Ja duh, cu2.nl is een straatje verderop.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Moet het grammaticaal en volgens het groene boekje ook kloppen???
Alsof "duh" in het groene boekje staat...quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja duh, cu2.nl is een straatje verderop..
Lijkt mij wel dat het enigszins in de buurt van zou moeten komen, ja.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dit beschouw ik als een uitdaging.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Alsof "duh" in het groene boekje staat...
En als diegene met een houten been nu als eerste over de finisch komt???quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lijkt mij wel dat het enigszins in de buurt van zou moeten komen, ja.
Bij een hardloopwedstrijd is het ook handig als je benen hebt
V.
Wel als hij finish met 'ch' schrijft.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En als diegene met een houten been nu als eerste over de finisch komt???
Heeft die arme knul dan toch verloren??
Ik ben benieuwd, succes!!quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:53 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dit beschouw ik als een uitdaging.
*column gaat schrijven*
quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wel als hij finish met 'ch' schrijft.
V.
Dat jij niet kunt spellen betekent geenszins dat er iets mis zou zijn met mijn tekstbegripquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het trieste leven van een taalpurist; altijd het punt missen...
Ik denk dat je hier wat dingen door elkaar gooit.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Of mag er impressionistisch geschreven worden????
En weer onhandig als er schaatsen onder zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bij een hardloopwedstrijd is het ook handig als je benen hebt
V.
...en jij post zowaar twee zinnenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Leuk, misschien kan ik m'n naam van one-liner-poster kwijtraken.
En Verbal wat ben je nu al aanwezig. Dit voorspelt nog iets voor de columnisten in-spé.
Als ik enigszins de tijd en de concentratie bijeen kan sprokkelen zal ik zeker een poging wagen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:04 schreef tong80 het volgende:
Verbal geeft natuurlijk zelf het voorbeeld van een mooie column.
Ik schrijf wat ik schrijf.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:43 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Maar wel niet te politiek links schrijven, mensen. Krijg je gezeik mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |