pre-middelbare leeftijd. Ik bezag en bezie dat nog steeds als louter humor. Stali zei vanavond dat ze zich toch een beetje schaamde voor wat ze gedaan had. Ik dus niet en daaruit ontstond de volledig halfgare ruzie vanavond, waarna ik zei: 'zet die 7 mei 2006 maar op je buik', of woorden van gelijke strekking. Dom eigenlijk hè. Maar anyway, zoals ik daareven al schreef bestaat er een behoorlijk verschil in temperament tussen ons. De oplettende lezer in Corfu en Lila Pauze zal dat wel al zijn opgevallen ook. Ik ben de spreekwoordelijke emotie-"arme" (-loos is een al te groot woord) nuchterheid zelve, Stali is, bij wijlen, een vulkaan. Zoiets gaat maw verder dan het verschil in streek waar je bent groot gebracht (Zeeuws-Vlaanderen (ik) vs. Amsterdam (Stali).) Mannen voelen zich vooral in de emotie die vrouwen ten toon spreiden ietwat verloren, denk ik. Emotie leidt enerzijds tot verbindtenis, anderzijds ook tot het verbreken van een verbindtenis. Mannen gaan uiteraard ook verbindtenissen aan, maar willen zo'n verbindtenis dan nooit meer verbreken. Maw voordat ze een verbindtenis aan gaan, op wat voor gebied dan ook, gaat er behoorlijk wat tijd overheen. Voordat ze dus uit zichzelf komen met trouwen, dan eh... gaat er wel zo'n jaartje of pakweg 20, 25 overheen... (In mijn geval overigens geen reëele optie meer, ben 43). Tenzij ze duidelijk iets te winnen hebben met zo'n huwelijk natuurlijk, dan zijn ze snel. Bij vrouwen ligt dit anders. Ze maken gebruik van andere kennisbronnen als mannen, als het ware. Zij weten op gegeven moment gewoon dat ze met 1 of andere loslopende sukkelaar willen trouwen (in dit geval ik dus . ) en zetten dan alles op alles om matrimonial bliss te bereiken. Curieus, waar mannen het huwelijk toch vooral blijven zien als een oeroud christelijk erfgoed...
Leuk stukje, ik laat het even op me inwerken . . . . . .. *ping* ok, leuk stukje
Maak het maar gauw goed met iets met spekjes of iets dergelijks

Fok is vermaak, die mening deel ik met je. De dingen die je hier zegt, zijn niet meer dan straattaal of bedoelt om informatie uit te wisselen. Dat wil zeggen dus die zaken die je niet in je persoon kunnen raken door rukpubertjes van 18. Da's helemaal niets om je voor te schamen, lijkt me.
Sex is altijd een makkelijk onderwerp. Zie ook 'het te kleine kutje' van je aanstaande.

Het is erg leuk om jullie perikelen te volgen als een soort real-life drama, zoals het verfavontuur en de dagelijkse kleureninterpretatie daarvan (hoe verzin je het?), de problemen met het hondje en wie/wat daar in van betekenis is en meer van zulks.
Het is heel aards hoor. Als er nooit ruzie was, dan was het wel heel erg saai.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_25545224
Allereerst wil ik even rechtzetten, hoe flutterig ook maar daar begon deze ruzie immers mee, dat ik me niet schaam voor die postjes over squirten maar wel de periode erna waarin ik enorm heb getrold. Toen had Ryan overigens al een permanente ban. Ik schaam me slechts lichtelijk voor het feit dat ik daar huisgehouden heb bij een stelletje trollen die elkaar al kussende als hoofddeksel dragen en zo vormen ze een piramide van burgertruttigheid met op de top moeder overste die mij wederom een ban heeft gegeven omdat Ryan iets onaardigs over hen gezegd heeft.
Het is precies hetzelfde als toen maar het verschil met de situatie toen is dat ik er nu verder geen tijd meer aanbesteed om daar nog eens mijn gram te gaan halen wat betreft hun frigide onrechtvaardigheid. Het zou nu een 'strijd' zijn die ik niet eens meer wil winnen.

Verder over mijn emotionaliteit welke niet eens meer subtiel door Ryan in dit topic wordt uitvergroot als ben ik een hysterisch uitbarstende vulkaan. Och, kijk, ik ben gisteren gewoon naar bed gegaan en heb met de woorden 'val dood' de deur achter me dichtgetrokken. Dat vind ik dan toch weer een verschil met de reactie van onze zogenaamde emotievrije hork, welke even daarvoor om niets meteen geroepen heeft dat ik het huwelijk op mijn buik kan schrijven en over Ryans lijk dat er een huwelijk komt.

Het geplande huwelijk heeft me inmiddels wel een beetje aan het denken gezet. Waarom wil ik eigenlijk zo graag met Ryan trouwen? In elk geval niet omdat het nodig is, maar juist omdat het niet nodig is en dat vind ik romantisch. Dan kies je dus oprecht voor iemand zonder bijbedoelingen.
De meeste mensen trouwen immers omdat ze er iets bij te winnen hebben, dit kan zijn om de voortplanting, financieel gewin, seks, er voor te zorgen dat iemand niet zo makkelijk meer van je wegloopt, laat staan het tevreden stellen van een hoopvolle moeder. Maar zo zit het niet bij ons. Ik kan me niet voorstellen dat we uit elkaar zouden gaan en dat heb ik voor het eerst bij een man. Dat voelt erg fijn kan ik je vertellen. Maar denk dus niet dat ik alles op alles zet om met hem te trouwen he? Dat is een misvatting van de eerste orde. Waarom ik nu twijfel aan het eventueel aankomend gebeuren? Neem gisteravond, bij de minste gewouwelachtigewoordenwisseling* blaast hij onmiddellijk het huwelijk af terwijl ik daar op zo'n moment niet eens mee bezig ben. Kennelijk staat het ijskoude water al tot op zijn enkels en wil hij dit helemaal niet.

Dit heeft natuurlijk helemaal niks te maken met dat de man wel een verbintenis wil aangaan maar eerst pakweg 25 jaar nodig heeft om zeker van zijn zaak te zijn. Zolang er niets te winnen is waarom zou de man zichzelf dan uit de markt verkopen?

Nou Ryan, als jij er zo bang voor bent dan blazen we het toch af? Ik heb iig even gegeten en gedronken wat jou betreft en hoef niet meer zo nodig hoor.

* gewouwel is wouwachtig gewauwel.

Ps. Is iemand al opgevallen dat Ryan en mijn schoonmoeder een behoorlijk beschonken datum hebben geprikt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Stali. op 17-03-2005 16:35:54 (typo) ]
pi_25547012

[ Bericht 100% gewijzigd door DiscoInferno op 18-03-2005 11:11:57 ]
pi_25547710
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:30 schreef DiscoInferno het volgende:
Heb je niks anders te doen dan na al deze tijd het nog over MW te hebben?
Gegroet, een trol
Foei! Overloopster!
Nu gaan alle MW-kipjes onderling om het hardst kakelen dat ze vooral niet moeten reageren in dit topic want dat vinden 'ze' alleen maar leuk.... En dit klopt. .

Inferno, ik kan je verder eenvoudig melden dat jullie slechts een fruttelig detail zijn in dit topic.
pi_25548249

[ Bericht 95% gewijzigd door DiscoInferno op 18-03-2005 11:12:22 ]
  donderdag 17 maart 2005 @ 19:03:37 #32
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25549003
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 16:09 schreef Stali. het volgende:
Allereerst wil ik even rechtzetten, hoe flutterig ook maar daar begon deze ruzie immers mee, dat ik me niet schaam voor die postjes over squirten maar wel de periode erna waarin ik enorm heb getrold. Toen had Ryan overigens al een permanente ban. Ik schaam me slechts lichtelijk voor het feit dat ik daar huisgehouden heb bij een stelletje trollen die elkaar al kussende als hoofddeksel dragen en zo vormen ze een piramide van burgertruttigheid met op de top moeder overste die mij wederom een ban heeft gegeven omdat Ryan iets onaardigs over hen gezegd heeft.
Het is precies hetzelfde als toen maar het verschil met de situatie toen is dat ik er nu verder geen tijd meer aanbesteed om daar nog eens mijn gram te gaan halen wat betreft hun frigide onrechtvaardigheid. Het zou nu een 'strijd' zijn die ik niet eens meer wil winnen.

Verder over mijn emotionaliteit welke niet eens meer subtiel door Ryan in dit topic wordt uitvergroot als ben ik een hysterisch uitbarstende vulkaan. Och, kijk, ik ben gisteren gewoon naar bed gegaan en heb met de woorden 'val dood' de deur achter me dichtgetrokken. Dat vind ik dan toch weer een verschil met de reactie van onze zogenaamde emotievrije hork, welke even daarvoor om niets meteen geroepen heeft dat ik het huwelijk op mijn buik kan schrijven en over Ryans lijk dat er een huwelijk komt.

Het geplande huwelijk heeft me inmiddels wel een beetje aan het denken gezet. Waarom wil ik eigenlijk zo graag met Ryan trouwen? In elk geval niet omdat het nodig is, maar juist omdat het niet nodig is en dat vind ik romantisch. Dan kies je dus oprecht voor iemand zonder bijbedoelingen.
De meeste mensen trouwen immers omdat ze er iets bij te winnen hebben, dit kan zijn om de voortplanting, financieel gewin, seks, er voor te zorgen dat iemand niet zo makkelijk meer van je wegloopt, laat staan het tevreden stellen van een hoopvolle moeder. Maar zo zit het niet bij ons. Ik kan me niet voorstellen dat we uit elkaar zouden gaan en dat heb ik voor het eerst bij een man. Dat voelt erg fijn kan ik je vertellen. Maar denk dus niet dat ik alles op alles zet om met hem te trouwen he? Dat is een misvatting van de eerste orde. Waarom ik nu twijfel aan het eventueel aankomend gebeuren? Neem gisteravond, bij de minste gewouwelachtigewoordenwisseling* blaast hij onmiddellijk het huwelijk af terwijl ik daar op zo'n moment niet eens mee bezig ben. Kennelijk staat het ijskoude water al tot op zijn enkels en wil hij dit helemaal niet.

Dit heeft natuurlijk helemaal niks te maken met dat de man wel een verbintenis wil aangaan maar eerst pakweg 25 jaar nodig heeft om zeker van zijn zaak te zijn. Zolang er niets te winnen is waarom zou de man zichzelf dan uit de markt verkopen?

Nou Ryan, als jij er zo bang voor bent dan blazen we het toch af? Ik heb iig even gegeten en gedronken wat jou betreft en hoef niet meer zo nodig hoor.

Ps. Is iemand al opgevallen dat Ryan en mijn schoonmoeder een behoorlijk beschonken datum hebben geprikt?
wat een theater. Volgens mij kun je hier stinkende rijk mee worden als je het aan een schurk als van de Ende verkoopt.

Trouwens, als je trouwen niet nodig hebt, dan trouw je toch niet. Het is wel een goede reden om beschonken te raken, telkens weer

edit: het is misschien een beetje laf om partij te kiezen, maar ik kan me voorstellen dat je rationaliteit als drijfveer boven gevoel kiest.
Ik zou het namelijk, net als Ryan, ook ervaren als 'vrijheidsroof'. Dat zijn van die vragen waar je 'even aan moet wennen', lijkt me. Zelfs al lijkt de keuze in de eerste instantie makkelijk...

Succes
pi_25549918
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:30 schreef DiscoInferno het volgende:
Heb je niks anders te doen dan na al deze tijd het nog over MW te hebben?
Gegroet, een trol
Beetje absurd, vind je niet? Zoals Stali schreef zijn jullie slechts een detail in onze kosmische komedie. Een detail waarover we gisteravond weliswaar ruzie kregen, maar ik vind het wat al te veel eer om deze topic vervolgens vol te spammen met de frustraties van de vrouwelijke specimen van middelbare en pre-middelbare leeftijd (ongetwijfeld inclusief opvliegers) die MW (naar het schijnt) bevolken tav de edele techniek van het squirten... Dus genoeg daarover. Btw wel erg kneuterig om meteen maar Stali van dat forum af te flikkeren hè? Toch niet omdat ik in een bijzin refereerde naar jullie gevorderde leeftijd, fysiek dan wel psychologisch??? (Dit laatste is een retorische vraag trouwens, ik verwacht daar dus, voor de goede orde, geen antwoord op...)
I´m back.
  donderdag 17 maart 2005 @ 19:58:21 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25550314
TTK??????
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:00:26 #35
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25550365
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:58 schreef golfer het volgende:
TTK??????
Waarom niet? Het leest in ieder geval heerlijk weg.

Stali en Ryan3, gefeliciteerd, mocht het natuurlijk doorgang vinden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_25552122
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:00 schreef Dagonet het volgende:

Waarom niet?
Zoals ze in Rotterdam zeggen: daarom niet!
pi_25552491
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 21:01 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Zoals ze in Rotterdam zeggen: daarom niet!
Ga jij leuk ergens anders simmen over jouw nachtlichtleed. De beste columnist van het forum
pi_25552863
Zullen we hier de draaimolen weer aanzwengelen?

Wacht, KonnieKip moet ook mee!
pi_25553017
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 21:28 schreef Dikke.Bertha het volgende:
Zullen we hier de draaimolen weer aanzwengelen?

Wacht, KonnieKip moet ook mee!
Waag het! .

Ga jij even lekker bij Erodome op schoot!

Ps. Ryan is nu even biertjes kopen en daarna komt de film Good Fellas.
Als je 'm nog niet gezien hebt, kijk dan ook. .
pi_25553094
Valt het kwartje nog steeds niet? Ik had toch gezegd dat ik geen Goodfellas wou!

Jij moet die film in, door Speelberg geregisseerd. Ik moet nog acteerlessen nemen, dus gaarne even wachten.
  donderdag 17 maart 2005 @ 21:43:25 #41
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25553225
is dit het kunstgedeelte?
pi_25553268
Dit topic? Dan zul je zien wat pure kunst is! Met loeidikke drol!

Eeeenig!
pi_25554243
quote:

Ik had het zelf niet beter kunnen formuleren, al zeg ik het zelf.
quote:
Nou, mij wel.
Btw, ik reageer nog wel op je mail, maar gezien de TT heeft het geen haast.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 17 maart 2005 @ 23:00:22 #44
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25555254
het is geenszins mijn bedoeling om dit topic te verpesten, daar zijn andere topics voor. Laat maar lekker lopen..
  donderdag 17 maart 2005 @ 23:10:32 #45
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25555569
Waarom de liefde aan kettingen leggen?
...dass wir fliegen.
pi_25557273

[ Bericht 100% gewijzigd door DiscoInferno op 18-03-2005 11:11:17 ]
  vrijdag 18 maart 2005 @ 00:58:43 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_25557333
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 00:53 schreef DiscoInferno het volgende:

PS: en niet lurken op MW he, probeer het los te raken, na je ban nog altijd over MW hebben , niet best jongen
Nou, nou. Kom, kom.
Dat lijkt mij begrijpelijk en traumatisch.
Je voelt je toch een soort Marrokaan die de disco niet in mag, ook al is het een kutdisco.
Het gaat wel over een forum met zijn leeftijdsgenoten als doelgroep.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_25557362
.
pi_25557397
quote:

Ja, wat is het nou? Gekozen door zijn schoonmoeder of jouw schoonmoeder? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25557431
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 00:53 schreef DiscoInferno het volgende:
Voor de rest wenst deze niet-middelbare leeftijd meid, die nog geen last van opvliegers heeft, je een goed leven toe, een leven, ik hoop, zonder al te veel seksuele frustraties (je schijnt daar nog al last van te hebben dus ik raad je aan veel Woody Allen films te kijken: "In al zijn films zie je dezelfde motieven terugkomen: seksuele frustraties, midlife-crises, hoofdpersonages die vrouwen en psychiaters verslinden, die door het leven stuntelen en nooit eens geluk lijken te hebben (omdat ze niet gelukkig zijn met zichzelf"....doet me aan jou denken).
Ryan, have fun in life
PS: en niet lurken op MW he, probeer het los te raken, na je ban nog altijd over MW hebben , niet best jongen
Doe es een link naar dat forum? Ik ben echt een enorme fan van niet-middelbare leeftijd meiden, die nog geen last van opvliegers hebben. Vooral wanneer die niet-middelbare leeftijd meiden, die nog geen last van opvliegers hebben, mensen fun in life toewensen.
Niet-middelbare leeftijd meiden, ik lust er wel pap van. Ze kunnen me midden in de nacht wakker maken voor niet-middelbare leeftijd meiden, die geilen op Woody Allen films. Kortom: linkje!
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')